Bab 15 🔞

225 4 0
                                    

Haqiem sudah siap berbaring dengan hanya bertuala sahaja. Asyraf berjaya memasang muzik yang menenangkan. Suasana menjadi sangat tenang di dalam spa itu. Asyraf yang hanya berboxer menuang minyak sunflower pada belakang tubuh Haqiem. Namun kerana minyak terlalu banyak dan Asyraf bimbang minyak terkena boxernya akhirnya dia membuat keputusan untuk mengurut secara berbogel. Asyraf memulakan urutan dari kaki

"Ah sedapnya kau urut! Kau belajar dengan siapa?" Komen Haqiem

"I belajar urut dari datuk I" jawab Asyraf bersahaja.

Asyraf terus mengurut betis kemudian paha. Asyraf meregangkan kaki Haqiem beberapa kali sebelum mengurut bahagian punggung pula.Ketika Asyraf mengurut punggung Haqiem, Haqiem menonggekkan sedikit punggungnya. Haqiem berasa geli yang enak apabila tangan Asyraf bermain di pinggir duburnya. 

"Ah, bestnya Ash!" Haiqem mendesah kecil

Asyraf mengambil kesempatan untuk mengurut zakar Haqiem yang sudah tengang.

"Dah keras, nakal dia ni!" Komen Asyraf.

Haqiem hanya tersengih bagai kerang busuk. Setelah itu Asyraf mengurut belikat dan lengan Haqiem.

"Duduk bersila!" Arah Asyraf

Haqiem bangkit lalu duduk bersila seperti yang diarahkan Aysraf. Asyraf meregangkan tangan Haqiem kemudian mengurut kepala Haqiem.

"Bestnya, jarang orang urut kepala sekali" Kata Haqiem memejamkan mata menikmati urutan Aysraf.

Asyraf menuangkan minyak ke dada Haqiem. Asyraf mengurut dada dan perut Haqiem dari belakang. Sambil itu dia mengurutkan zakar Haqiem. Haqiem yang menikmati sentuhan  Asyraf mula merebahkan tubuhnya ke tubuh Aysraf. Asyraf meneruskan urutan walaupun zakarya mula menegang. Haqiem memainkan punggungnya ke zakar Asyraf yang sudah tegang. Tanpa sebarang amaran Haqiem duduk di atas zakar Asyraf hingga zakar Asyraf terbenam ke dalam lubang dubur Haqiem. Haiqem mendayungkan tubuhnya membuatkan Asyraf menggeliat keenakan. Akhirnya Asyraf berbaring membiarkan Haqiem menghayun duburnya pada zakar Asyraf.

"Ah, sedap, kenapa you buat macam ni" Asyraf mendesah.

Haqiem membalikkan tubuhnya tanpa membuatkan zakar Asyraf terkeluar dari lubang duburnya. Kini wajahHaqiem menghadap wajah Asyraf.

"Tak sangka konek kau power jugak" Kata Haqiem sambil menghenjut duburnya pada zakar Asyraf

"Argh, argh sedap Qim!" Asyraf mengerang.

Haqiem menggelekkan punggungnya membuatkan Asyraf menggeliat keenakan. Ada masa Asyraf dan Haqiem berciuman sementara tangan Asyraf gigih melancapkan zakar Haqiem. Semakin lama Aysraf melihat wajah Haqiem yang berjambang itu semakin kacak lalu Asyraf bangkit merebahkan tubuh Haqiem tanpa membuatkan zakarnya terkeluar dari lubang dubur Haqiem. Asyraf menghenjut Haqiem dengan laju sambil bercumbu dengan Haqiem. Setelah itu Asyraf membalikkan tubuh Haqiem dan menonggengkannya dalam posisi Doggy. Asyraf menjolok Haqiem dengan ganas.

"Argh, argh, sedap Ash. Fuck me!" Haqiem mengerang.

Aysraf menhentak dubur Haqiem semakin laju hinggan akhirnya dia terpancut ke dalam lubang dubur Haqiem. Aysraf membaringkan Haqiem lalu menghisap zakar Haqiem hingga Haqiem terpancut ke dalam mulut Asyraf Asyraf dan Haqiem bercumbuan menelan Air mani Haqiem. Selesai sesi urutan mereka mandi bersama dan menyambung permainan mereka di bilik mandi.

Haqiem meninggalkan spa ketika hari sudah agak petang. Asyraf terbaring keletihan di spa. Menjelang pukul tujuh petang dia mengemas spa sementara menunggu waktu Amin menjemputnya pada jam lapan malam. Tepat jam lapan malam Amin pun muncul di pintu spa lantas memeluk Asyraf.

"Ash, Am mintak maaf, Am banyak buat salah dengan Ash!" Rintih Amin

"Kenapa ni?" Asyraf  menjadi pelik dengan sikap Amin

"Am janji takkan buat benda yang sakitkan hati Ash lagi!" Amin menyambung rintihannya

"Apa dah jadi dengan Am? Kenapa Am cakap bukan-bukan ni?" Asyraf mulai curiga dengan sikap Amin

Tiba-tiba Amin terfikir sesuatu

'Kalau aku terus terang boleh ke Asyraf terima aku?'  katanya dalam hati.

"Tak ada apa-apa. Cuma tadi tengah kemas Am terjatuh pengsan sampai petang" Amin menipu Asyraf.

Asyraf menyingkap belakang baju Amin. Kelihatan kesan merah pada punggung Amin.

"Teruk ni sampai merah! Ash drive malam ni. Am rest!" Tawar Asyraf.

Sampai di rumah Asyraf membiarkan Amin berehat di bilik manakala dia menyediakan makan malam di dapur. Sementara itu di bilik Amin menangisi kebodohan dirinya bersikap curang dengan Asyraf sampai diperkosa oleh Qhairul dan Hilman.

Amin Untuk Asyraf 2: Cinta SempornaWhere stories live. Discover now