Sonun başlangıcı (final)

236 9 6
                                    

(hatalarım varsa kusura bakmayın)

Aidan'ı hastaneye götürdük.

Aidan: ben iyiyim dediğim halde neden ısrar ediyorsunuz ki birşeyim yokmuş işte.
Clara:sana daha yeni sahip olmuşken ellerimden gitme ihtimalini göz önünde bulunduramazdım öyle değilmi?

Aidan tebessüm etti ve claraya ufak bi öpücük verdi
Aidan:şimdi biz sevgiliyiz ?
Clara:öyleyiz.
Aidan: ozaman yaşadığımız onca şey değmiş gibi görünüyor.

Clara aidanın elini dahada sıktı. Gözünden damlamak üzere olan bir damla yaş ile tekrardan aidan'a baktı.
Clara: beni asla bırakma.
Aidan:seni asla bırakmayacağım. emin ol clara.

Clara göz yaşlarını daha fazla tutamadı ve yavaşça süzülmelerine izin verdi
Aidan: hayır clara artık ağlama lütfen herşey geçti. yanıma gel .

Clara aidanın yanına uzandı. Ve orada uyuya kaldı.

clara uyandığında aidan yanında değildi.
Clara: aidan, aidan!

Kalkmak için doğrulduğunda ise aidanın yerde kanlar içinde yığılmış bedeni ile göz göze geldi.

Clara: AİDAN!

Terler içinde uyandı clara. Ruya görmüştü. Ama bu sefer aidan gerçekten yanında değildi etrafa baktı fakat onu göremedi. Ne cansız bedeni, nede kendisi ortalarda yoktu. Korku içinde kalktı ve odadan çıktı.
Clara:hayır aidan neredesin!

İleriden joel, jane ve aidan göründü. Clara koşarak aıdan'a sarıldı

Clara:Beni bıraktığını düşündüm. Lütfen bidaha bunu yapma!
Aidan: hey hey sakin ol tatlım sadece taburcu olma işlemleri için gittim.

Aidan claraya sarıldı.
Aidan:sen uyanma diye ses çıkarmadım. Eşyalarımızı topladık hadi çıkalım.

Clara başını sallamakla yetindi.
Eşyalarını aldılar ve joel'un arabasına bindiler.

Joel: aidan, nerelerdeydin? bi ortadan kayboluyorsun, sonra hastaneden haberini alıyorum.

Aidan: boşver dostum.

Aidan arka koltukta clara ile oturuyordu. Clara yine aıdan'a sarılmış bir şekilde aidan'ın hesabını stolklıyordu. Aidan'ın ortadan kaybolmasına karşılık fanlarının yaptığı yorumları okuyordu.

:I think he was abducted by aliens👽

:Heey little aidy where are you?

Jane:geldik.

Arabadan indiler ve aidan'ın evine girdiler. Coffee aidan'ın evinde hizmetçi ile beraber kalıyordu.
Coffee claranın üstüne atladı.

Clara:çok üzgünüm coffee seninle ilgilenmeliydim. Sizede çok teşekkür ederiz hanım efendi.
Aidan: gerçekten çok teşekkür ederiz casy sen olmasan ne yapardık.
Casy: ne demek aidan bey.
Aidan:maaşını en kısa zamanda yatıracağım casy gidebilirsin.

Clara: bizde gidelim jane. Duş almalıyım. Hoşçakal sevgilim.
Aidan: hoşçakal bebğim.

Clara ve jane coffee'yi alıp eve geldiler. Clara duş aldı ve yatağına oturdu.
Clara:anne.. neden?

Ağlamamak için kendini zor tutuyordu ve başardı. Eline aylardır yarım bırakıp okumadığı suç ve ceza adlı kitabını aldı. Hemen uyuya kaldı.
Okula gitmiyordu. Yaşadıklarından sonra, keşfettiği güçlerinden sonra okulu bırakma kararı aldı. Çünkü normal bir kız değildi ve hayatı asla diğerleri gibi olmayacaktı. Hayattaki tek varlığı olan annesini kaybetmişti. Sadece çocukluk aşkı ve en yakın arkadaşı kalmıştı geriye. Mutluydu buna rağmen clara çünkü yine sevdiklerinin yanındaydı. Yaşadıklarını içine gömüp annesinden kalan büyük bir miras ile yeni hayatına odaklanmalıydı. Yeni bir sayfa açmalıydı, temiz bir sayfa.

İmpossible  Love (The Killer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin