Nermine's POV

317 25 6
                                    

Ik kon de hele les niks doen dan alleen stiekem naar Said kijken. Hij is zooo leuk. Ik heb al met meerdere jongens gehad, maar hij is zo uniek. Zijn mooie blonde haren en groene ogen blijven de hele tijd in mijn hoofd. Ik hoor helemaal niks, zo verdiept ben ik. Totdat de meester iets zegt zegt over een reis naar Spanje. Ik werd helemaal klaarwakker en zat rechtop. Iedereen begon te lachen, omdat ik normaal zo nooit ben op het Gymnasium. Ik werd helemaal rood. Maar gelukkig negeerde de meester het en begon hij te praten over onze schoolreisje. 'We gaan op schoolreis naar Spanje. We gaan met het vliegtuig en vertrekken vanaf Schiphol. We gaan een mini-tourtje maken met allerlei activiteiten in 2 weken. Jullie krijgen na de les een brief met meer informatie'

Wow, dit gaat echt leuk worden. Asmaa en ik begonnen meteen te praten over de reis. Helaas kon dat niet lang meer. De meester wou nog iets zeggen. 'We gaan met alle klassen van de vierde, dus niet alleen jullie. Dat wilde ik erbij toevoegen' Iedereen begon te jammeren. Ik vond het oke. Het is toch niet zo erg??

*Na dat school afgelopen is*
Eenmaal thuis loop ik naar mijn kamer en kleed me om. Kort daarna geef ik de brief aan mijn vader. Die leest het brief en zet zijn handtekening. Ik mag!! Ik ben zo blij!! Nu maar lekker de zussen jaloers maken.. Die mhaabel gaan zien xD

Muslimane¿¡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu