last chapter
"Maçın son saniyelerindeyiz ve kazanmamız an meselesi izleyiciler!" Shun sevgilisinin topu bloklamasını izledi, karşı takım yine de savunmuştu bu bloğu.
Antrenör Shun'a doğru eğildi ve düşüncelerini sordu. "Molaya ihtiyacımız var. Oldukça yoruldular ve birkaç öneriye ihtiyaçları var." Antrenör de onun gibi düşünüyordu.
Kafasını salladı ve mola istediği belli eden işareti yaptı. Hakem onlara molayı verdiğinde bütün oyuncular kenara gelmişlerdi.
"Saldırısı çok yüksek bir takımla oynuyoruz." Antrenör konuşurken Shun oyunculara havluları dağıtmıştı bile. Bazısı su içerken bazısı oturup dinlenmeye çalışıyordu. "Blokları üçleyelim, olur mu? Saldırılarımızı iyi yapmamız gerekiyor."
Shun işini bitirdiğinde antrenörün yanına geldi ve oyunculara tavsiyeler vermeye başladı. Karşı takımda gördüğü ve dikkat etmeleri gerektikleri şeyleri anlatmıştı ve mola süreleri böylece bitmişti. Suna maça dönmeden önce Shun'un yanağına makas atmayı unutmamıştı.
2 Sayı atmıştı Japonya ve böylelikle servis setine girmişlerdi. Kageyama bir servis daha attı ve ace ile maçı bitirmişti.
Tüm seyirciler ayağa kalkıp bağırmaya başlarken oyuncular heyecanla birbirlerine bakıyorlardı. Bu Japonya için bir ilkti, tarihi bir adım atmışlardı bu maç ile.
Shun heyecanla sevgilisinin yanına koştuğunda Suna onu kaldırdı ve sarıldı. Shun bacaklarını sevgilisinin sırtına doladı ve heyecanla erkek arkadaşının yüzünü tuttu. Yanlarından onların fotoğrafının çekildiğini hissedebiliyordu. "Kazandınız! Kazandık!"
Bütün takım kutlamalar yapmaya başladığında toplu bir fotoğraf çekimi yapılmıştı ve ardından herkes soyunma odalarına dağılmıştı. Shun eşyaların toparlanmasına grup arkadaşlarına yardımcı oldu ve herkesin otobüse binmesinde yardımcı olmuştu.
Sonuçta o Japonya milli voleybol takımının menajeriydi.
Bütün takım otobüse sapasağlim bindiğinde o kendi arabasına binmişti ve arkalarından sürüyordu. Önce federasyona, ardından da evlere dağılıyorlardı.
"Çok yoruldum." Suna koltuğunu hafiften yatırdı ve camını kapattı. Shun vitesi ileri alırken bir saniyeliğine sevgilisine baktı.
"Uyuyabilirsin sevgilim, evine bırakırım ben seni." Suna kafasını ona çevirdi ve eliyle Shun'u dürttü. "Sana gidelim."
Shun ona baktı ve gülümsedi, "olur."
the end.
--özel bölümler için beklemede kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smoke メ | suna rintarou
Fanfiction[𝐬𝐮𝐧𝐚 𝐫𝐢𝐧𝐭𝐚𝐫𝐨𝐮 𝐱 𝐟𝐞𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫] ᵇᵃˢˡᵃⁿᵍⁱᶜ' ²⁷⁰⁸²⁰²² ᵇⁱᵗⁱˢ' ²¹⁰⁹²⁰²⁴