Kapitola jedenáctá

222 6 16
                                    

Hodiny utíkali rychle. S Gab jsme se po snídani šli dívat na pohádky a Aiden si mě držel u sebe, když se zrovna princezna na nás nedívala, tak si mě Aiden přitáhl k sobě a začal líbat na krku. To že si dával velký pozor, aby ho nepřistihla Gabi bylo k smíchu. Chvíli mě líbal a pak se vždycky k ni otočil.

,,Je tady s námi naše dcera." Zašeptala jsem mu tiše do ucha. ,,No a? To ničemu nevadí. Když se na nás nedívá tak je to v pořádku." Zašeptal mi nazpátek. Držela jsem se, abych nevybuchla z něj celého smíchy. ,,Ty jsi mě nedávno sváděla taky, tak toho nech." Zašeptal znovu a začal mě líbat na krku, postupně postupoval k mému hrudníku.

Ať už se na nás otočí Gab, nebo mu tady začnu za chvíli vzdychat. A nepotřebuju naší pětileté dceři vysvětlovat, co dělám a co dělá její tatínek to nevím jak by dopadlo. Špatně by to dopadlo nebo snad čekáš, že by to malé dítě pochopilo? Ty taky zavři hubu. ,,Aidene." Zašeptala jsem se zaťatými zuby. Dobře, tak tenhle chlap je hajzl všech hajzlů. ,,Pššt." Zašeptal a znovu mě začal líbat na hrudníku. Když můj zrak zaregistroval že pohádka končí, odstrčila jsem Aidena od sebe.

,,Gab nechceš poznat babičku, maminku tvého tatínka?" Usmála jsem se a narovnala si svoje černé tričko. ,,Jooo!!!" Vypískla nadšeně a hned se zvedla ze země, běžela k Aidenovi na kterého skočila. On zaskučel bolestí. Můžeš si za to sám, drahoušku.

**********

S Aidenem jsme se vraceli přes park domů. Gab chtěla jít pěšky, jelikož mamka Aidena bydlela kousek od nás. Vzala si nějaké hračky z pokoje a šlo se k Elizabeth Smith. El je úžasná a taky moc milá žena.

Řekla mi, že jejího manžela zabila jeho vlastní touha po větší moci. Zabil ho někdo z mafie. A El si vlastně tenkrát tak napůl udělalo lépe. Ne že by ho neměla ráda, ale její manžel byl velký alkoholik, podváděl ji a někdy i když přišel dost ožralý domů, znásilnil i jí.

Aiden právě kvůli tomuhle byl dost často u její matky, jeho babičky. ,,Mamka si ji zamilovala na první pohled." Promluvil a usmíval se. Kdo by si takovou holčičku nezamiloval?

Najednou se ale kolem nás ozval nějaký výstřel z pistole. Rozhledna jsem se kolem, ale nikoho jsem neviděla. Můj zrak padl na Aidena, který spadl na zem. Hned jsem ho otočila na záda a kontrolovala, jestli dýchá a nahmatávala puls. Z kapsy jsem vytáhla mobil a rychle zavolala záchranku.

**********************************
Vím, že se to sem nehodí, ale co by jste řekli na to kdybych napsala jeste třetí sérii? Ta už by asi snad byla fakt poslední. 😂 (Dokonce už mám i první cover na první díl třetí série, jen musím domyslet děj pro dalších pět postav. 👀)

Vím, že je to brzo o tomhle mluvit, ale stejně se vás radši zeptám, jelikož bych ráda znala váš nazor. (Asi tak dva - tři lidi chtějí a mezi prvními je brunneisetnigrum 👀😂❤️)

Taky se nebojte, že bych cover dělala já. Znovu se toho zhostila Brunn a udělala fakt dokonalý cover (každý z coverů je výjimečný.🥰) Akorát by to vycházelo, že třetí série by byla až na rok 2023. (Jak zvláštní, že? 😂❤️)

Vážně jsem teď zvědavá na vaše názory, klidně se můžete i rozepsat co si o tom myslíte vy. ❤️

Užívejte neděli zlatíčka moje. ❤️❤️

Tessie

Nekonečná důvěra ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat