12. Bölüm

2.3K 55 1
                                    

            

     Ev şehire ne uzak ne yakındı. Ama en yakınındaki ev ile arasında bayağı mesafe vardı. Ev pencerelere göre 4 katlıydı. Evin duvarları antresit rengiydi siyah camları vardı. Büyük bir havuza ve geniş bir bahçeye sahipti.

    Bir anda havalanmam ile küçük bir çığlık attım. Altan beni kucağında içeri kadar taşıdı. Merdivenleri çıkarak en üst kata geldi. Beni yere bıraktı. Sessizce beni izliyordu çekiniyordu yanlış bir şey yapmaktan. Yatağa oturup arkamı döndüm.

     Gelinlik ipliydi ve Tuğba adettir diye 40 düğüm atmıştı.  "Altan gelip açsana" demem ile arkama oturdu. Enseme bir öpücük kondurup elini iplerin üzerine koydu.

     Yaklaşık 20 dakikadır düğüm açıyordu. "Tuğba yaktın beni burada bile peşimde, aşkım kessek ne olur yenisini alırız tekrar." dedi. "Olmaz Altan aynısı değil" dedim oflayarak çözmeye başladı. En sonunda çözdükten sonra tutarak ayağa kalktım ve üzerimi değiştirmek için banyoya gittim.

    Bu gece için aldığım geceliği giydim. Saten gecelik oldukça kısa ve açıktı. Siyah geceliğin altına aynı renk tanga gitmiştim. Üzerine ise sabahlığı giydim. İçeri girdiğimde Altan yatakta ceketini ve kravatı çıkarmış duvara bakıyordu.

    Karşısına geçip sabahlığı yere bıraktım. Bedenimi görmesi ile yutkunup ayağa kalkıp belimden tuttuğu gibi duvara yasladı bedenimi. "O güzel vücudun ile beni zaten  çıldırtırken yetmedi mi?" diyip cevap beklemeden dudağıma yapıştı.

    Kalçama koyduğu elleri ile bedenimi yukarı kaldırmasıyla bacaklarımı beline sardım. Odada yürümeye başladı. Kalçamadaki ellerini baldırlarıma doğru sürtüyordu. Bedenimi soğuk yatağa bırakması ile öpücüklerini boynuma indirdi. Dekoltede inebildiği kadar indi.

    Titreyen ellerim ile gömleğinin düğmelerini açtım. Bana yardımcı olup gömleği rastgele bir yere fırlattı.

     Bir anda kumaş yırtılma sesi geldi. Geceliği ortadan ikiye yırttı. Bunun ile ellerimi göğsüme kapattım. "Altan senin için almıştım neden yırttın" gözlerim kapalıydı. "Yavrum gecelik mağazasını alırız üzülme sen hadi çek ellerini" gözlerimi yavaşça açtım.
    
     Gözleri daha da koyulaşmıştı. "Güzelim çok fenayım çek lütfen ellerini" ellerimi yavaşça çektim. Göğüslerime çok tuhaf bakıyordu. Parmağı ile ucuna dokunup "Çok yumuşak" zaten utanıyordum daha utandırıyordu.

    Kafasını sağ göğsüme gömüp eli ile sol göğsümü sıkıyordu. "Ah Altan" adını inlemem ile ucunu ısırdı. Isırarak emiyordu. Ben ise saçlarından tutup kafasını bastırıyordum. Diğer göğsüme geçip aynılarını yaptı.

    Öpücükleri karnıma doğru gitti. Kafasını kaldırıp tangayı yırttı ve kasıklarım öpmeye başladı. Bacaklarımı iki yana ayırıp kadınlığıma nefesini verdi. "Ah Altan hadi" diye inleyerek ellerimi saçlarına sokacaktım ki tutup iki yana sabitledi. "İzlemek istiyorum benim için kasılıp gevşeyen küçük kadınlığını". Bir süre izledikten sonra tepeme bir öpücük kondurdu.

     Belimin gerilmesi ile birlikte inledim. Daha sonra kadınlığımı emmeye başladı arada ise ısırıyordu. Ben ise deli gibi inliyordum. İlk defa yaşadığım şey çok iyi hissettiriyordu. Dilini içime itmesi ile çığlık attım. Dilini sertleştirip içime itiyordu.

     "Ah Altan boşalacağım" diye inledim. "Güzelim ağzıma akıt zevk sularını" deyip hızlandı.

     Dakikalar sonra titreyerek boşaldım. Altan ise kafasını çekmeden tüm sularımı yalayarak temizledi. Kafasını kaldırdığında ağzı parlıyordu. Üzerime çıkıp beni öpmeye başladı. Tadımı ağzından tatmam ile ağzına inledim.

Korubaşı Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin