bölüm 16
SUNA, KARŞISINDAKİ KIZA BAKTI. Zahmet edipte okuluna gelmişti demek, bir şeyler konuşacak demek ki diye düşündü.
"Zahmet etmişsin, senin okulun oralara gelirdim ben." diye ağzının içinden geveledi. Yüzüne bakıp özlem gidermek istiyordu ama 'rahatsız edersem ya' düşüncesi vardı üzerinde.
"Konuşabilir miyiz biraz?" dedi Shun gülümsemeye çalışarak. Özlemle gülüşünü izledi Suna, o güldüğü gibi kendi yüzünde de hafiften bir tebessüm olmuştu. "Konuşalım."
Shun yürümeye başlayınca Suna yanında yürümeye başladı. Kısa bir yürüyüşten sonra sahil kenarına gelmişlerdi bile.
Shun banklardan birine oturdu ve Suna sanki bir kediymişçesine otur diye banka patpatladı. Kız denizi, kedi yerine geçen oğlanda güzel kızı izlemeye başladı.
"O gün hakkında..." dedi ve kelimeleri toparlamak istermişçesine gözlerini kıstı. "Sana biraz zaman istediğimi söylemeye çalışıyordum düşünmek için ama sen direkt reddettiğimi düşünmüşsün."
Yüzünü oğlana çevirdi ve gülümsedi: "İletişim bozukluğu olmuş yani."
"Anlamıyorum."
"O zaman sana karşı bir şeyler hissediyordum ama sadece senin benden hoşlanabilme ihtimalin olduğunu bile düşünmemiştim. Ama bazı etkenler -kita ve kenma gibi- gözlerimi açtı ve senin benden gerçekten hoşlandığını çaktım."
Suna ağzını bile açmadan dinliyordu.
"Aman be iyice uzattım." dedi sarışın kız ayağa kalkarak. "Çık benimle!"
Suna hala olayın şokunda bir şekilde, aynı noktaya bakakalmıştı. Gözleri hafif açılmış, kaşları kalkmıştı.
"Sunaaa." Shun yanındaki oğlanı itekledi ve hayata döndürdü. "Sende bana düşüneyim falan mı diyeceksin yoksa."
"Sevgili olalım." diye yeniledi Suna ayağa kalkarak. "Düşünmeme gerek var mı sence? Senden hoşlanıyorum."
Shun gülümsedi ve sarılmak için kollarını açıp bekledi. Suna kızın kollarının altına girdi ve önce sarılıp sonra da kollarını sıkılaştırıp onu etrafında döndürdü.
"Alt bilgi olsun diye geçiyorum, daha önce sevgilim olmadı. İlk seninle yaşayacağım her şeyi yani."
"Benim de daha önce sevgilim olmadı. Birlikte yaşayacağız desene şuna."
Suna gülümsedi ve sevgilisinin elini tutup sahilden ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smoke メ | suna rintarou
Fanfiction[𝐬𝐮𝐧𝐚 𝐫𝐢𝐧𝐭𝐚𝐫𝐨𝐮 𝐱 𝐟𝐞𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫] ᵇᵃˢˡᵃⁿᵍⁱᶜ' ²⁷⁰⁸²⁰²² ᵇⁱᵗⁱˢ' ²¹⁰⁹²⁰²⁴