Amin dan Haqiem tiba di spa milik Amin. Sebaik sahaja mereka masuk Amin memberi arahan.
"Pakai tuala ni pergi mandi dulu lepas tu baring atas katil ni!"
Haqiem memakai tuala dan pergi ke bilik mandi. Hatinya berdebar dan zakarnya menegang. Duburnya berasa gatal untuk dijolok oleh Amin yang dia idamkan.
"Sabar, jangan obvius sangat!" Haqiem memujuk dirinya sendiri.
Sementara itu Amin bersiap dengan hanya memakai boxer pendek. Sebaik sahaja Haqiem keluar Amin terpegun melihat ketampanan Haqiem yang berjambang
"Bukak tuala tu lepas tu baring atas katil!" Arah Amin
Haqiem yang sedang berdebar menurut arahan. Amin menghidupkan penyebur aromaterapi dan memasang lagu yang romantik.
"Nak minyak lavender ke lemongrass?" Soal Amin
"lemongrass bau serai kuat tak?" Haqiem menyoal Amin semula
"Boleh tahan jugak la" Jawab Amin
"Lemongrass je la" Cadang Haqiem
Amin menitikkan minyak lemongrass ke seluruh belakang tubuh Haqiem. Kerana di minyak berlebihan Amin membuka boxernya supaya tidak terkena minyak. Amin mula mengurut dari kaki
"Dah berapa lama tak urut?" Soal Amin
"Lama sangat.Dah tiga tahun tak mengurut" Jawab Haiqem
"Patut la urat-urat tegang"
Sambil mengurut Amin mendengar Haqiem menjerit kesakitan.
"Sakit ke?" Soal Amin
Haqiem mengerutkan mukanya sambil mengangguk beberapa kali. Amin memperlahankan urutan. Haqiem mula berhenti merengek sebaliknya mula mendesah menikmati urutan kekar dari Amin.
"Ah, ah!" kedengaran Haqiem mendesah
Selesai mengurut belakang Amin mula mengurut tubuh ke tubuh. Amin menggeselkan tubuhnya pada belakang tubuh Haqiem. Haqiem mendesah lebih kuat. Desahan Haqiem membuatkan zakar Amin menegang. Zakar Amin yang bergesel di sekitar lurah dubur Haqiem melahirkan rasa geli yang nikmat. Amin meneruskan geselan dan kedangkala zakarnya termasuk ke dalam lubang dubur Haqiem. Setiap kali zakar Amin masuk ke lubang dubur Haqiem, Haiqem mengerang.
"Argh!"
Setelah beberapa lama Amin memberi arahan
"Pusing!"
Haqiem membalikkan tubuhnya. Amin mengurut dada dan perut Haqiem. Haqiem menggeliat sambil mendesah.
"Ah, ah, sedap Am!"
Selesai mengurut dada dan perut Amin memulakan urutan batin. Amin melurutkan jarinya ke buah zakar Haqiem. Haqiem mendesah lebuh kuat. setelah itu Amin melurutkan jarinya ke zakar Haqiem yang sudah tegang. Haqiem menggeliat kegelisahan. Selesai sesi urutan batin Amin menggeselkan dadanya ke dada Haqiem. Amin mencengkam tangan Haqiem supaya dia tidak bergerak. Amin menggseselkan tubuhnya sambil memadang Haqiem dengan renungan tajam.
"Kau ni hensem!" Komen Amin
"Thanks Am!" Jawab Haqiem gelisah
Duburnya berasa gatal untuk dijolok oleh Amin
"Nak prostate massage tak?" Soal Amin
"Nak!" Jawab Haqiem dengan nada merengek.
Amin mengambil minyak lemongrass dan membasahkan lubang dubur Haqiem dengan minyak tersebut. Amin memainkan jarinya ke sekitar lubang dubur Haqiem
"Argh sedap Am!" Jerit Haqiem
Amin terus memainkan jarinya ke lubang dubur Haqiem hingga dubur Haqiem berlecak. Zakar Amin semakin tegang dan air mazinya yang semakin banyak meleleh. Amin menjolok zakarnya ke lubang dubur Haqiem. Amin memulakan dengan dayungan yang perlahan sambil mencengkam tangan Haiqem. Matanya merenung tajam ke wajah Haqiem. Sementara Haqiem dapat merasakan nikmat dijolok oleh Amin.
"Argh sedapnya batang Am!" Haqiem merengek manja
"Sedap batang nikmat Am ni?" Soal Haqiem
"Ahhh!" Haqiem mengangguk sambil merengek.
Amin mencium bibir Haqiem. Haqiem membalas ciuman Amin. Amin melajukan hejutannnya. Haqiem merengek lebih kuat. Setiap kali Haqiem merengek Amin mencium Haqeim. Tubuh Haqiem kegelisahan menahan kenikmatan dijolok oleh Amin. Amin dan Haqiem bergilir gilir menghisap buah dada antara satu sama lain. Dubur Haqiem semakin berlecak dan rasa gatal pada lubang dubur Haqiem semakin kuat.
"Arrgh!" Haqiem mengerang kuat
Setelah itu tubuh mereka kekejangan. Amin memancutkan benihnya ke dubur Haqiem manakala Haqiem memancutkan benihnya jauh mengenai muka Amin. Amin terbaring kepenatan di atas tubuh Haiqem. Haqiem berasa gembira impiannya untuk melakukan hubungan seks bersama Amin tercapai. Setelah itu Amin mengajak Haqiem untuk mandi bersama.
YOU ARE READING
Amin Untuk Asyraf 2: Cinta Semporna
FanfictionAmin dan Asyraf hidup bahagia di Semporna namun kehadiran orang ketiga hampir merosakkan hubungan mereka.