Bab 4 🔞

311 6 0
                                    

Amin membawa Asyraf ke satu chalet yang dia sewa untuk dijadikan SPA. Sebaik sahaja masuk keadaan di dalam bilik sama seperti bilik resort biasa ada katil Queen tetapi Amin sudah dekorasi sesuai dengan mod spa. Warna suram di dalam bilik menimbulkan suasana yang tenang. Terdapat juga penyembur aromaterapi yang yang boleh memainkan muzik dari komputer riba. Amin menghidupkan penyebur aromaterapi dan berusaha membuat tetapan untuk memainkan muzik yang dia pilih dari komputer riba.

"Wah, bestnya Spa you ni Am, mana you dapat duit modal buat semua ni?" Soal Asyraf.

"Am jual semua aset Am tapi tak cukup jadi Am pinjam duit Zac dulu dengan aggrement Am pass semua share company HP dekat Zac" Jawab Amin.

"You pass company you dekat Zac?" Asyraf terperanjat

"Betul, Nak harapkan duit company Am, semua dah habis buat refund kat stokis dengan costumer" Jawab Amin lemah.

"Takpe la kita start dengan hidup baru" Pujuk Amin.

"Ash bukak baju baring kat katil. Malam ni Ash costumer Am" Arah Amin.

Aysraf menanggalkan pakaiannya dan berbogel lalu berbaring meniarap di atas katil seperti yang diarahkan.

Amin berbogel lalu mengambil minyak lavender dan menitikkkan ke setiap ceruk tubuh belakang Asyraf. Amin mula menyapu betis Asyraf. Asyraf menjerit kesakitan.

"Sakit ke?" Soal Amin lembut.

Asyraf menganggukkan kepala sambil mengerutkan muka.

"Urat Ash ni banyak tak betul dah. Last bila Ash urut?" Soal Amin

"Lama dah sebelum jumpa Am kat Little Bourke" Jawab Asyraf

"Lama tu! Tahan sikit ye sayang!" Pujuk Amin

Amin mengurut betis Asyraf dengan lembut tetapi Asyraf mengeliat kesakitan. Setelah beberapa lama Asyraf berhenti menggeliat kerana rasa sakit sudah hilang. Amin mengurut paha Asyraf dan seterusnya punggung Asyraf. Amin memainkan jari ke lubang dubur Asyraf. Asyraf berasa geli yang nikmat merasakan jari Amin mengurut di pinggir duburnya.

"Sabar ye sayang!" Pujuk Amin lembut.

Amin mengurut belakang dan belikat Asyraf lalu menggeserkan tubuhnya pada tubuh Aysraf. Asyraf menikmati geseran tubuh dari Amin lalu mendesah

"Ah, sedapnya sayang!" kata Asyraf

Amin meluruskan tangan Asyraf lalu menggenggam tangan Asyraf. Zakar Amin yang mula mengeras bermain-main di pinggir dubur Asyraf. Asyraf berasa geli yang nikmat saat lubang duburnya terkena zakar Amin. Amin menggeserkan tubuhnya pada tubuh Asyraf hingga zakarnya beberapa kali termasuk ke dalam lubang dubur Asyraf.

"Argh!" Asyraf mengerang setiap kali zakar Amin masuk ke dalam lubang duburnya.

Setelah itu Amin memulakan dayungan. Asyraf menggeliat kesedapan namun Asyraf tidak mampu bergerak kerana tubuhnya tertahan oleh kekuatan tubuh Amin. Amin mula menghenjut Asyraf dengan laju.

"Arrrrrgggghh!"Asyraf mengerang lebih kuat

Namun suara Asyraf tenggelam oleh muzik yang dimainkan Amin. Setelah itu Amin membalikkan tubuh Asyraf dan menitiskan minyak lavender pada dada dan perut Asyraf. Amin menjolok Asyraf sambil mengurut dada dan perut Asyraf. Tubuh Asyraf menggigil menahan kenikmatan henjutan Amin dan manakala urutan Amin pada dana dan perutnya membuatkan Asyraf berasa seperti terkena renjatan. Tubuh Amin dan Asyrah dibasahi peluh bercampur minyak Lavender. Amin menghenjut Asyraf sambil menggeselkan dada dan perutnya pada dada dan perut Asyraf. zakar Asyraf yang tegang bergeser dengan perut sasa Amin membuatkan batang zakarnya berdenyut-denyut menikmati rasa geli yang sedap.

"Sayang sedap sangat ni!" Kata Aysraf dengan suara menggeletar.

"Sedap tak batang nikmat abang ni?" Amin membisikkan ke telinga Asyraf.

"Sedap sayang!" Asyraf mengerang.

"Nak lagi tak sayang?" bisik Amin lagi.

"Nak lagi sayang, Ash nak batang nikmat Am" Jawab Asyraf dengan suara menggeletar menahan kenikmatan.

Amin menghenjut lebih laju. Tubuh Amin mula berasa kejang.

"Am nak pancut" Kata Amin

Asyraf yang menggigil merasakan sensasi renjatan yang kuat menjawab

"Ash pun sama"

Amin mengeluarkan zakarnya dari lubang dubur Asyraf lalu menggeserkan menghimpit zakarnya dan zakar Asyraf pada perut mereka. Amin dan Asyraf memancutkan benih mereka serentak mengenai perut Asyraf. Amin meneruskan geselannya hingga campuran air mani mereka melekat pada perutnya. Setelah setelah selesai mereka pun mandi bersama. Selesai mandi mereka kembali ke rumah Amin untuk tidur.

Amin Untuk Asyraf 2: Cinta SempornaWhere stories live. Discover now