Hate And Love

235 12 0
                                    

(hatalarım varsa kusura bakmayın)

ikimizde Jane e döndük Jane Aidan'ın yanına geldi
Jane:bir fotoğraf çekinebilirmiyiz
Aidan: tabii.
Aıdan ile fotoğraf çekindiler
Aıdan:ben artık gideyim
Bana bakarak
"Bu arada telefon kılıfını sevdim"
Telefonumu çevirdim ve kılıfına baktım
Kılıfımda onun fotoğrafı vardı bir dakika o... hafızamı kaybetmeden önce takıntılı olduğum çocuk oydu
Jane:siz burada ne yapıyordunuzz?
-hiç
Jane:peki öyle olsun. Çekindiğimiz fotoğrafa bakk tanrımm

 Çekindiğimiz fotoğrafa bakk tanrımm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Fotoğrafı ben yaptım:D)

Clara:hı hı aynen çok güzel
Ben gidiyorum
Jane:ahh saçmalama Clara gece daha yeni başlıyor
Clara:saadece yarım saat
Jane:pekii

parti salonuna geldik .Jane dahil herkes aidenin yanına toplanmıştı bense bir köşede Margaritamı yudumluyordum .telefon kılıfımın arkasından aiden'in fotoğrafını çıkarttım parçalayıp boş içki bardağının içine attım daha sonra onun oturduğu masaya baktım onun neden bu kadar çok seveni vardı? onu geçmişte neden bu kadar çok seviyordum? Hafızamı kaybetmem bir yandan da iyi olmuştu böyle bir insana aşık olmanın ne kadar kötü bir şey olduğunu anlamıştım. çünkü bu tarz insanlar hiç değişmez ünlüler hep egoistdir ve onlara aşık olman hatadır. Garip bir histi eski hayallerimin , eski aşkıyla aynı ortamda bulunmak.
Daha sonra aıden eline gitarını alıp sahneye çıktı ve "l love you" adlı şarkısını söylemeye başladı

Give me a heard to discard of,
Give me your love to use...

İçimden şarkıya eşlik etmeye başladım bütün şarkıyı ezbere biliyordum büyük ihtimalle eski Clara şu an burada olsaydı çıldırarak Bu şarkıyı söylerdi.

Günlüğümde yazanlara göre aiden Seattle da yaşıyordu bizde burada yaşıyoruz fakat Seattle küçük bir yer değil böyle bir tesadüfün olması imkansızdı. ama oldu.

Aidan sahneden indi ve hayranlarıyla dans etmeye başladı ben bu sırada yerimde oturmuş onu izliyordum.

Daha sonra makyajımı düzeltmek için lavaboya gittim. Lavobodan çıktığımda aiden bir anda önümü kesti ve üstüme yürümeye başladı .
Aidan:kimsin sen ?
Clara:ne-

sırtım duvara çarptı aiden üstüme gelmeye devam etti
Bana iyice yaklaştı ve cebinden çıkardığı bıçağı boğazıma dayadı.

Aidan:sende beni öldürmek için gönderilenlerden birisin değilmi? Böyle bir şeye kalkma çünkü bunu yapmak isteyenler şu an yaşamıyor
Clara:ne yaptığını sanıyorsun sana bir şey yapmaya gelmedim.
Aidan:handler'a söyle sıra onada gelecek ama önce seni halledelim

Aidan bıçağı boğazıma dahada çok bastırmaya başladı. canım yanıyordu.

Bi anda bir güç hissettim ve elimi istemsizce havaya kaldırdım aiden hızlı bir şekilde koridorun karşı duvarına yapıştı ve yere düştü.
Clara:b-ben bu bundan kimsenin haberi olmayacak.

Hiç bir şey söyleyemedim ve oradan hızla koşarak uzaklaşmaya başladım.
Ağlayarak jane'in kolundan tuttum ve onu çekiştirerek dışarıya çıkardım.
Jane:hey ne yaptığını sanıyorsun Clara?
Clara:ben ne yapacağım
Jane:sen ağlıyormusun ne oldu?!
Clara:...
Hızla bizi bekleyen özel arabaya bindik ve gittik.
Eve geldiğimizde annemin yüzüne bile bakmadan odamıza çıktık.
Jane:Clara sakin ol ve çabuk anlat bana ne oluyor?
Clara:Jane ben..
Jane:tamam sakin şu suyu iç
Su içtim Jane e herşeyi anlatmaya başladım.
Clara: lavaboya çıkmıştım dönerken aiden önümü kesti boynuma bıçak dayadı sonra ise onu öldürmek için gelenlerden olup olmadığımı sordu daha sonra handler, sıra ona da gelecek ama önce seni halledelim dedi ve bıçağı boynuma dahada bastırdı o o sırada ne oldu bilmiyorum elim havaya kalktı ve aiden uçarak duvara çarptı...
Jane:clara beni endişelendirdin buna inanmamı beklemiyorsun deilmi ?

Ona yaralı boynumu gösterdim

Clara:keşke öyle olsaydı fakat bu bir şaka deil.
Jane:n-ne sen neden bahsediyorsun Clara
Clara:hatırlıyormusun evden çıkmadan önce annem bu partiye gelmemiz için ısrar etmişti daha sonra aidenın bu partide olması annemi tanıması bunlar tesadüf olamaz deilmi?

Şey👉👈 bölümün sonuna geldi çok kısa oldu biliyorum fakat aceleyle yazdım diğer bölüm baya uzun olacak söz. Bir anlık kararla hikaye gidişatını değiştirme kararı aldım ve böyle bir şey yaptım oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın waffellarim 🥞🦋

581 kelime.

İmpossible  Love (The Killer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin