*********
Když jsme jeli domů, tak nám Gabrielle usnula v autě. Gwen se na ní neustále ohlížela a na tváři měla velký úsměv. Musím se přiznat, že to bylo fakt moc roztomilé, ale zároveň jsem nečekal, že si Gab zamiluje tak moc Gwen, spíš mě to velmi příjemně překvapilo. Pokoj pro Elle jsem měl dávno hotový, jelikož i když nebylo úplně jasné, že Caitlin zemře takhle brzy, jistota je jistota.
,,Gab je roztomilá." Rozplývala se nad naší spící dcerkou. ,,Je dokonalá jako její maminka." Mrkl jsem na Gwen, které zrudly tváře. ,,Nech si to, Aidene." Zasmál jsem se. S Gwen jsme úžasný pár, který si ze sebe umí udělat srandu. A to je na tom našem vztahu asi to úplně nejlepší.
Auto jsem zaparkoval venku naproti garáži a odpoutal se, vylezl z auta a otevřel dveře Gwen, pak si do náruče vzal spící Gabi.
Když jsem šel ke dveřím, tak jsem si všiml, že u nich stojí Gwen s velkým úsměvem. Dokonce měla i jiskřičky v očích. Byl jsem rád, že je zase šťastná.
,,Tobě to s malými dětmi jak tak koukám, dost sluší." Zazubila se na mě a jemně si zkousla spodní ret. Ona mě pokouší co tak asi snesu.
,,Nepokoušej mě, zlato." Zašeptal jsem skrz zaťaté zuby s menším úšklebkem na tváři. A Gwen se ušklíbla ještě víc.
,,Jinak co?" Dodala s jejím provokujícím hlasem a já myslel že z ní brzy zešílím. ,,Jinak uvidíš co se stane, když mě budeš provokovat, lásko. A to nechceš." Zazubil jsem se na Gwen ještě víc. Ale ani tak moje varování nebrala vážně. ,,Hele to já tady díky tobě mám dovolenou do konce týdne a ty to samé. Tak si nestěžuj. A zítra bychom si jako rodina mohli udělat výlet." Mrkla na mě s velkým a zářícím úsměvem. Pak se otočila a šla dovnitř do domu.
Podíval jsem se, jestli Gabriell ještě spí, naštěstí spala jako zabitá. Tvrdý spánek měla též po mě. V tuhle chvíli to bylo úžasné. Nevím jak bych ji vysvětlil že tady s tetou.. Teda maminkou takto mluvíme. Ještě by to používala ve školce a to si myslím, že by nedopadlo nejlépe. Odnesl jsem ji do jejího pokojíčku, který jsme zařídili když se o Gabi dozvěděla Gwen. Byla rozhodnutá, že ji my dva tenhle pokojíček zařídíme ať se děje prostě cokoliv.
A jako kdyby ten nahoře chtěl abychom si Gab už vzali, tak nám ji poslal jeste dřív. Caitlin s tou hnusnou leukémií bojovala o čtyři roky později co se narodila Gabrielle.
**********************************
Krásný den zlatíčka, tak si představte, že si asi z nás asi v té škole dělají srandu. V jednu chvíli nám řekli, že půjdeme na praxi jinam. Pak, že máme přijít na stejnou budovu. Normálně za chvíli budu milionkrát měnit místo kde budeme mít oběd ne? 🤣A co se Tessince nestalo? Zapomněla někde buď u babičky nebo doma studentskou kartu, takovou tu oranžovou. 🤦🏻♀️
Takže jsem vytáhla žákovskou a ukázala řidiči, že mám nárok na slevu. Díky Bohu mi ji dal. Já bych jinak byla v prdeli a nedoplatila se. 🤣
Tessie
ČTEŠ
Nekonečná důvěra ☑
RomanceŠESTÝ A POSLEDNÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE!!! Každou vteřinu co mi to docházelo jsem už kompletně začínala nenávidět samu sebe. ,,To není fér, život není fér." Bylo mi jedno že mluvím sama se sebou. Když jsem se uklidnila, strčila klíčky do za...