bölüm 2
"GUZEL OLMUŞ" Öğretmen, Shun'un dün gece yazdığı maç yorumlamalarını dolabına koydu ve ona yeni bir kağıt uzattı.
"Bu nedir?" dedi Shun anlamayarak. Profesyonel yorumlama kağıdıydı bu. Sadece profesyonel menajerlere verilirdi.
"Haftaya liselerin voleybol turnuvaları başlıyor." dedi ve bilgisayarını Shun'a gösterdi. "Takımları şöyle karşılaştırdık, sence nasıl olmuş? Lisedeyken sende takım menajeriydin. Hemen hemen çoğu takım hakkında bilgin vardır."
Evet, Shun nekoma lisesine gitmişti ve erkek voleybol takımının menajeriydi dolayısıyla çoğu takımı bilirdi.
Bilgisayara baktı. Nekoma'nın karşısında Shiratorizawa vardı. Zorlu rakipti ama Nekoma'nın kazanacağından neredeyse emindi.
Karasuno'nun karşısında Kamomedai vardı. Kesinlikle bu maçı izlemek istiyordu.
Fukurodani ve İtachiyama yazısıyla gülümsedi. Çok çekişmeli bir maç olacağı kesindi. Her ne kadar Fukurodani'yi daha çok sevse de oyunu İtachiyama'dan kullanıyordu Shun.
İnarizaki'nin karşısında ise Aoba Johsai vardı. İki takımı da çok tanımıyordu, ama İnarizaki'nin kazanacağını düşünmüştü.
"Güzel olmuş, eminim herkes bu listeyi görünce heyecanlanacaktır." dedi öğretmenine dönerek. Öğretmen onu onayladı ve elindeki kağıdı gösterdi.
"Çoğunlukla öğretmenler turnuvaya gidip yorumlama metnini yazardı Shun" dedi ve gülümsedi, "ama senin metnini çok sevdiğim için bu seferlik sen gideceksin ve yorumlayacaksın. senin için de uygun mu? Bunu staj olarak sayacağız ve sana parasını vereceğiz."
"Oh tabi." dedi Shun. düşünmesine bile gerek yoktu. "Hangi maçları izleyeceğim?"
"Karasuno ve Kamomedai" dedi öğretmen listeye bakarak ve devam etti. "İnarizaki ve Aoba Johsai."
"Tamamdır" dedi Shun liselerin adını telefonuna not alırken. Maç öncesi gidip nasıl antrenman yaptıklarını izlemek istiyordu.
Öğretmenle havadan sudan birkaç konu daha konuştuktan sonra odadan ayrıldı. Yarın hafta sonuydu dolayısıyla işi yoktu.
Haftaya maçlar başlıyorsa eminim ki hafta sonu bile antrenman yapıyorlardır. diye düşündü. Karasuno takımına giderek başlayacaktı. Üyelerin bir çoğunu tanıyordu ve Kiyoko'yu özlemişti.
Okuldan çıktıktan sonra doğruca çalıştığı markete gitti, bütün akşam çalışacaktı.
↗・べ↝⊰⊹メ
Okuldan dönüşte yeniden sigarası bitmişti Suna'nın. Şu sıralar çok fazla içiyordu. Günde birkaç paket bitirdiği oluyordu. Markete girdi ve bir yandan cüzdanını çıkarırken diğer yandan kasaya ilerledi.
"Hoşgeldiniz." dedi kasadaki kız her müşteriye dediği gibi. Suna kafasını kaldırıp bunun yeni çalışan, Shun, olduğunu farketti.
"Hoşbuldum" dedi ve sigarayı işaret etti. "Alabilir miyim?"
Shun arkasını döndü ve işaret ettiği sigarayı alıp masaya koydu. İstemeden de olsa mırıldandı: "çok fazla sigara içiyorsun."
"Efendim?" Suna duymuştu, ama ne demek istediğini anlamamıştı. Tanışmıyorlardı bile, ne diye umurundaydı ki?
"Ah pardon." dedi Shun ve sigara pakedini uzattı. "Dün de 1 paket almıştınız, bugün de aldığınızı görünce ağzımdan kaçtı."
"Anladım" dedi suna ve parayı çıkarttı. Sigaranın 400 yen olduğunu biliyordu. Shun'a parayı uzattı ve marketten çıktı. Eve dönerken her zamanki gibi bir tane çıkarıp içmeye başlamıştı.
"Neden sigara içerler anlamıyorum ki. Tadı da kötü hem." diye mırıldandı Shun ve yerine oturup telefonuna bakmaya başladı.
↗・べ↝⊰⊹メ
"Shun!!" Hinata ona koşarak sarıldığında kız da ona karşılık verdi.
"Selam millet" dedi Shun ve herkesle selamlaştı. "Birazcık antrenmanınızı izlemeye geldim."
"Oh, özel bir sebebi var mı?" dedi Sugawara. Yani, kim olsa öyle düşünürdü çünkü aylar sonra sırf kafasına estiği için kim Tokyo'dan Miyagi'ye antrenman izlemeye gelirdi ki?
"Yok" dedi ve koltuklardan birine oturdu. "Haftaya yarışlarınız olduğunu duydum, hem sizi hem de Nekomayı bir ziyaret edeyim dedim. Olmaz mı?"
"Olur tabi" dedi Daichi ve takımı topladı. Antrenman yapmaya başladıklarında Kiyoko kızın yanına geldi.
"Okul nasıl gidiyor?" dediğinde gülümsedi Shun. Karasuno'da spor menajerliği okuduğunu bilen tek kişi Kiyokoydu. Ondan sır çıkmazdı.
"Güzel. Maçınızı izlemeye geleceğim." dedi Shun antrenman yapan takımı izlerken. "Güzel bir sonuç çıkarsanız iyi edersiniz."
"Çok çalışıyorlar. Bu senenin liderliğini almak istiyorlar." dedi Kiyoko. Umudu var gibi duruyordu. Umudunu kırmak istemezdi ama İtachiyama ve Fukurodani varken kazanabileceklerini zannetmiyordu Shun. Sesini çıkartmadan Hinata ve Kageyama'nın yeni geliştirdiği farklı bir stili izliyordu.
"Başka hangi liseleri izleyeceksin?" dedi Kiyoko defterine bir şey yazarken.
"Hatırlamıyorum ki." dedi Shun ve bir süre düşündü. "Aoba Johsai vardı sanırım aralarında."
Kiyoko kafasını salladı ve kızla havadan sudan sohbet etmeye başladılar.
Tüm gün antrenman maçını izledi Shun, ardından Tokyo'ya giden son trene bindi ve şehrine geri döndü. Evine girdiğinde ise kendini direkt olarak yatağına atmıştı.
"Ne kadar kazanacağım acaba bundan?" diye mırıldandı ve uyumaya başladı.
__________________________________
Belki anlamayan olabilir diye burada bir not geçmek istedim. Shun, spor menajerliği okuyor. Spor menajerliğinin ne olduğunu bilmeyenler için normal menajerlik gibi düşünün Yachi, Kiyoko gibi. Ama bunun mesleğini okuyanlar profesyonel olarak çalışıyorlar ve milli takım gibi çok büyük takımların menajeri oluyorlar.Yani Shun'da okulu başarılı bir şekilde bitirirse ünlü bir takımın menajeri olacak.
<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smoke メ | suna rintarou
Fanfiction[𝐬𝐮𝐧𝐚 𝐫𝐢𝐧𝐭𝐚𝐫𝐨𝐮 𝐱 𝐟𝐞𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫] ᵇᵃˢˡᵃⁿᵍⁱᶜ' ²⁷⁰⁸²⁰²² ᵇⁱᵗⁱˢ' ²¹⁰⁹²⁰²⁴