9.

96 4 0
                                    

Azriel se od mého prvního tréninku, zotavil asi do týdne, a od té doby, si se mnou chtěl promluvit o samotě. Jenže já se jemu, stejně jako Cersianovi, který mě pronásledoval taky, vyhýbala. Po týdnu to začalo být únavné, a já se rozhodla svěřit Mor a Amren. (Lia, bude označena kurzívou, protože používá znakovou řeč, pouze do té doby, než bude zlomená kletba)
,,Mor, já už nevím co mám dělat. Jeden za mnou chodí, protože se mnou chce mluvit o samotě, a ten druhý za mnou chodí, protože chce, abych mluvila."  ,,Lio, to máš hrozně těžké. Nemůžu ti říct, co bys měla udělat. Cersiana neznám, tak dobře, abych ti s ním poradila. Ale znám Aze. Aspoň jemu bys měla naznačit, že nemůžeš mluvit. On to pochopí." řekla Mor. Moc dobře věděla, jak moc je těžké někomu koho máte rádi, říct něco, co není vůbec jednoduché. Sama měla problém se nám svěřit s tím, že má jinou orientaci, a také, že našla svou družku. Bála se, že ji odsoudíme. Když nám to při večeři řekla,  Rhys byl překvapený, Cassian propukl v smích, Azriel byl zrudlý studem, Amren se jako kočka potměšile usmívala, a já hrála překvapený výraz. Když jsme jí vysvětlili, že ji kvůli tomu nebudeme soudit, a obzvlášť Cassian, musel s Mor uzavřít dohodu, že si jí nikdy nebude na tohle téma dobírat a dělat narážky. Co musela slíbit Mor, jsme nevěděli, ale očividně to muselo být něco vážného, co věděla ovšem jen Mor. ,,Lio, já znám Cersiana celý jeho život, a můžu ti říct, že stejně jako Az to pochopí. Jen mu musíš dát příležitost, aby se stejně jako ty jemu, otevřel. I když, když se nad tím zamyslím, tak to samé můžu říct i o Azrielovi."
,,No, to jste mi moc nepomohly. Ovšem zkusit se má všechno."
Následující týden, jsem se ovšem oběma vyhýbala ještě víc, než doposud, protože oba dva, ač spolu nemluvili, tak se mě oba dva snažili zahnat do kouta, a strávit se mnou čas tak, abych byla nucena mluvit. Díky bohu se jim to naštěstí nepovedlo, protože se přihnal Rhys s tím, že se Feyre něco stalo. Takže vzal Cassiana, Azriela, Mor a dokonce i Cersiana, sebrali svých pět švestek a zmizeli jako pára nad hrncem.

Time skip
V okamžiku, kdy se vrátili, bylo na Rhysovi poznat, že je zcela mimo. A i ostatní, byli zkroušení. Věděla jsem co se stalo. Hyberňané otrávili Feyre, a její pouto s Rhysem umklo. Takže je s Lucienem na útěku, a do týdne se vrátí zpět. Vypadá to, že jde vše podle časové osy. A taky, že musím rychle zmizet, jinak si mě odchytí Az s Cersianem.

Kdo vstal z mrtvých?!
Ano, správně já. Tak jste se dočkali nové kapitoly. Ano, ano, já vím, trvalo mi to. Ale snad jsem Vás nezklamala. Ano, tahle kapitola je delší než ta předchozí, ale to Vám snad nevadí.
Jak už jste si možná přečetli, blížíme se na začátek dalšího dílu. Tahle kapitola vyjde nezvykle skoro uprostřed týdne, a další bude už příští týden v pátek.
Vaše ß. (Elis)

Dvůr Noci a Naděje /Pomalé Vydávání/Kde žijí příběhy. Začni objevovat