Selesai makan Qhairul membawa Hilman dan Asyraf ke biliknya di hotel Pacific Inn tempat dia menginap.
"Sorry sebab I ada discussion dengan Qhairul. Hopefully you ok!" Kata Hilman
Asyraf hanya menganggukkan kepala mengikut Hilman dan Qhairul.
"Nak coffee or tea?" Soal Qhairul kepada Asyraf sebaik sahaja masuk ke bilik.
"Bagi I coffee je" Jawab Asyraf
Hilman sudah duduk di sebuah kerusi di balkoni bilik sementara menunggu Qhairul membancuh nescafe yang disediakan hotel. Qhairul menyerahkan secawan nescafe kepada Asyraf yang sedang duduk di atas katil.
"Nanti dah habis letak je kat meja tu!" Pesan Qhairul lantas beredar ke balkoni.
Asyraf hanya duduk atas katil termanggu sambil bermain telefon bimbitnya. Dia sempat menghantar mesej whatsapp kepada Amin
'Am nanti maybe I lambat sebab teksi susah nak dapat'
Namun mesejnya tidak berbalas
"Sibuk betul mamat ni!" Rungut Asyraf
Sementara itu Qhairul berbual dengan Hilman di balkoni tentang Asyraf
"You rasa body dia sedap tak?" Soal Hilman
"I nampak body dia macam best. Dia kan yang viral hari tu?" Komen Qhairul
"Memang dia la tu" Jawab Hilman
"Tapi dalam video dia nampak berisi sikit?" Qhairul tertanya-tanya
"I ada nampak BF dia, body BF dia pun nampak susut jugak maybe sebab pasal video viral tu" Terang Hilman
"Betul jugak tu. Macam mana la life dia orang time tu kan?" Kata Qhairul termenung.
"I ada try nak tanya tapi BF dia asyik kacau. I takde chance nak cakap dengan dia" Kata Hilman
"Tapi dapat sontot dua-dua pun best" Kata Qhairul berseloroh
"You ni, tak cukup satu! Kita kenduri dulu yang depan mata" Jawab Hilman
Sementara itu mata Asyraf mula berasa layu. Asyraf berasa mengantuk yang amat. Dia bangkit dan meletakkan cawan di atas meja dan setelah itu dia berbaring di atas katil yang empuk. Dengan kedinginan hawa bilik dan kelebutan tilam membuatkan Asyraf terlelap.
Qhairul mengintai dari balkoni untuk melihat Asyraf sudah terbaring atas katil.
"Nampaknya kesan ubat dah nampak. Jom kendurikan dia!" Ajak Qhairul
Mereka pun meinggalkan balkoni menuju ke arah katil. Mereka menanggalkan pakaian masing-masing hingga berbogel dan sesudah itu mereka menanggalkan pakaian Asyraf. Qhairul menarik kaki Asyraf hingga punggung Aysraf berada di hujung katil. Qhairul mengangkangkan Asyraf dan menghisap zakar Asyraf. Sementara itu Hilman merangkak dari arah kepala Asyraf lalu menghisap buah dada Asyraf. Asyraf yang asalnya tidak bergerak mula menggeliat. Qhairul mengangkat punggung Asyraf dan menjilat lubang dubur Asyraf hingga basah. Hilman pula mencium dan menjilat bibir Asyraf. Asyraf mula sedar tapi masih mamai. Hilman duduk di atas dada Asyraf dan memaksa Asyraf menghisap zakarnya. Qhairul pula mengambil pelincir dan mula menjolok Asyraf.
"Umph, umph!" Rengek Asyraf
"Argh, argh!" Hilman dan Qhairul mengerang keenakan
Qhairul menghenjut Asyraf laju manakala Asyraf yang separa sedar cuba melawan tapi dia tiada kekuatan untuk melawan. Tangannya ditahan oleh Hilman. Qhairul menghenjut semakin laju hingga dia memancutkan benihnya di lubang dubur Asyraf.
Setelah itu Qhairul dan Hilman bertukar posisi. Qhairul berada di kepala dan memaksa Asyraf menghisap zakarnya yang mempunyai sisa air benihnya manakala Hilman menjolok Asyraf.
"Argh sedap lubang kau Ash!" Kata Hilman.
Hilman menghenjut Asyraf dengan laju dan setelah hamapir setengah jam dia pun memancutkan air benihnya ke dalam lubang dubur Asyraf. Asyraf terbaring lemah namun Qhairul menghisap buah dada kanan Asyraf sambil melancapkan zakar Asyraf. Hilman pula menghisap buah dada kiri Asyraf. Asyraf menggeliat kenikmantan hingga akhirnya dia memancutkan air mani hingga terkena ke mukanya. Qhairul dan Hilman menjilat air mani Asyraf dan bergilir-gilir mencium Asyraf sambil meludah air mani Asyraf ke mulut Asyraf. Asyraf terpaksa menelan air maninya sendiri.
YOU ARE READING
Amin Untuk Asyraf 2: Cinta Semporna
FanfictionAmin dan Asyraf hidup bahagia di Semporna namun kehadiran orang ketiga hampir merosakkan hubungan mereka.