「chapter 6」

569 56 41
                                    

bölüm 6

KAFASINA ÇARPAN TOP ile geriye sallandı Suna

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KAFASINA ÇARPAN TOP ile geriye sallandı Suna.

"Dikkatin dağılmasın." dedi koç topu bir daha attığında. Suna topu karşıladıktan sonra Shun'a geri baktı. Ona gülen Shun'a gülümsedi ve top karşılamayı bırakıp smaç antrenmanına başladı.

Bir süre daha antrenman yaptıktan sonra maç başlamıştı.

İlk seti kolayca inarizaki kazanmıştı. İkinci sette ise Aoba Johsai zorlasa da İnarizaki kazanmıştı. Aoba Johsainin şansı bile yoktu bu takıma karşı, oikawa'nın kolu kırıktı dolayısıyla pasörleri yoktu. Üçüncü sette Aoba Johsai çok yorulduğu için zorlanmadan İnarizaki kazanmıştı.

Shun saatine baktı, ralliler çok uzun sürdüğü için maçta çok uzun sürmüştü. Eğer koşmazsa Nekoma maçına geç kalacaktı. Eşyalarını topladı ve sahaya son kez baktı. Suna'yı gördüğünde ona el salladı ve tribünlerden ayrıldı. Spor salonunu değiştirirken elindeki kalemi cebine attı.

Nekoma'nın maçının olduğu salona koştu ve en öne oturdu.

"Kazanın şu maçı!" diye bağırdı maç başlamadan önce. Hala onlara menajerlik yapıyormuş gibi hissediyordu. Böyle hissetmesi normaldi, hala bazen antrenmanlarını izlemeye gidiyordu. Onlarla yemeğe çıkıyordu, onlara tavsiyeler veriyordu ve her maçlarına gidiyordu. Shun, pür dikkat Nekoma maçını izlerken Suna üzerini çoktan değiştirip dinlenmeye başlamıştı bile.

"Diğer maçları mı izlemek istersiniz yoksa eve mi dönmek istersiniz?" dedi koç çantaları taşırken.

"Ben şu Fukurodani maçına bir gideceğim." dedi Atsumu. Bokuto ile arkadaşlardı.

"Bende gideceğim, güzel bir maça benziyor." dedi Kita ve çoğu üye onların peşine takıldı.

Suna telefonunu çıkardı ve mesajlarını kontrol etti.

Shun Otahaka:
Harikaydınız!!
Tebrik ederim!!
Bu kadar iyi oynadığını
bilmiyorum :o

Ben:
Teşekkürler
Birden gittin
Bir şey mi oldu?

Birkaç dakika sonra Shun ona mesaj atmıştı.

Shun Otahaka:
Nekoma'nın eski takımım
olduğunu söylemiştim ya.

Ben:
Evet. Söylemiştin.

Shun Otahaka:
Hala onların her maçını
izliyorum.
O yüzden şuanda onların
maçındayım. İstiyorsan
gel sende izle, yeni başladı.

smoke メ | suna rintarouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin