bölüm 1
KITA VE SUNA EVE DONUYORDU, Antrenmanda oldukça yorulmuşlardı. İkisi de sessizlik içinde eve dönmek istediği için Miya ikizlerini Aran'a vermişlerdi.
Suna elini cebine attı ve sigara paketin çıkarttı. İçinde hiç sigara olmadığını görünce sinirle ofladı ve boş paketi çöpe attı.
"Hala sigara içiyor musun?" dedi Kita yoldan gözlerini ayırmayarak. Aylar öncesinde bırakmasını rica etmişti. Maçlarda nefesi kesilmemesi lazımdı, maçtan öte Suna arkadaşıydı; sağlıksız şeyler yiyip içmesini istemiyordu.
"Bırakmayı denedim." dedi Suna ama denememişti bile. Sigara içmek onu rahatlatıyordu, tüm sorunlardan uzaklaştırıyordu. Arkadaşı kızmasın diye küçük bir yalan söylemişti. "Ama olmadı, bırakamam."
"Sigara içenlerin 40-50 yaşından sonra akciğer kanseri olduğunu biliyor muydun? çoğu içiçi akciğer kanseri olup ölüyor. Genç yaşta ölen de var." dedi ve kendi sokak ayrımına geldi Kita. "Sana değer veriyoruz."
Suna konuşmak yerine kafasını salladı. Uzaklaşan arkadaşının arkasından birkaç saniye baktıktan sonra evine doğru yürümeye başladı.
Evine birkaç sokak ötedeki markette istediği sigaradan satılıyordu, oraya gidecekti ilk önce.
Bir süre yürüdükten sonra markete girdi ve direkt olarak kasaya yöneldi. Şansına sıra yoktu, marketteki tek kişi kasadaki kızdı.
Onu burada ilk defa görüyordu. Her zaman yaşlı bir adam oluyordu kasada.
"Hoşgeldiniz." dedi kız Suna'ya gülümseyerek. Suna kızın yakasındaki isme baktı. shun
İstemeden gülümsedi. Erkek ismiydi, ama kıza verilmişti. Kızın yüzüne geri döndüğünde arkadaki sigara paketini gösterdi.
"Şu sigarayı alabilir miyim?" Shun, Suna'nın işaret ettiği yere baktı ve geri döndü. Suna'yı bir süre inceledi. Yaşından emin olamıyordu, 18 yaşından büyük müydü?
"Kimliğinizi görmem gerekiyor." dedi kız ve sigarayı masaya koydu. Suna bir süre çantasını karıştırdı ve cüzdanını buldu. İçinden kimliğini çıkarttı ve kıza uzattı.
Shun, Suna'nın kimliğini incelemeye başladı. Evet 18 yaşındaymış. diye düşündü. Suna Rintarou, ha?
Kimliği geri verdi ve sigarayı uzattı. "400 yen"
Suna parayı nakit olarak verdi ve sigarayı cebine atıp çıkışa yöneldi. Çıkmadan önce kıza geri döndü, "kolay gelsin."
"Teşekkür ederim, iyi günler!"
Marketten çıktı ve sigarayı dudaklarının arasına yerleştirdi. Çakmakla yaktı ve eve girerken de söndürüp çöpe attı.
Okul çantasını odasına fırlatırken spor çantasıyla beraber banyoya ilerledi. Terli eşyaları makineye attıktan sonra odasına döndü ve uyumaya başladı.
↗・べ↝⊰⊹メ
Shun, markette çalıştığı ilk günün sakin geçmesinden memnundu. Marketi kapattıktan sonra birkaç sokak ötedeki evine ilerledi.
Eve girdikten sonra üzerindekileri çıkara çıkara banyoya ilerledi ve kısa bir duş aldı.
Duştan çıktıktan sonra yatağına attı kendini. İzleyip yorumlaması gereken voleybol maçları vardı.
Zeki birisi değildi Shun, sanatla da ilgilenmiyordu. Dolayısıyla üniversite tercihini spordan yapmıştı. 18 yaşındaydı, ama okula 1 yıl erken başladığı için tüm yaşıtları lise son sınıfken o üniversiteye gidiyordu.
Gelecekte muhtemelen önemli bir takımın menajeri olacaktı. Düşüncesi bile onu rahatlatıyordu.
Yataktan kalktı ve bilgisayarının başına geçip izlemesi gereken maçları açtı. Defterini ve kalemini de eline alıp sanki o takımın menajeriymiş gibi yorum yapmaya başladı.
Saatlerce yorum yaptıktan sonra elektriklerin gitmesiyle bilgisayar kapandı. Tüm gece ayakta kalmayı umut etmişti Shun, ama bilgisayar yoksa ayakta kalmasına da bir sebep yoktu.
Kendini yatağına attı ve uyuklamaya başladı. Yarın erken kalkıp okula gidecekti, okuldan da markete gitmesi lazımdı.
Çok koşturmalı bir dönemdi onun için, ama birkaç ay dayanacaktı buna. Paraya tam şuanda ihtiyacı vardı.
Yavaş yavaş uykuya dalmaya başladığında kendine iyi geceler dedi ve kendini uykuyu verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smoke メ | suna rintarou
Fanfiction[𝐬𝐮𝐧𝐚 𝐫𝐢𝐧𝐭𝐚𝐫𝐨𝐮 𝐱 𝐟𝐞𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫] ᵇᵃˢˡᵃⁿᵍⁱᶜ' ²⁷⁰⁸²⁰²² ᵇⁱᵗⁱˢ' ²¹⁰⁹²⁰²⁴