Kapitola šestá

234 6 8
                                    

,,Tati!" Vypískla nadšeně a svoje malé ručičky si dala za můj krk. Měla krásné hnědé oči. Vlastně to byla moje kopie, až na to že to byla dívka a vypadala jako princezna. ,,Těšila jsi se na taťku a na tetu Gwen?" Usmál jsem se. Gabi přikývla, začala se rozhlížet. ,,Tady bydlíš?" Přikývl jsem s úsměvem na etech. Gwen si ji zamiluje. Vím že miluje malé děti. A když jsem Gwen ukázal fotky této princezny co držím v náručí málem umřela tou velkou dávkou roztomilostí.

Podepsal jsem všechny potřebné papíry, vzal si tašky kde měla Elle věci a rozloučili jsme se s tou sociální pracovníci. ,,Chceš poznat přátelé tvého taťky?" Gab se uculovala a kývala hlavou na náznak souhlasu.

Nemusel jsem se bát že by byla moje dcerka stydlivá. Naopak byla hrozná držka po mě. Vzal jsem si ruky podsedák, kam si Gabi sedla a já ji zapásal bezpečnostním pásem.

,,Rodino jsem tady! A vědu vám návštěvu!" Gabi se ukázala ve dveřích, pohled ji sjel na Gwen. A nutno podotknout že když jsem se za ní byl už párkrát podívat, tak jsem Gabi ukazoval fotky tety Gwen.

Jako první kdo se postavil ze židle byla právě moje první láska, Gwen. ,,Gabi?" Jen co poznala tetu Gwen, rozběhla se k ní a ta jí chytla do její náruče jen tak tak.

,,Mami." Zašeptala svým roztomilým hláskem a já tak mohl vidět, jak se všem lesknou oči. Ale nejvíc Gwen, kterou to dojalo. Gab dala Gwen pusu na tvář a pevně jí chytla kolem krku svými malinkymi ručičkami. ,,Maminka, tatínek a já. A to je rodina." Ukazovala ručičkou na Gwen, pak na mě a nakonec na sebe.

Gwen přišla ke mě i s Gabi, políbila mě na tvář a stále měla červené oči z toho jak ji nazvala. ,,Je už naše. Napořád." Usmál jsem se na Gwen. Má ruka se objevila kolem jejího pasu, abych měl obě dvě svoje holky u sebe..

,,Počkat ona Caitlin už.." Přikývl jsem. ,,Jenže to nebyla matka." Gab nás naštěstí nevnímala, ale i tak ji Gwen vzala a šla s ní ven na zahradu. Ona už příběh o matce naší dcery zná ,,Neříkej mi že ji týrala.." Zavrtěl jsem hlavou. Ne to by asi ani neudělala. ,,Ona se o Gabrielle nestarala. To že mám dceru mi zatajila, to až když mi zavolala sociální pracovnice, paní Evans, která se o mou dceru starala, mi oznámila že mám dceru. Ale já o tom nevěděl. Zjistila to od ní." Přiznal jsem a ti dva mě sledovali.

**********************************
Co myslíte že bude další věc co Caitlin udělala malé Gab? 🤔 Řekne podle vás Aiden co se tam s jeho dcerou dělo? 🤔

Krásný začátek týdne miláčci, já už jsem dávno ve škole a zatím máme jakoby ne úplně volno ale spíš si povídáme o historii našeho oboru.

Mějte krásný den zlatíčka. 💞

Tessie

Nekonečná důvěra ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat