Qhairul, Hilman dan Haqiem bagaikan cacing kepanasan. Mereka menanggalkan pakaian hingga berbogel. Mereka mula terangsang melihat tubuh boleh di depan mata mereka. Hilman dan Qhairul membuatkan Haqiem melutut dan mengarahkan zakar mereka ke muka Haqiem. Haqiem terpaksa menghisap zakar Hilman dan Qhairul bergilir gilir. Setelah itu Haqiem dibaringkan ke atas katil.
Qhairil menjilat dubur Haqiem hingga basah air liurnya. Sementara Hilman menghisap buah dada Haqiem. Tanpa memberi sebarang amaran Qhairul menjolok lubang dubur Haqiem hingga dia menjerit kesakitan
"Arrgghh!" Haqiem menjerit lemah
Hilman pantas menyumbatkan zakarnya ke mulut Haqiem supaya Haqiem tidak membuat bising
"Ummmph"
Hilman menjolok mulut Haqiem hingga mengenai anak tekak menyebabkan Haqiem berada seperti tercekil. Air mata berlinang di pili Haqiem bercampur air liur yang mengalir keluar dari mulutnya.
Sementara Qhairul terus menjolok lubang dubur Haqiem hingga lubang dubur itu basah berlecak. Haqiem jadi tidak keruan. Haqiem memancutkan air maninya memenuhi perutnya.
"Argh, argh, argh!" Qhairul mengerang
Setelah beberapa lama Qhairul memancutkan benih ke dalam lubang dubur Haqiem. Hilman dan Qhairul bertukar posisi. Hilman menjolok lubang dubur Haqiem manakala Qhairul menyumbatkan zakarnya ke mulut Haqiem. Haqiem terpaksa menyedut sisa air mani Qhairul dan menelannya. Haqiem menggeliat kenikmatan akibat henjutan Hilman. Lubang dubur Haqiem sudah dibasahi air mani Qhairul memudahkan kerja Hilman untuk menghenjut dan menjolok Haqiem.
"Arrgh, arrgh, arrgh!" Hilman mengerang kenikmatan.
Setelah beberapa lama Hilman memancutkan benihnya di dalam lubang dubur Haqiem. Serentak dengan itu Haqiem memancutkan air mani buat kali kedua membasahi perutnya. Hilman dan Qahirul menjilat dan menelan air mani yang melekat di perut Haqiem. Hilman dan Qahirul terbaring kepenatan di atas katil manakala Haqiem sahaja yang masih tersedar.
Ketika Amin dan Asyraf kembali ke bilik Hotel dan mendapati Haqiem tidak pengsan lagi Amin segera mengikat tangan Haqiem dengan kain tuala. Asyraf dan Amin berbogel. Amin mendukung Haqiem dan menjolok lubang dubur Haqiem dari arah depan. Asyraf menjolok lubang dubur Haqiem dari arah belakang. Kini Haqiem dijolok oleh dua zakar namun dia menikmati jolokan tersebut. Lubang duburnya yang sudah dibasahi air mani Qahirul dan Hilman menyebabkan dia tidak berasa sakit.
"Argh, argh sedap Am, Ash!" Haqiem mengerang
"Sedap ye dapat dua batang nikmat ni!" Kata Amin
Amin dan Asyraf menjolok Haqiem hingga Haqiem mula tertidur di atas bahu Amin. Mereka membaringkan Haqiem. Perhatian mereka tertumpu kepada Hilman dan Qahirul. Amin melaraskan kedudukan telefon bimbitnya yang merakam. Setelah itu Amin dan Asyraf menjolok lubang dubur Qhairul dan Hilman bergilir-gilir sehingga puas. Setelah Qhairul, Hilman dan Haqiem tersedar mereka pelik terbaring dalam keadaan berbogel
"Apa yang jadi tadi?" Soal Qhairul
"Entah la, I tak ingat apa apa" Jawab Hilman
Haqiem hanya mendiamkan diri
"Aku dah bawak beg tu. Tapi ada dalam kereta" Kata Amin
"So sebelum kita orang bagi beg tu bagitahu dulu mana video I dengan Am?" Sampuk Asyraf.
"Dekat dalam pendrive dalam beg tu" Kata Hilman
"Maksud kau pendrive ni?" Kata Amin sambil menunjukkan objek di tangannya.
"Betul!" Jawab Qhairul
"Dah siap kita turun ambik beg!" Arah Asyraf
Qhairul, Hilman dan Haqiem bersiap untuk turun ke tempat parkir kereta. Apabila turun Haqiem bersuara.
"Beg tu simpan kat mana?"
"Dekat dalam kereta. Tak kunci pun" Jawab Amin
Amin dan Asyraf mengekori separuh jalan membiarkan Qhairul, Hilman dan Haqiem menuju ke kereta. Tanpa mereka sedar ada beberapa anggota polis sedang menghendap. Sebaik sahaja Hilman mengambil beg mereka bertiga dikepung polis dan ditangkap untuk dibawa ke balai polis.
"Bang jangan tangkap saya beg ni bukan saya punya" rayu Haqiem
Polis tidak mengendahkan rayuan tersebut. Mereka bertiga digari dan dipaksa masuk ke dalam kereta polis.
YOU ARE READING
Amin Untuk Asyraf 2: Cinta Semporna
FanfictionAmin dan Asyraf hidup bahagia di Semporna namun kehadiran orang ketiga hampir merosakkan hubungan mereka.