,,Doktorka mi řekla že nikdy nebudu biologicky máma." Vyhrkla jsem ze sebe rychle i s pláčem. Aiden mi dvěma prsty zvedl bradu a tím mě tak přiměl, abych se mu podívala do očí. ,,Miláčku, to zvládneme. Ano? Já tady budu vždycky pro tebe ať se děje cokoliv." Po jeho slovech přitiskl své rty na ty mé. Ihned jsem s Aidenem začala spolupracovat a ruce mu dala za krk.
Ruce jsem za jeho krkem spojila, během chvilky se Aiden přesunul a byl nade mnou. ,,Nejvyšší čas na rozptýlení." Zašeptal mi tiše do ucha. A já cítila jak před ním rudnu. Znovu se zmocnil mých rtů a já s ním stejně i tak spolupracovala.
Aiden si chtěl sundat tričko, nakonec jsem mu s tím pomohla a jemně se na něj ušklíbla. To jeho rozptylování se mi celkem líbí a zamlouvá. Když měl tričko sundané, prsty jsem začala přejíždět po jeho břišních svalech, ale jen do té chvilky než mě zase začal líbat.
Cítila jsem, jak mi sundavá tričko a pak ho háže kamsi na zem, ale od mých rtů se neodtrhl. Pak si udělal cestičku k mému krku, kde jsem cítila jak mi dělá znaménko lásky, neboli cucák. ,,Já vím že se ti to líbí, budoucí paní Smith." Šeptl znovu tiše do mého ucha. Měl pravdu. Líbilo se mi to.
,,Moc si nefanděte, pane Aidene Smithe. Taky to můžu jen předstírat." Vydechla jsem a lehce se prohnula v zádech. Aiden se tomu zasmál. ,,Víš že kdyby jsi to předstírala, tak mě mnohokrát nesvádíš, kočičko?" Podíval se na mě a ve tváři měl jasný úšklebek, který na něm i tak miluju. No.. Já ho miluju celého i se všemi nedostatky, je můj.
Přitáhla jsem si Aidena víc k sobě, moc dobře vím co na něj platí, když jsme v tom nejlepším. A tak bych toho teď mohla malinko zneužít, vím že se mu to líbí.
Moje dlouhé nehty jsem mu fakt jemně zaryla do zad a Aiden spokojeně zavrčel. ,,Zlato ty moc dobře víš, čím máš provokovat, že ano?" Tvářila jsem se nevinně že o ničem nevím, ale vždycky to na mě pozná. Zkousla jsem si spodní ret a jen tiše Aidena pozorovala.
,,Nedělej že o ničem nev-" Nevydržela jsem to a sama ho začala líbat. Cítila jsem jak se Aiden ušklíbl do polibků, které mi oplácel.
Když se od mých rtů oddálil znovu si začal dělat jeho polibky cestičku k mému krku, akorát že teď z druhé strany, kde mi začal dělat další jeho znaménka lásky.
**********************************
Krásné ráno zlatíčka a přeji vám nádherných den, doufám ze se máte dobře, já jedu do školy až kolem myslím 9h tak mi držte palce. ❤️Přežijete to v tom cvok house jo? 🤣
Tessie
ČTEŠ
Nekonečná důvěra ☑
RomanceŠESTÝ A POSLEDNÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE!!! Každou vteřinu co mi to docházelo jsem už kompletně začínala nenávidět samu sebe. ,,To není fér, život není fér." Bylo mi jedno že mluvím sama se sebou. Když jsem se uklidnila, strčila klíčky do za...