3. Bölüm

3.5K 99 11
                                    


Akşama kadar bütün sahili temizlemiştik. Bizi gören insanlarda bizlere yardım etmişti ve bu beni çok mutlu etmişti. Eve döndüğümde sofrada beni bekliyorlardı. Ellerimi yıkayıp yanlarına geçtim.

"Nasıl geçti günün kızım yoruldun mu?" diyen anneme dönüp. "Güzeldi annecim evet yoruldum ama benim için insanları az da olsa bilgilendirmek teşvik etmek her şeyden önemli." dedim." Aferin Aden'im bu düşüncelerin bizi çok gururlandırıyor." diyen babama gülümseyip yemeğine devam ettim.

Yemekten sonra sofrayı toplayıp salona geçtik. Televizyondan bir film açtım. Bir süre sonra babam ayağa kalktı kalk hanım kalk biz yaşlandık." dedi annemin de kalkmasıyla uyumaya gittiler.

Abimin dizine yatıp izlemeye devam ettim o da saçlarımı okşuyordu. Film bittiğinde abim "ben yatıyorum yarın duruşmam var iyi geceler cimcime" deyip burnumu sıktı.

Proje için bir haber sitesi oluşturmamız gerektiği aklıma geldiğinde bilgisayarımı alıp odamda ki balkona geçtim. Telefonumdan saate baktığımda 2' ye geliyordu. Meltem teyzeye sözümü hatırlayınca eşyalarımı toparladım. Tam çıkarken yan evin balkonunda buraya bakan Altan' ı gördüm. Herkes uyuduğu için ses çıkartmamak amaçlı dudaklarımla iyi geceler dedim ve gülümseyip içeri geçtim.

Banyoda işlerimi halledip üzerime saten geceliğim giydim. Ve günün yorgunluğu ile bedenimi yatağa attım.
~~

Sabah annemin sesiyle uyandım. "Kızım kadına söz verdin kalk hazırlan." Kaçan uykum ile yataktan kalkıp banyoya girdim. Bakımımı yapıp çıktım, dolabın önüne geçtim. Hanım hanımcık olmam lazımdı.

Ekoseli pileli etek üzerine beyaz crop giydim. Açık kahverengi hırkamı ve beyaz spor ayakkabılarıi ile kombini tamamladım. Birkaç takı takarak çantamı da alıp odamdan çıktım.

Ayak üstü yediğim şeylerden sonra annem ile Meltem teyzegile yürüdük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayak üstü yediğim şeylerden sonra annem ile Meltem teyzegile yürüdük. Meltem teyzeye sarılıp içeri geçtim. Alp Tuna' yı görmem ile ona koştum. Biraz sevdikten sonra annesi üzerini değiştirmesi gerektiğini söyledi.

Salona geçip koltuklardan birine oturdum. Biz dışında 5 teyze vardı. Yanımda oturan Vesile teyze elini dizime koydu. "Ee var kız birileri?" Kulak hizzası, beyaz saçlı ton ton bir teyzeydi.

"Ne olacak be teyzem, okuldan başka yere gidebildiğimiz mi var sanki" sanki bu durumdan memnun değilmiş gibi. Açıkçası tek kişi hariç kimseyide istemiyordum.

"Heh iyi" derken çantasını eline almıştı bile. Telefonunda galeriye girdi. Bir fotoğraf açıp gösterdi. "Bak bakalım. Eli yüzü gibi içi de düzgün"

"Aman teyzem-" derken araya girdi. "Bak kız bi' boyu boyuna huyu huyuna" çok hevesliydi. Kırmamak için telefonu aldım.

Oğlu Gürkan'ın fotoğrafıydı. Sanırım 25 yaşında falandı. "Vesile teyze Gürkan abim yaşında, abim sayılır"

Korubaşı Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin