,,Samozřejmě, že by Amelia Harrison byla pro Connora lepší volba. Jenže bohužel můj bratr je s Clarie." Garrett udělal při jméně Clarie dost znechucený obličej. Gabrielle se zatvářila, ale stejně. ,,Musím souhlasit s Garrem. Vážně by Lia byla lepší volba, než.. Tamto co je s Connorem. A to říkám jako starostlivá sestra. Kdybych měla mluvit sama za sebe, bez jakýchkoliv citů jako jeho sestra, řekla bych asi to samé." Zasmála se Gab, kterou Garrett objal kolem ramen.
Usmála jsem se na ona dva. I když byli oba dva nevlastní sourozenci, brali se jako vlastní. ,,Já jen doufám, že si to Connor uvědomí. Kdyby se tak zamiloval do Amelie, hned by bylo všechno lepší. Alespoň by se nám po domě nechodila ta příšera." Všichni jsme se podívali na Aidena, co to vypustil z pusy. Měl pravdu. ,,Já s tátou můžu jen souhlasit. Clarie je hnusná bestie se, kterou bych nebyl ani já." Přiznal Garrett, kterým se na nás ušklíbl. Musela jsem se tomu zasmát. Garr je po nás obou v tomhle směru, co se slovníku týče.
,,Já být chlap, tak bych si o takovou holku ani kolo neopřela." Zasmála se Gab, která si poté plácla s Garrem. ,,Jsme na stejné vlně, ségra. I tak nechápu Connora, jak se mu může Clarie líbit?" Zeptal se nás Garrett. ,,Ty máš taky úplně jiný vkus, brácho." Zazubila se na něj Gabrielle. A Garrett se zatvářil jako utrápené štěně. Tomu jsem se začala smát. ,,Ale děti." Stále jsem se smála. ,,Vždyť každý máme nějaký svůj vlastní vkus. Já si zase vybrala vašeho tátu." Oba dva se podívali na mě. ,,No co? Teta Brooklyne si taky vybrala, tedy.. Strýček Ryan si vybral Bee a ona si vybrala jeho." Zasmála jsem se a Aiden mě objal.
【O pár měsíců později】
,,Ale Connie!" Vykřikla Clarie, která před chvíli přišla znovu za Connorem. Z toho jejího příliš uječeného křiku mě začínala bolet hlava. ,,Bože ať už ta mrcha odtáhne pryč." Zamumlala jsem si sama pro sebe.
Z Connorova pokoje jsem zaslechla další křiky. To, že se nemá poslouchat cizí hovory mi teď bylo jedno. ,,Žádný ale Clarie! Děláš si ze mě teď srandu, že nevíš jak dlouho spolu jsme?! To, že jsi mi řekla, že jsi se vyspala před rokem s nějakým bývalým přítelem, by mi bylo možná i ukradený, kdyby to nebylo v dobu kdy jsme si měli užít naše roční výročí! Kurva jsme spolu už dva roky! Slyšíš mě?! Dva, zasrané roky!" Křičel na ní Connor. Dobře, tak teď tam určitě za nimi nepůjdu.
**********************************
Menší hádka Connora a jeho přítelkyní, ale to se možná urovná.. 👀 I když.. No.. nechme se překvapit druhým dílem druhé série. 👀 Ale jak říkám, nepíšu zlé a hnusné konce, kde by hlavní hrdina přišel o svou drahou polovičku, snažím se vás sice vždycky zmást, ale stejně to u mých knih dopadne vždycky dobře. ❤️(Jinak by jste mě jistojistě zabili.)
Tessie
ČTEŠ
Nekonečná důvěra ☑
RomansŠESTÝ A POSLEDNÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE!!! Každou vteřinu co mi to docházelo jsem už kompletně začínala nenávidět samu sebe. ,,To není fér, život není fér." Bylo mi jedno že mluvím sama se sebou. Když jsem se uklidnila, strčila klíčky do za...