𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧
Ryan přinesl tři skleničky. Jednu pro sebe, další pro Gwen a třetí pro Brooklyne. ,,Já si nedám. S ne díky odmítám." Zavrtěla hlavou Brooklyn a Ryan se na ni podíval. Vypadal dost smutně. Už jen kdyby věděl že se Bee bojí by mu pomohlo. Ale slíbil jsem Gwen že nic neřeknu.
,,Vážně ne?" Zeptal se, ale Bee zavrtěla hlavou na náznak že ne. Bylo mi Ryana líto. Tohle si ani jeden z nich nezasloužil. V tom jsem slyšel jak mi vyzváni mobil co mám v kapse.
Omluvně jsem se na Ryana, Bee a Gwen podíval a odešel ven před dům. Když jsem pohledem mrkl na displej mobilu, tak tam bylo napsáno: Neznámé číslo. Přišlo mi to divné, ale hovor jsem přijal.
,,Prosím, u telefonu Aiden Smith." Zády jsem se opřel o fasádu domu. ,,Dobrý den pane Smithe, u telefonu Eleanor Evans, sociální pracovnice. Chci vám vyjádřit mojí hlubokou a upřímnou soustrast. Vaše bývalá přítelkyně Caitlin Blanco zemřela. A jelikož se nemůže nikdo jiný postarat o nezletilou Gabrielle Penelope Smith - Blanco než vy, tak vám ji během pár minut předám na vaší adrese bydliště. Jste doufám doma?" To je úžasná zpráva. Gwen bude z malé Gab nadšená a aspoň si užijeme malé. ,,Nejsem, ale během deseti minut tam budu. Spolehněte se na mě. A děkuji Vám za informaci." Odpověděl jsem ji ve slušném a sociální pracovnice hovor ukončila.
S úsměvem na tváři jsem odešel zpět za mou partou, která nebyla v našem obvyklém složení, ale i tak to pro mě byla parta přátel. ,,Lásko, asi si zajedu něco vyřídit. Klidně tady počkej, já se ti během chvilky vrátím." Políbil jsem Gwen na rty. Ryan se na mě s Bee koukali takovým dost divným pohledem.
,,Nemám jet s teb-" Zavrtěl jsem hlavou a stále se usmíval. Tohle jí, vlastně nám oběma udělá velkou radost. ,,Je to překvapení. Za chvilku se vrátím, broučku." Políbil jsem ji znovu na rty a odešel i s klíčky od auta, které jsem držel v ruce.
Po chvilce co jsem dorazil před můj dům přijelo nějaké auto. Myslím že to bylo BMW, ale co jsem nepoznal, byl přesný model. To mi bylo úplně ukradený. Hlavně že budeme mít mojí dcerku.
Z auta vylezla starší žena, mohla být možná tak o pět let starší než jsem byl já. Ale nebyl jsem v typování věku expert. Po chvilce vylezla z auta i moje malá černovlasá princezna, která mi hned vletěla s úsměvem na rtech do náruče. Objetí jsem mojí dcerce opětoval.
**********************************
Zeptám se, kdo z vás tohle čekal? 😆 Je tu fakt někdo kdo tu až na dva lidi čekal že se stane tohle? 🤔Jinak přeji vám krásný zbytek víkendu, já jdu ještě psát kapitoly. ❤️
Mám vás ráda zlatíčka. ❤️❤️
Tessie
ČTEŠ
Nekonečná důvěra ☑
RomanceŠESTÝ A POSLEDNÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE!!! Každou vteřinu co mi to docházelo jsem už kompletně začínala nenávidět samu sebe. ,,To není fér, život není fér." Bylo mi jedno že mluvím sama se sebou. Když jsem se uklidnila, strčila klíčky do za...