În primul rând, mulțumesc celor cărora citesc asta (non capitolul și, respectiv, fanfiction-ul meu cu Tokyo Revengers). Sunt profund recunoscătoare! ^^
Momentan, am luat o pauză de la scris, deoarece cartea se apropie de final și-mi doresc să dau tot ce e mai bun din mine, astfel că-mi trebuie timp de gândire pentru a nu dezamăgi cu sfârșitul poveștii. Sper din tot sufletul ca așteptarea să nu fie lungă.
De asemenea, pot spune că mă pricep puțin la desen, așadar voi atașa aici o ilustrație cu Yuna după ce s-a despărțit (cam brutal) de prietenul ei cel mai bun, Hanemiya Kazutora. După cum se poate observa, m-am străduit să imit stilul lui Ken Wakui, autorul seriei Tokyo Revengers.
O scurtă trecere în revistă...
Loviturile primite din partea singurului ei amic au făcut-o pe Yuna să se îndoiască de prietenia lor, ce devenise, într-un timp relativ redus, un lucru real. Mama ei, Hiroko, avusese o relație strânsă cu mama lui Kazutora, susținând-o îndeaproape. Poate de aceea, Hiroko îl simpatizează pe Kazutora, deși știe că acesta e un copil violent și periculos pentru Yuna, ce și-a petrecut copilăria într-un mediu liniștit.
Yuna nu-și ceruse niciodată scuze cuiva, și asta deoarece nu greșise vreodată față de altă persoană apropiată.
Încă de mică, s-a comportat exemplar cu toată lumea, cu excepția tatălui ei, pentru care, ani la rândul, a nutrit sentimente de ură și dispreț. Acesta se născuse și copilărise în România și obișnuia să-și viziteze fiica numai de ziua ei, pe 11 decembrie. Totuși, în poveste, el se pornise într-un zbor spre Japonia în luna mai, zbor care a eșuat, rezultând în moartea sa și a altor oameni. În urma celor întâmplate, sentimentele lui Yuna rămân neschimbate, fiindu-i imposibil să înlocuiască ura față de figura ei paternă, cu toate că vestea decesului tatălui ei a zguduit-o binișor, doar pe moment.
Oricum, Yuna are de purtat o bătălie grea în încheierea poveștii, o luptă de natură fizică, însă mai ales psihologică.
Un ultim aspect demn de a fi menționat e că...există posibilitatea ca Yuna și Mikey să alcătuiască în sfârșit un duo, bazat pe loialitate și chiar ceva mai mult...
Asta e tot! Următorul capitol va sosi în curând.
CITEȘTI
invincibil:obligat
Fanfiction,,Nimeni nu crede că delicvenții sunt cool în zilele noastre, nu-i așa? Pe vremea când fratele meu mai mare trăia, existau o grămadă de motocicliști pe aici. Obișnuiau să trezească orașul cu motocicletele lor super zgomotoase. Erau duri ca naiba, se...