Selesai mandi Amin membawa Asyraf keluar makan di sebuah restoran di tepi laut. Terpampang papan tanda
'SELAMAT DATANG RESTORAN WARISAN'
mereka mengambil tempat duduk dan memesan makanan Setelas selesai memesan makanan Amin bersuara.
"Ash ingat lagi tak time kita kat PD"
Asyraf tersentak mendengar perkataan 'PD'. Sebolehnya dia mahu melupakan apa yang terjadi di Port Dickson.
"Ash tak nak ingat lagi pasal PD" Jawab Asyraf
Amin terdiam seketika. Setelah beberapa lama dia menyambung semula.
"Am ingat lagi mula-mula kita dinner kat tepi pantai. Orang ingat Ash adik Am"
Asyraf merenung mata Amin. Memorinya berputar ligat mengenang peristiwa Redd Place.
"Hei, menung apa tu?" Teguran Amin mematikan lamunan Asyraf
"Ash sekarang dah tak macam dulu" Sambung Amin
"Maksud Am?" Asyraf terkejut.
"Am dulu macam adik-adik, selalu merajuk. Sekarang serius je" Seloroh Adam
"You ni kan!" Kata Asyraf geram sambil mencubit lengan Amin
Tidak lama kemudian pelayan datang membawa makanan ke meja mereka. Ada Tom Yam Campur, Baby Kailan Ikan Masin, Telur Dadar, Nasi Putih dua dan Fresh Orange dua.
"Ini adik kau bah?" Soal pelayan
"Tak, kawan tapi macam adik sendiri" Jawab Amin
Setelah pelayan berlalu Asyraf mecebikkan bibirnya.
"Lah, kenapa? Ash nak orang sini tahu pasal kita ke?" Soal Amin kepada Asyraf
Riak wajah Asyraf berubah.
"Betul jugak, sorry Am!" Kata Asyraf.
"Ingat tak panggilan pertama Ash?" Soal Amin
Asyraf ligat memikirkan apa yang diperkatakan Amin
"Tak ingat la!" Jawab Asyraf
"Shreraap!" Jawab Amin bergurau
"You ni kan!" Asyraf mencubit lengan Amin lebih kuat
"Adoi, ok Am mintak maaf!" Amin meminta maaf
"Dah jom makan lepas ni nak pergi ambik barang Ash!" Ajak Asyraf
Mereka pun menikmati makana sambil menikmati pemadangan laut. Bayu laut yang bertiup menyegarkan tubuh mereka. Selesai makan mereka bergerak ke D'Semporna Homestay tempat Asyraf menginap. Rumah inap tersebut adalah bangunan dua tingkat dan berbentuk petak yang ringkas. Asyraf menginap di tingkat atas.
"Am nak tunggu ke nak ikut Ash naik atas?" Tanya Asyraf
"Mestilah nak ikut!" Jawab Amin.
Mereka pun naik ke tingkat atas dan masuk ke bilik Aysraf menginap. Biliknya kecil seakan bilik hotel bajet. Ada dua katil yang disusun berdekatan dan ada bilik mandi peribadi.
Amin mengunci pintu bilik lalu memeluk Asyraf dari belakang. Asyraf memusingkan tubuhnya namun Amin menolak tubuhnya ke katil. Asyraf terlentang di atas katil manakala Amin menerkam bibir Asyraf dengan ganas. Asyraf membalas ciuman Amin. Setelah beberapa lama Amin berhenti mencium Asyraf lalu menanggalkan baju dan seluar Asyraf sehingga berbogel.Asyraf turut menanggalkan pakaian Amin. Amin menerkam buah dada Asyraf menjilat dan menggigit puting Asyraf.
"Argh!" Asyraf mengerang
Amin segera menutup mulut Asyraf dengan tangannya dan membuat isyarat senyap. Amin kembali dengan permainannya dengan menjilat leher dan telinga Asyraf. Asyraf hanya mempu mengerang tanpa suara. Tubuhnya menggeliat kenikmatan. Setelah itu Amin mencangkung di atas dada Asyraf dan menghulurkan zakarnya ke mulut Asyraf. Asyraf menghisap zakar Amin yang tebal dan panjang itu.Asyraf mengulum dan menjilat zakar Amin bagaikan kanak-kanak menjilat dan mengulum lolipop. Setelah itu Amin memusingkan tubuhnya untuk membuat posisi 69. Sementara Asyraf menghisap zakar Amin, Amin menjilat lubang dubur Asyraf hingga basah.
"Umph, umph" hanya itu yang kedengaran dari Asyraf.
Amin berulangkali meludahkan air liurnya ke lubang dubur Aysraf dan menjilatnya. Tiba-tiba Amin berhenti lalu dia mengeluarkan botol kecil pelincir berperisa oren. Dia membasahkan zakarnya dan lubang dubur Asyraf dengan pelincir berperisa oren. Amin kembali menjilat lubang dubur Asyraf yang kini mempunyai perasa oren manakala Asyraf terus menghisap zakarnya.
Setelah beberapa lama Amin bangkit lalu menonggengkan Asyraf dan menuangkan pelincir ke batang zakarnya dan lubang dubur Asyraf. Amin lantas menjolok lubang dubur Asyraf dengan zakarnya yang keras.
"Arrgh!" Asyraf meraung kesakitan
tetapi Amin pantas mencium Asyraf supaya Asyraf tidak membuat bising. Amin mendayung perlahan-lahan. Kesakitan yang dirasai Asyraf berubah menjadi rasa geli yang sedap. Amin terus menghenjut Asyraf dengan laju sambil mencium Asyraf. Setelah setengah jam. Amin pun memancutkan benihnya ke dalam lubang dubur Asyraf. Tanpa mengeluarkan zakarnya Amin mengiringkan Asyraf lalu berbaring di belakang Asyraf. Mereka pun terlelap kepenatan.
YOU ARE READING
Amin Untuk Asyraf 2: Cinta Semporna
FanfictionAmin dan Asyraf hidup bahagia di Semporna namun kehadiran orang ketiga hampir merosakkan hubungan mereka.