Qhairul mengusap lubang dubur Amin dengan pelincir berwarna putih
"Kau buat apa ni?" Jerit Amin
Qhairul menanggalkan pakaiannya menampakkan tubuh kurusnya dan zakarnya yang tegang. Tanpa memberi sebarang isyarat Qhairul menjolok Amin dan menghenjutnya tanpa belas kasihan
"Stop Qhairul, argh jangan!" Amin mengerang
"Qhairul, jangan kacau Am!" Jerit Aysraf
Qhairul berasa bengang berhenti menjolok Amin dan berpindah kepada Asyraf. Qhairul menyapu lubang dubur Asyraf dengan pelincir putih lalu menjolok Asyraf.
"Arrggh, Jangan!" Jerit Asyraf
"Qhairul, lepaskan Ash, kau fuck aku je!" Rayu Amin.
Qhairul tidak mengendahkan rayuan Amin.
Tiba-tiba kelihatan Hilman dan Haqiem di muka pintu. Hilman dan Haqiem menahan tubuh Asyraf sementara Qhairul meniarapkan tubuh Asyraf ke atas tubuh Amin. Ikatan kaki Amin dilepaskan tetapi Hilman dan Haqiem memegang kaki Amin dan Asyraf supaya kaki mereka tidak boleh menendang. Qahirul berasa ghairah melihat lubang dubur Amin dan Asyraf dalam masa yang sama. Qhairul menghenjut dan menjolok lubang dubur Amin dan Asyraf bergilir gilir. Ketika mencapai klimaks Qhairul mengeluarkan zakarnya dan memancutkan air maninya hingga terkena dubur Amin dan Asyraf serentak.
Hilman bertukar posisi dengan Qhairul. Hilman menjolok lubang dubur Amin dan Asyraf bergilir gilir hingga mencapai klimaks. Hilman mengeluarkan zakarnya lalu memancutkan air maninya ke sekitar dubur Asyraf. Setelah itu dia mengesat air mani pada dubur Asyraf dan menyapu pada dubur Amin. Haqiem mengambil kesempatan menjilat air mani pada dubur Amin dan Asyraf lalu dia menarik zakar Amin dan Asyraf dan menghisap zakar mereka serentak hingga Amin dan Asyraf memancutkan air mani mereka ke dalam mulut Haqiem.
Setelah itu Qhairul, Hilman dan Haqiem meninggalkan Amin dan Asyraf tanpa membuka ikatan tangan mereka.
"Jangan pergi!" Jerit Amin
Amin terbangun dari katilnya. Tubuhnya dibasahi peluh. Asyraf turut bangun di sisi Amin
"Kenapa Am!" Soal Asyraf
"Mana Qhairul, Hilman, Haqiem tadi?" Soal Amin
"Qhairul? Hilman? Haqiem? Mana ada dia orang? Dia orang dah balik KL kan?" Kata Asyraf pelik
Amin melihat tubuhnya masih berpakaian.
"Qhairul ada datang spa kita hari ni kan?" Soal Amin inginkan kepastian.
"Bila masa pulak Qhairul datang. Jumpa pun tak!" Kata Asyraf.
Amin memeluk Asyraf
"Macam mana dengan video kita?" Soal Amin
"Video apa pulak?" Soal Asyraf pelik
"Video Qhairul dengan Hilman rogol Am. Video Ash pun ada" Kata Amin
Asyraf memegang pipi Amin lalu menatap mata Amin. Terpancar ketakutan pada anak mata Amin.
"Dengar sini, itu cuma mimpi Am je. Takde video takde apa pun. Qhairul pun tak datang jumpa kita dan!" Asyraf cuba menyedarkan Amin.
Amin terdiam.
"Jom mandi, Am tak mandi balik dari spa tadi. Sebab tu mimpi bukan-bukan!" Ajak Asyraf
Asyraf menarik tangan Amin menuju ke bilik mandi. Smabil menyiram air ke tubuh Amin Asyraf mengomel.
"Am kena berubat ni!" Kata Asyraf
Amin hanya mendiamkan diri.
"Nanti Ash cari pawang yang boleh ubatkan Am"
"Ash, Am mintak maaf dah curang kat belakang Ash!" Amin cuba memberitahu sesuatu
"Maksud Am?" Soal Asyraf
"Waktu Ash kat pekan hari tu Am urut Haqiem, tapi Am dan terlanjur dengan Haqiem" kata Amin berterus terang.
"Sebab ni je sampai Am mengigau bagai?" Soal Asyraf
"Ye la habis tu takkan Am nak happy pulak? Am dah buat salah. Ash kena rogol tapi Am main dengan Haqiem" Bantah Amin
"Benda dah lepas tak payang nak ingat" kata Asyraf
"Macam tu je. Takkan Ash tak marah Am?" Soal Amin tak puas hati.
"Am, setiap kali kita mengurut pun kita ada main dengan costumer kan? bukan big deal!" Pujuk Asyraf
"Tu lain, Haqiem ni lain. Dia memang dah kenal Am" Bantah Amin
"Macam ni la, Am dan main dengan Haqiem. Ash pun dah main dengan Haqiem. Sama jugak waktu Am kena rogol Ash main dengan Haqiem" Asyraf terpaksa membuka pekung di dada.
Amin terdiam dengan kata-kata Asyraf. Entah bagaimana hatinya terhiris dengan kata-kata Asyraf.
YOU ARE READING
Amin Untuk Asyraf 2: Cinta Semporna
FanfictionAmin dan Asyraf hidup bahagia di Semporna namun kehadiran orang ketiga hampir merosakkan hubungan mereka.