do you regret?

172 8 0
                                    

(Hatalarım varsa kusura bakmayın)

Kendime gelmiştim. aradan ne kadar zaman geçti bilmiyordum. yere düşüp bilincimi kaybettim. Gözlerimi açamıyordum, açmıyordum korkuyordum ya yine hafızamı kaybetmiş olursam a bir saniye hafızamı kaybetmiş olsam bunları hatırlamazdım deilmi yani.. umarım.
Baş ucumda biri konuşuyordu aidan..

-ah hadi ama uyan kendimi suçlu hissetmeme de sebep olmayı kes. Aç gözlerini lütfen. Sana birşey olursa kendimi asla affetmem.

O an gözümü açtım. Aidan yanıbaşımdaki koltukta oturmuş kafasını iki elinin arasına almış ve beni görmüyordu.
Clara:tamam çok ısrar ettin açıyorum gözlerimi.
Aidan:ne uyandı! Uyandı!
Clara:sakin ol burası bir hastane ve bu benim ilk gelişim değil.

Jane bir anda doktorla odaya girdi;
-clara! İyimisin?
Clara:iyiyim Jane sakin. Gidelim buradan. burada olmaktan nefret ediyorum.
Dr.:bir kaç test yapmamız gerekiyor daha sonra seni taburcu edebiliriz.
Aidan:uyandığına göre benim kalmamı gerektiren bir durum yok. Mesafemize devam edelim bu durumun beni sana ısıttığını falan sanıyorsan yanılıyorsun.
Clara:böyle bir amacım yok sadece bana inanmaman ve beni katillikle suçlaman hoşuma gitmiyor. Bide unutmadan söyleyeyim yarışmayı kazanmadın sadece yarım kaldı.
Aidan:ortada yarım kalan birşey yok bir daha beni öldürmeye kalkmadığın sürece seninle dövüşmek şuanlık planlarımda yok.
Joel:ah yetiştim, Uyanmışsın Clara geçmiş olsun.
Clara:sağol joel.
Joel:aslında ben bu ayıya bir hanımefendi ile dövüşmemesini söyledim fakat dinleyen kim.
Clara:dövüşme konusunda benden iyisi yoktur sadece dalgınlığıma geldi.
Aidan:kesin öyle olmuştur beceriksizsin kabul et.
Clara:uyanmam için yalvarırken böyle söylemiyordun ama?!
Aidan: hoşçakal. Bu arada coffee benim evimde.
Jane:tamam aiden ona dikkatli bak çok teşekkürler.
Aiden odadan çıktı ve gitti joel ise jane'in Yanına oturdu.
Clara:isterseniz ben kalkayım
Jane:claraa!
-peki🤐

okuduğunuz için teşekkürler(⁠•⁠ө⁠•⁠)⁠♡

275 kelime.

İmpossible  Love (The Killer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin