☞ ᴇᴘɪʟᴏɢ ☜

371 12 34
                                    

,,Co mám podle tebe dělat?" Zeptal jsem se Kaneho, který mě vyslechl. Chvíli mě pozoroval a až pak se odhodlal mi něco říct. ,,Jelikož spím s její sestrou, tak bych ti teď doporučil, ať nejsi takový idiot a neublížíš jí. I když se ti zdá, že je Amelia silná, není. Ani její sestra Skyler. Víš, že ženy mají tu jejich tvrdou masku nasazenou jen kvůli tomu abychom jim snadno neublížili, ale jakmile jí zraníš či něčím ublížíš, těžko ti potom uvěří." Bedlivě jsem ho poslouchal. A taky, že v tomhle měl pravdu. Pokud bych Amelii ublížil, tak mi už nemusí nikdy věřit.

Ale stejně mi Kane vůbec teď neřekl, co mám dělat. ,,Pokud tvoje srdce táhne k Amelii, je to osud. Ale taky už jsem fakt rád, že jsi kopl Clarie do prdele. Byla to hrozná stíhačka. Neustále chodila za Amelii i za Skyler. Ale hlavně za Liou, vyhrožovala jí, co jsem tak zaslechl." Pokrčil rameny. Tohle se mi ani trochu nelíbilo.

,,Proč jí vyhrožovala?" Že by proto se přestala Amelie se mnou bavit? Právě kvůli Clarie? Kane se na mě podíval, jeho obličej byl vážný.

Okey, nic neříkám, oba jsme synové mafiánů a jsme bezcitný zmrdi, ale šikana je pro mě hnus. A to samé i pro Kaneho. Obzvlášť když někdo šikanuje nebo ponižuje dívky.

Takhle mě vychovali mamka s tátou. Díkybohu. Nelíbilo se mi, že Kane mlčí delší dobu a jenom na mě zírá. ,,Neměl bych ti to říkat, ale jelikož jsou naši otcové bratranci a my dva se taky tak bereme, tak pro tebe to udělám. Clarie zjistila díky těm jejím "dokonalým" kamarádkám, že tě Amelia miluje. Cítila se ohrožená a začala mít i dokonce strach, že by si jí jen kvůli Lie opustil. Zašla za ní a na plnou hubu jí jasně řekla, že jsi jen její a nikdo nebude brát její místo královny školy. Přitom každý ví, že královna školy je Sky, takže se do toho začala srát i ona. A jakmile se někdo sere do rodiny Harrison, či snad už do zmíněné Skyler, tak jsem se nasral a seřval ty kamarádky Clarie, které ji řekli tajemství Amelie a to, že je do tebe zamilovaná. Kdyby jí to ty dvě neřekli, tak by se teď Amelia nebála s tebou jen promluvit. Samozřejmě, že na mě si Clarie tu její hubu neotevře. Radši mlčela." Tak tohle mě dost překvapilo. Hlavně Kane. Vím, že se Skyler jenom spí, ale vypadá to, že to jen u toho, ale fakt neskončí.

,,Amelia se ti teď bude kvůli tvé Clarie vyhýbat. Jediný kdo by ti pomohl, je Skyler. Nejenže tu budeš muset přesvědčit, že její sestru skutečně miluješ, pokud je ovšem tomu tak. Jinak ti nepomůže a Clarie si bude dál na tebe dělat nárok." Přikývl jsem, že tomu rozumím. ,,Nejdřív to zkusím ještě přes Liu. Pokud bude přede mnou utíkat, tak poslední možnost bude její starší sestra, kterou už tím pádem budu muset přesvědčit." Kane kývl hlavou na souhlas. Je fajn mít bratrance jako je Kane. Celá rodina Bennett je super i když má své mouchy, ale kdo z nás je nemá?

【O pár měsíců později

,,Můžu s tebou už konečně mluvit, anebo budeš stále utíkat?" Amelia stála přede mnou a stále se snažila utéct. ,,Jdi za Clarie." Odpověděla a ani mi nehleděla do očí. Kane měl pravdu. Ta svině jí totálně změnila. Nadechl jsem se a po chvíli vydechl. ,,Chci s tebou mluvit." Ignoroval jsem to, ať jdu za Clarie. Jenže Lia mi delší dobu neodpovídala.

,,Lio?" Zeptal jsem se velmi opatrně. ,,Odejdi si za svojí holkou a mě nech být." Do prdele s tou zasranou Clarie. Až jí uvidím, tak si bude přát aby mě nikdy nepotkala a nezačínala si se mnou.

Stále jsem se snažil zůstat v klidu. Tohle bude těžší. ,,Hele já a Clar-" Ani mě nenechala doříct větu a jen se začala smát. ,,Jste spolu, patříte k sobě. Nedělejme si to my dva těžší. Ty patříš k ní a já.. Já patřím jinam, Connore. Zapomeň na mě a já zapomenu na všechno co se kdy stalo, či mělo se stát." Otočila se ke mě zády a chtěla odejít. Pro tentokrát jsem jí nechal, ale tohle není zdaleka tak úplný konec, spíš je to začátek příběhu. Našeho, příběhu.

**********************************
Máme tady epilog. Vážně nevím co bych měla říct. Asi hlavně bych vám chtěla poděkovat za už fakt krásných 110K přečtení u prvního dílu Tajemná dívka. 🥺😘

Jste vážně úžasný a já si vás moc vážím, jsem ráda, že čtěte moje knížky, hlavní dík patří vám ale taky i mojí úžasné brunneisetnigrum díky ní bych neměla tak krásné covery na knihách ale taky, udělala pro mě už krásných myslím, že 19 coverů? (18 coverů na 3 serie) a další cover na Adoptovaná mafiánem (až tu knihu celkově asi příští rok upravím, jistojistě ji sem dám, to se nebojte!)

Ale teď vážně, velké, fakt velikánské dík patří právě tady Brunn (taky vám, ale bez Brunn by nebyla tak dlouhá série - Tessie by nebyla asi ani schopná udělat tak boží a dokonalé covery a to říkám pravdu 🤣) Nicméně se teď můžete těšit zatím na druhou sérii (snad ji dopíšu ještě letos, spíš to možná vidím na začátek příštího roku) a na rok chystám další knížky (hlavně tu třetí sérii) a uvidím, možná když nebudu teda zaneprázdněná autoškolou (jop Tessinka si chce udělat papíry na auto 🤣) tak se pokusím vymyslet další knížky, možná, že by nějaká byla právě společná s Brunn (?) 😏✨👀

No ještě jednou vám MOC DĚKUJI! A my se zase uvidíme u další mojí knížky. ❤️‍🔥

Budu také moc ráda za vaše (delší) názory, jak se vám knížka líbila, co na ni asi tak říkáte, jaké představy máte o té třetí i druhé sérii, a prostě, celkově všechno! A nebojte se klidně na fakt úplně COKOLIV zeptat!! ❤️

Tessie

Nekonečná důvěra ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat