Asyraf terlantar di atas lantai setelah puas diperkosa Qhairul. Dia melihat Haqiem muncul di pintu.
"Puas hati aku" kata Haqiem kegirangan
"Dah, jom gerak!" Ajak Qhairul
"Tunggu ada lagi surprise" kata Haqiem
Asyraf bingung dengan apa yang terjadi. Seingatnya dia berada di rumah Haqiem dan dia memperkosa Haqiem. Tapi bagaimana dia berada di tempat yang tidak dikenali dan dia dalam keadaan tak sedarkan diri hingga saat dia diperkosa oleh Qhairul.
"Apa dah jadi?" soal Asyraf
"Apa dah jadi? hahaha kau tak tahu aku dah letak ubat khayal dalam kopi kau. Tapi takpe dapat la merasa kena fuck dengan kau" Kata Haqiem sinis
"Tadi kat tempat lain?" Asyraf menpersoalkan
"Memang kau fuck aku kat rumah aku tapi ubat khayal tu buat kau pengsan. Susah jugak la nak bawak kau dah la berat!" Haqiem mengomel
Tiba-tiba Hilman muncul di pintu
"Hilman tolong I!" Jerit Asyraf.
Hilman tak mengendahkan Asyraf lalu dia menuju ke sekujur tubuh yang terikat di kerusi. Asyraf menatap seluruh tubuh yang terikat dan cuba mengecamnya.
"Am!" Jerit Asyraf
Amin tak mampu menjawab kerana mulutnya sudah ditutup. Hanya air mata berjujuran dari mata Amin.
"Ash jangan risau. I akan balas dendam atas apa yang Am buat kat you" kata Hilman.
Asyraf cuba bangkit untuk menghalang tapi tubuhnya masih lemah.
Hilman menanggalkan pakaiannya lalu menonggengkan Amin hingga kelihatan duburnya. Hilman menjolok Amin tanpa belas kasihan.
"mmmmmmm!" kedengaran jeritan Amin yang kurang jelas akibat mulutnya ditutup.
Asyraf cuba bangkit tapi tubuhnya sangat lemah akibat ubat khayal. Hilman menghenjut Amin hingga dia memancutkan benihnya ke dalam lubang dubur Amin.
Hilman menghampiri Asyraf
"Jangan risau sayang I dah balas dendam untuk you!" Kata Hilman sinis
"I tak mintak you buat semua ni" Jerit Asyraf dengan nada yang masih lemah.
"You tak mintak tapi I nak buat. I nakkan you!" Kata Hilman
"I takkan terima you!" Jawab Asyraf lemah
"Body you best. I takkan lepaskan you" Jawab Hilman sambil merenung tubuh Asyraf yang masih berbogel.
Nafsu Hilman mula terangsang lalu dia duduk melutut di celah kangkang Asyraf. Hilman mula menjolok zakarnya yang sudah keras semula ke lubang dubur Asyraf. Hilman menghenjut Asyraf dengan laju.
Asyraf cuba menolak Hilman tapi tubuhnya masih lemah. Kedengaran dengusan nafas Hilman yang kuat señerti binatang buas.
"huu, huuhh, huugh!"
"Hilman, stop!" Rayu Asyraf
Hilman tidak mengendahkan. Dia terus menghenjut laju hingga dia memancutkan benihnya ke lubang Asyraf. Asyraf terbaring keletihan manakala Hilman segera memakai pakaiannya semula.
"Seronok?" Kata Haqiem
Asyraf tidak menjawab.
"Sedap! dah jom kita gerak!" Ajak Hilman
"Puas hati?" Soal Qhairul
"Puas. Video semua ada. Habislah dia orang" Kata Hilman
Hilman, Haqiem dan Qhairul beredar meninggalkan tempat tersebut.
Setelah mendapat kekuatan Asyraf bangkit dah membuka ikatan Amin.
"Ash mintak maaf. Ash dah banyak susahkan Am!" Kata Asyraf
Amin hanya termenung sahaja
"Ash janji takkan tinggalkan Am. Ash banyak buat silap" Sambung Asyraf
Asyraf mula sedar yang mereka berada di spa mereka sendiri. Asyraf mencari dua pasang pakaian di almari untuk yang memang dia simpan untuk persalinan.
Asyraf membawa Amin keluar dan memanggil teksi untuk ke membawa mereka kembali ke rumah Amin. Sepanjang perjalanan hingga ke rumah Amin hanya mendiamkan diri. Asyraf membiarkan Amin di bilik dah hanya masuk ke bilik untuk menghidangkan bubur kepada Amin. Asyraf tidak berani menggangu Amin dan hanya tidur di ruang tamu.
YOU ARE READING
Amin Untuk Asyraf 2: Cinta Semporna
FanfictionAmin dan Asyraf hidup bahagia di Semporna namun kehadiran orang ketiga hampir merosakkan hubungan mereka.