「chapter 3」

605 62 40
                                    

bölüm 3

"5200 YEN" Shun, yorgunluktan ölmek üzereydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"5200 YEN" Shun, yorgunluktan ölmek üzereydi. Dün Miyagi'ye gittiği için eve geç dönmüştü dolayısıyla da geç yatmıştı. Bugün ise mesaiye kalmıştı, günlerden pazar olduğu için normalden daha çok müşteri geliyordu.

Neyse ki çıkış saati yaklaşıyordu. Markette kimsenin olmamasından faydalanarak koltuğuna oturdu, markette birisi varken oturması yasaktı.

Koltukta iyice dinlenirken içeri giren grupla yeniden ayağa kalktı. Grup topluca içecek reyonuna giderken duvarda duran, kameralardan marketin içini gösteren televizyondan grubu inceledi.

Ellerinde bira ile kasaya geldiklerinde aralarında sigara bağımlısı çocuğu görünce kafasını hafifçe sağa sola salladı. Alkol de alıyordu demek, çok sağlıksızdı.

"Alkollü içeceklerde kampanya varmış duyduğum kadarıyla. Bu doğru mu?" dedi saçında sarı boya olan çocuk. Tanıdık geliyordu yüzü.

"Evet ama kampanya için 2 paket almanız lazım" dedi Shun çocukların elindeki tek paket 6lı birayı gösterek. "Bir paket daha almanız lazım, eğer alırsanız ikisi de yarı fiyatına inecek. Bu şekilde 1 tanesi bedavaya gelmiş olacak."

"Git bir paket daha al" dedi sarışın, gri saçları olan çocuğu ittirerek. İkizler sanırım. "Nerede beleş oraya yerleş abi bizde yaşam tarzı budur."

"Ayrıca kimliklerinize ihtiyacım var. 18 yaş altı kişilere alkol satamıyoruz." dediğinde sigara içen çocuk dışında hepsi cüzdanlarını çıkarmaya başladı.

"İt, sende çıkarsana." dedi sarışın, sigara içen çocuğu ittirerek.

"Benim yaşımı biliyor." dedi ve kasanın olduğu masaya yaslanarak telefonuna bakmaya başladı.

"Ne demek biliyor, bu kadar güzel bir arkadaşın varda bizden mi saklıyorsun?" dedi bu sefer. O sırada diğer paketi getiren griliden biraları aldı Shun. İki birayı da kasadan geçti ve kampanyayı ayarladıktan sonra gruba baktı.

"1380 yen tutuyor." dedi Shun ve hesaplamayı yaptıktan sonra biraları poşetlemeye başladı. "Kampanyayı ekleyince 680 yene düşüyor."

Hepsi parayı bölüştükten sonra biraları alıp dışarı çıktı. Sigara içen çocuk yerinden kıpırdamadan duruyordu. Arkadaşları dışarı çıkınca sigarayı gösterdi. "Alabilir miyim?"

"Arkadaşların içtiğini bilmiyor mu?" dedi Shun sigaraya ilerlerken. Sigarayı alıp masaya koydu.

"Biri biliyor sadece." dedi parayı çıkarırken.

"Bırakmalısın." dedi Shun ve parayı alıp kasasına koydu. Kapatma saati geldiğini gördüğünde yavaşça gülümsedi.

Suna, kızın küçük gülümsemesini yakaladı. Hoş gülüyordu.

smoke メ | suna rintarouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin