Kapitola devátá

209 6 4
                                    

Uložil jsem Gab do postýlky a vrátil se dolů za Gwen, která se zády opírala o kuchyňskou linku. Jakmile se naše oči střetly, tak se ušklíbla. ,,Teď se máte na co těšit, slečno Hill." Ušklíbl jsem se na ní a udělal k ní zbývajících pár kroků. Gwen si znovu zkousla spodní ret. Bylo na ní znát, že mě provokuje.

,,Nedělej to." Zazubil jsem se víc. Ona se hned naklonila k mému uchu. ,,A proč ne?" Zašeptala a rty mě jemně do toho ucha kousla. Fakt si tu se mnou zahrává? Jak vidím, tak ano, ale to jí teď přijde draze.

Když se odtáhla, podívala se mi do očí a ještě na mě mrkla s jejím provokativním úsměvem. A dost. To stačí. Svoje ruce jsem přesunul na její boky a vysadil ji na kuchyňskou linku, přišel k ní blíž, na tváři jsem měl úšklebek.

,,Copak pane Smithe? Máte něco na srdíčku?" Ušklíbla se ještě víc. S úšklebkem na tváři jsem zavrčel. Viděl jsem že chce něco ještě dodat, ale v tu chvíli jsem jí začal líbat.

Cítil jsem jak se do polibků usmívá. ,,Moc dobře víš, že když si budeš se mnou zahrávat, tak se ti povede akorát to, že mě svedeš." Zašeptal jsem a sundal ji její černé tričko, které mělo o trochu větší výstřih do písmena V. Gwen se zazubila a pak nasadila nevinný úsměv. ,,Já? To spíš my se svádíme oba navzájem. Ty máš dokonalé tělo a já mám zase.. Trochu jiné přednosti, Aidene. No a nebo mám říct.. Smithe?" Ta holka si s tím nedá pokoj. Moc dobře ví, že když mi bude říkat mým příjmením, tak mě akorát víc vyprovokuje. Musím přiznat že se jí to daří.

Gwen nečekala na mou odpověď a sundala mi moji tmavě modrou mikinu. Jenže si všimla, že pod ní mám ještě černé tričko. Zamračila se. Jo tak tohle nesnáší. ,,Ty jeden.. Zlobíš, abych tě za to nezabásla." Ušklíbla se a sundala mi i tričko. Zasmál jsem se. Byla roztomilá když si hrála, že je zrovna ve službě. ,,Ale, ale.." Naklonil jsem se k jejímu krku a začal ji na něm tvořit znaménka lásky. ,,Aidene." Zašeptala tiše. Tohle milovala. A já miloval jí. Ruce mi dala na záda, nehty mi zaryla do mé kůže. Nad čímž jsem zavrčel. ,,To si mě takhle značkuješ, co?" Gwen se zasmála a jen přikývla.

,,Chceš jít do lož-" Ani jsem to nedořekl a Gwen mi ještě víc zaryla nehty do zad. ,,Beru to jako ne." Promluvil jsem tiše a udělal si cestičku z polibků přímo k jejímu hrudníku.

**********************************
Další kapitola je úspěšně za námi. 🥰 Doufám, že se vám líbila. 🥰 Jinak nevím jak to teď tak nějak budu stíhat. Úterý, čtvrtek a pátek mám praxe. (Naštěstí ranní 🤣) no a pondělí, středu zase školu. 🥰 Tak uvidím jak budu stíhat teď vydávat a psát kapitoly. 🥰

Kapitolu věnuji: brunneisetnigrum 🥰🤍

Tessie

Nekonečná důvěra ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat