【Před rokem a půl】
𝐆𝐰𝐞𝐧
,,Je mi to líto slečno Hill. Výsledky jen potvrdili mojí obavu. Bohužel nikdy nebudete mít vlastní děti." To pro mě byla nejhorší zpráva za celou dobu co jsem s Aidenem. Zvykla jsem si že můj přítel je mafián a já jsem policistka, ale na to že mu nikdy nedám dítě a nebudu biologickou matkou si nezvyknu.
Zahnala jsem slzy co chtěli vyjít na povrch a jen potřásla doktorce Summers rukou, vstala jsem ze židle a odešla z její ordinace. Nebudu přece před svou doktorkou plakat. Jen nevím, jak tu informaci řeknu Aidenovi. Vím že jednou chce mít se mnou děti.
Na dálkové ovládání jsem odemkla svoje auto a sedla si do něj. Chtěla bych jet za Brooklyne, ale ta je zase s Ryanem, tak tam nepojedu. Grace je s Jorgem a Bennettovskou rodinku s tímhle fakt otravovat nebudu.
,,Kurva!" Obličej jsem dala do dlaní, třásla se a nechala slzám volný průchod ven. Nešlo mi to zastavit. Byl to hrozný pocit. Bohužel jsem taky věděla, že s tímhle nic neudělám. Nevím co teď bude dál, nevím co udělá Aiden až mu tohle řeknu.
Každou vteřinu co mi to vše docházelo jsem už kompletně začínala nenávidět samu sebe. ,,To není fér, život není fér." Bylo mi jedno že mluvím sama se sebou. Když jsem se uklidnila, strčila klíčky do zapalování a rozjela se zpět domů za mým přítelem. Jen co jsem přijela k Aidenovi domů, jsem šla do ložnice. Jen co jsem prošla kolem něj, když byl v kuchyni a chtěl jít ke mě aby mě políbil, jsem zmizela nahoru. Lehla jsem si do postele a přes celou svou postavu si dala deku.
,,Lásko?" Ozval se Aiden ode dveří. Nechtělo se mi mluvit. Nemůžu mu to říct, jelikož to teď fakt nezvládnu. ,,Miláčku.. Co se děje?" Cítila jsem že si sedl na postel, která se pod jeho váhou malinko prohnula.
Jenže ani tak jsem nezačala mluvit. Pouze jsem brečela. Aiden si lehl a přitáhl si mě k sobě blíž. I přesto že jsem plakala. ,,Pššt, zlatíčko. Ať se už stalo cokoliv, určitě to bude zase v pořádku. Já si jsem tím jistý." Zašeptal mi do ucha. Kdyby tak měl pravdu a skutečně by to bylo všechno v pořádku.
,,Moje doktorka mi řekla.." Třásla jsem se a ani mi to skoro nešlo mluvit přes ten pláč. ,,Že já.. Já.." Aiden si jednou rukou sjel pod moje tričko a hladil mě po zádech, držel si mě pevně u sebe potřebovala jsem Aidena a jeho lásku.
**********************************
Zapomněla jsem zmínit kdo dělal ten dokonalý cover co mám na knížce a i na ostatních dílech, tak ten prosím vás pěkně udělala moc úžasná a moje dokonalá kamarádka.brunneisetnigrum která si pro vás už chytá na datum: 19.10. Jedno velké překvapení. Na které se samozřejmě já nemůžu dočkat! 🥰🥰
Jelikož jsme s Brunn (mám pro tebe konečně už přezdívku tady na Wattpadu kukaj 😏😁) velké kamarádky a při každém našem hovoru si ze sebe děláme srandu. 😅
Tessinka se nemůže dočkat na to krásné magické datum 19.10. 😍 Takže koho to bude zajímat, tak ať se ten den pak podívá na profil Brunn a uvidí sám. 🥰
Tessie
ČTEŠ
Nekonečná důvěra ☑
RomanceŠESTÝ A POSLEDNÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE!!! Každou vteřinu co mi to docházelo jsem už kompletně začínala nenávidět samu sebe. ,,To není fér, život není fér." Bylo mi jedno že mluvím sama se sebou. Když jsem se uklidnila, strčila klíčky do za...