Hudbu si prosím pusťte až Vám dám znamení ju?🙏🏻🤗
První, co jsem po procitnutí viděla, byl dřevěný stolek vedle postele. Zkoušela jsem pohnout alespoň jednou svou končetinou, ale jakoby jsem neovládala svoje tělo. S ničím kromě krku, jsem nemohla hýbat. Celé tělo bylo jako z kamene. Najednou jsem uslyšela kroky na chodbě. Mé srdce nabralo šílené tempo, až jsem se bála, aby mi nevyskočilo z hrudi. Doufala jsem, že ty kroky minou místnost, ve které jsem byla. Náhle bylo ticho. Kroky utichly. Téměř bych si oddechla, ale někdo otevřel dveře, a vešel dovnitř. Strach, úzkost a panika ovládly mé tělo, do té doby, dokud osoba nepromluvila...
,,Klid, neboj se. Jsem Madja, a jsem léčitelkou na Nočním dvoře." promluvila, nyní Madja. ,,Bolí tě něco?" zeptala se po té, co jsem asi minutu nepromluvila. Strašně moc jsem chtěla promluvit, ale nemohla jsem. Kouzlo drtilo mé hlasivky, a já nemohla nic. Byla jsem jako ryba na suchu. Němá, a vyčerpaná poté, co jí násilím odvlekli na pevninu. Nemohla jsem promluvit, a říct jí o svém prokletí nic. Tak jsem tedy jen zavrtěla hlavou, že ne. Otevřela ústa, že něco řekne, ale nestačila nic říct, protože v tu chvíli někdo zaklepal na dveře, a vešel dovnitř. Můj nyní citlivý nos, zachytil vůni citrusů, a hned jsem věděla o koho jde. ,,Jak je na tom?" zeptal se Rhys Madji, která teď stála u mého lůžka, a já ji mohla vidět. ,,Po tělesné stránce dobře. Modřiny, i menší zranění, co měla po těle, jsou téměř pryč. A nic jí nebolí, což je dobře. Akorát mám strach, co s její myslí. Zřejmě prožila nějaký šok, a nemluví. Také by měla nejpozději do měsíce, začít cvičit létat. Svaly na křídlech, nesmí zakrnět, jinak by o ně mohla přijít." Viděsila mě představa, že bych mohla přijít o křídla, která jsem nedávno získala.
Zde pustit hudbu
Po týdnu od probuzení
Byl to týden, co jsem se probudila z týdenního spánku. Ano, spala jsem tak dlouhou dobu, a nikdo neví proč. Před dvěma dny jsem konečně vstala z lůžka, a dnes se budu učit létat. Rhys mi slíbil, že mě bude cvičit, ale něco mu do toho vlezlo, a tak slíbil, že mi pošle někoho, s kým bych mohla trénovat. Netušila jsem, kdo by mě mohl cvičit. Rhys byl momentálně zaměstnaný něčím jiným, a Cassian s Azrielem se ještě léčili po událostech v Hybernu. Čekala jsem v předsíni domu, když jsem zahlédla stín před dveřmi, a trojí silné zabušení na dveře. Ten zvuk mě tak vyděsil, že jsem se nezmohla na nic. Když se zabušeni ozvalo znovu, přišla do místnosti Amren. Během chvíle zhodnotila situaci, a šla otevřít dveře. Poté, co odstoupila od dveří, dala mi tak možnost zahlédnout vysokého muže, který se potměšile usmíval jako kočka. ,,Rád tě zase vidím Amren. Jak je to dlouho co jsme se neviděli? Dvěsta... třista let?" promluvil hlubokým, sametovým hlasem. A Amren se k mému údivu usmála a řekla. ,,Je to dvěstě padesát let, a ty se stále chováš, jako by jsi byl malý kluk." V tom okamžiku přišel Rhys, který jakmile jej spatřil, se poprvé od Hybernu usmál, objal ho, a poplácal po zádech. ,,Cersiane /kersjane/! Příteli, vítej u mě doma. Už je to dlouho. Jak se máš, našel sis už družku?" Chrlil ze sebe radostně Rhys. ,,Mám se dobře starý brachu, a ne. Žádná vyvolená není. Nadále sice flirtuju, ale stále ji hledám. Vždyť mě znáš. Jsem věrný své nenalezené družce." Odpoví mu se smíchem, který je podbarvený smutkem. ,,Ale asi jsi mě sem nezval na návštěvu co?" zeptal se ho. ,,Bohužel máš pravdu, příteli. Potřebuju, aby jsi pomohl jedné mé přítelkyni." ,,Ty máš přítelkyni? Já myslel, že až se usadíš, bude to tvá družka." řekl překvapeně. ,,Ne, je to jen kamarádka mé družky, která ji v tomto směru taky nemůže pomoct." řekl Rhys. ,,TY MÁŠ DRUŽKU?! A to mi říkáš jen tak?! Rhysi, jednou tě vážně někdo za tohle zabije. Ještě jednu novinku, a zabiju tě já sám." pronesl naštvaný Cersian. ,,Cersiane, tohle je Lia." řekne Amren, která stejně jako já pozorovala celou situaci a poukáže teď na moji přítomnost.Tak jste se konečně dočkali nové kapitoly!🥳 A máme tu zbrusu novou postavu, Cersiana /kersjana/ . Je to jeden z mála Illyrijců, co jsou normální, a také hlavně vás musím upozornit, pro ty, co četli jen Dvůr mlhy a hněvu, tak tam vůbec neexistuje. Je to moje vymyšlená postava! Chci se Vás zeptat, zda byste Liu viděli radši s Azrielem, nebo Cersianem. Odpověď mi můžete dát do komentářů, nebo poslat soukromně, a já se pak rozhodnu, kdo bude jen druhé housle, a kdo Liin druh. Doufám, že se Vám kapitola líbí, a můžu s Vámi počítat zase příští týden v pátek nebo sobotu.
Vaše B. (Elis)
ČTEŠ
Dvůr Noci a Naděje /Pomalé Vydávání/
FanfictionJsem Lia. Normální knihomolka, tedy tak normální, jak knihomolka může v dnešní době být. Jednou se mi stala zvláštní věc, která změnila můj život. A tak jsem se ocitla tady. ################################################ Přáli jste si někdy, aby...