𝐂𝐨𝐧𝐧𝐨𝐫
,,Jsem s tebou těhotná, Connie!" Vykřikla znovu po mě Clarie, která za mnou přišla, jen aby mě svedla. Protočil jsem nad tím oči oči. Bylo mi už teď jasný, že lže. ,,Fajn, ale až se to dítě narodí, chci testy otcovství jinak ti nevěřím ani slovo." Odpověděl jsem jí arogantně. Co mě překvapilo ale víc, bylo to, že mě nějak netrápilo, že mě podvedla.
Bylo to zvláštní. Jako kdybych do ní nikdy nebyl skutečně zamilovaný. Pravá láska čeká na tebe v náručí jiné dívky, která tě má delší dobu ráda. Vnímej hlas, co slyšíš ve svém srdci. Clarie se stále nechystala pryč odtud. Ale já byl až příliš zabraný do svých myšlenek. Která jiná dívka by mě už delší dobu má ráda?
Vždyť žádná jiná dívka ve škole nevypadala na to, že by se mnou chtěla doopravdy být jen z pravé a čisté lásky. ,,Connore, lás-" Než ty slova stihla dopovědět, utnul jsem jí. ,,Dost už s tou tvou přetvářkou!" Zavrčel jsem naštvaně. To co mi říkala, zněla z jejich úst tak falešně a já to neviděl, jelikož jsem byl slepý.
Slepý jsi stále, vzpomeň si. Ta dívka a její rty, které by jsi nejradši stále líbal. Ty myšlenky mi ani náhodou nepomáhali. Spíš jsem se cítil víc zmaten.
,,Tak hlavně, že si píšeš se Skyler a s tou mrchou Amelii! Ty dvě jsou tak hrozné děv-" Než to ale stihla doříct, vzal jsem si zpět k sobě svůj mobil. Radši jsem se ani nechtěl hádat odkud zjistila heslo, aby se do něj mohla dostat.
,,Vypadni. Nepochopila jsi to? Tohle je konec. Už nic k tobě necítím. Odejdi odtud a už se nikdy nevracej." Můj hlas zněl bezcitně, ale to mi bylo v tuhle chvíli ukradené, jelikož mi v tu chvíli k tomu přišla zpráva od Skyler, starší sestry Am, která se mnou chodí do třídy. Clarie se otočila a odešla z mého pokoje. Jen doufám, že rovnou z celého domu. Podíval jsem se na tu zprávu od Skyler, která mě posadila na zadek.
Skyler - Amelia tě miluje. Hlavně jí neubliž ví, že jsi s Clarie. Stačí, že jí ubližuje tohle. S.
Tohle mi chtěl ten hlásek v mé hlavě říct? Že je Amelia do mě zamilovaná? Jasně, že jo! Ty jsi ale chytrá hlavička! Stačí teď jen poslouchat své srdce, co ti napovídá.
Najel jsem na chat s Kanem, synem Kaie, mého strýce a napsal mu v rychlosti ať čeká na mě před jejich domem, jelikož s ním musím nutně mluvit. Jeho odpověď byla krátká, ale rychlá.
Kane - Ok.
**********************************
Co asi chce Connor probrat s Kanem? A myslíte si, že Skyler říká ohledně její Amelie a té její zamilovanosti ohledně Connora pravdu? No nechte se překvapit do druhé série druhého dílu zlatíčka. ❤️P.S. Čekal to někdo? 🤣😏
Tessie
ČTEŠ
Nekonečná důvěra ☑
RomanceŠESTÝ A POSLEDNÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE!!! Každou vteřinu co mi to docházelo jsem už kompletně začínala nenávidět samu sebe. ,,To není fér, život není fér." Bylo mi jedno že mluvím sama se sebou. Když jsem se uklidnila, strčila klíčky do za...