**********
,,Aiden je povahově spíš po mě, než po mém bývalém manželovi Spencerovi. Ten si domů vodil samé ženské a neměl ke mě úctu ani když věděl, že jsem mu porodila syna. Ještě, že už je ten hajzl mrtvý. Asi bych ho sama musela zabít. Trápil nejen mě, ale i Aidena, který chtěl mít celou rodinu pohromadě." Gab si naštěstí hrála v dětském koutku, takže nevěděla, že si tady o tomhle tématu povídáme.
Cítila jsem, že mám k Aidenovi blíž než kdy jindy. ,,Za celých patnáct let manželství jsem se neopovážila pomyslet nad jiným mužem. On byl, ale jiný. Chtěl si užívat. Další děti mít už ani nechtěl. Naštěstí. S takovým netvorem bych už další nechtěla." Chápala jsem jí. Kdyby Aiden byl takový, nebyla bych s ním. Jako jo, je horší v tom že zabíjí lidi, ale zase na druhou stranu.. On nezabíjí nevinné.
,,Spencer byl jako Kaiův otec, můj bratr. Oba si hned padli do noty. Možná to bylo tím, že každý z nich chtěl mít vlastní mafiánský gang. Jen s tím rozdílem, že by si oba pomáhali. Ale bylo to tak, že něco za něco." Doufám že ten idiot aspoň před svou vlastní smrtí trpěl. Aby takové hovado ubližovalo ženě a vlastnímu synovi? To ať chcípne v pekle, svině.
,,Trpěl alespoň když umíral?" Zeptala jsem se opatrně. ,,Měl rakovinu prostaty." Přiznala jako kdyby se nechumelilo. ,,Takže ano, trpěl. Zemřel naštěstí v nemocnici. Aiden mu ani na smrtelné posteli neodpustil, když ho o to žádal, jak se zachoval ke mě." Tón hlasu, jakým to říkala mě ani maličko nevyděsil. ,,Ale jsem ráda, že máte s Aidenem holčičku." Usmála se a chytla mou ruku do té své. ,,To já jsem ráda, že máte radost a taky, že jste konečně šťastná." Na rtech jsem měla můj upřímný úsměv. Jak jde vidět, tak si toho paní Smith prožila hodně.
,,Pro Kristovy rány, dítě tykej mi už!" Zasmála se paní Smith. ,,Pro tebe jsem Lily. Ne paní Smith. Vždyť za chvíli budeš určitě nevěsta, navíc jsi těhotná a pod srdcem nosíš mé vnouče." Mrkla na mě s úsměvem.
Moment, co? Nechápavě jsem se podívala na Lily a nevěděla, co říct. ,,Jde to na tobě poznat. Máš malinko vyboulené bříško." Usmívala se na mě dál. ,,No jsem asi ve druhém, možná třetím měsíci. Ale neřekla bych, že to je na mě poznat." Neříkám, že než jsem otěhotněla, tak jsem byla nějaká miss, ale hubenější jsem byla určitě.
**********************************
Tak máme za sebou další kapitolku, doufám, že jste rádi! ❤️ My si dnes na praxi zkoušíme upéct rohlíky, tak nám držte palce, ať se povedou! ❤️Mějte krásný den, zítra je konečně pátek. ❤️ A taky vás mám ráda zlatíčka moje. ❤️
Tessie
ČTEŠ
Nekonečná důvěra ☑
RomanceŠESTÝ A POSLEDNÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE!!! Každou vteřinu co mi to docházelo jsem už kompletně začínala nenávidět samu sebe. ,,To není fér, život není fér." Bylo mi jedno že mluvím sama se sebou. Když jsem se uklidnila, strčila klíčky do za...