bitiş satırları²

37 4 0
                                    

LP-Lost On You
Deeperise feat. Jabbar-Raf

14.07.2022

Bizim birlikte geçirdiğimiz son saatlerin yıl dönümü sevgilim.

Unutma.

Ben yazdığım bu tarihi asla unutmayacağım.

Söze hangi kelimeleri birleştirerek başlayacağımı kestiremiyorum. Ne desem boş zaten bu saatten sonra. Kader bizi farklı hayatlara sürüklemek istedi Tuna. Karşı çıkmadık, tersi için çabalamadık sadece gelişine yaşadık. Nedenlerini ve sonuçlarını düşünmeden bilinmezliğin için de hapsolduk.

Herşeyi, herşeyi baştan anlatmak istiyorum sana. Aramızda hiçbir gizli saklı olmadan bitirmek istiyorum.

Üç buçuk yıl, tam üç buçuk yıl önce sevgilimdin. Ben ise sevgilindim.

Aşıktık, delicesine aşıktık.

Doğum günümde sırf yetişebilmek için mutluluğumu en çok seninle paylaşmam için koşuyordun, kollarıma girebilmek için koca yolda hiçbir sesi işitmeden hiçbir görüntüyü görmeden sadece bana koşuyordun. Nereden bilebilirdin ki, bana gelmek için sarf ettiğin o yolun ikimizi bitireceğini?

Bitirdi.

O yoldan geçen bir araç sana çarptı. Gözlerimin önünde yere serildin. Koştum, ağlayarak sevdim seni. Her bir hücreni dokunuşlarımla iyileştirmeye çalıştım. Sen ise bana gözlerini kapatmadan hemen önce son kez gülümsediğini bilmeden gülümsedin. Dudakların son kez öptüğünü anlarmış gibi dudaklarıma dokundu.

Unuttun, geçen iki yılı hafızandan sildiğin gibi kesip attın.

Ailem, en çok da babam benim sana iyi gelmediğimi söyleyerek uzaklaştırdı beni senden. Ben seni hiç yalnız bırakmak istemedim, hayatından küçücük bir sebep için çıkıp gitmek istemedim.

Ama buna mecbur kılındım.

Hatamı anladığım da ise sana yazdım, tüm doğrularımla yanlışlarımla minik bir umutla sana yazdım. Devamın da yeniden hayal kırıklığı mı yaşayacaktım yoksa birlikte mi olacaktık hiçbir olguyu düşünmeden yalnızca içimi döktüm sana karşı yazdıklarımla.

Dinledin, terslemedin. Sonunda alıştın düşüncelerime, tüm benliğime kendini alıştırdın.

Fakat bu sefer benim gözlerim kör oldu.

Göremedim etrafımda olanları. Senin bana hiçbir neden aramadan geldiğini sanmıştım oysa. Gerçekler yüreğimi acıttı Tuna, tuzla buz etti bedenimi.

Biliyorum, herşeyi biliyorum.

Beni en başından fark ettiğini, başta yalnızca amacının benimle küçük bir oyun için oynamak olduğunu ama sonra işlerin sarpa sardığını gibi birçok şeyi biliyorum.

Sana o kadar aşıktım ki hala suçlamaya, zehrimi sana dökmeye gücüm yetmiyor.

Kalbimde çok fazla iyisin Tuna, kimsenin sana dokunmaya elinin gitmediği kadar güzelsin hem de.

Bana verdiğin hırkayı kendi kokumla birlikte dolabına bıraktım, ona iyi bak lütfen. Ve cebinde ki bilekliğime de...

Kızma bana, gücenme, alınma.

En iyisi buydu bizim için, birbirimize iyi gelmedik.

İki insan olarak ellerimizi hüküm giymeden ayırmak istedik. Yüzüne gerçekleri vursaydım ne sen eskisi gibi olurdun ne de ben. Bu nedenle ben hayatından pılımı pırtımı toplayıp gitmeyi seçtim.

İkimizin iyiliği için yaptım bunu.

İçim kan ağlasa, gecelerce tek kelime etmeden hıçkıra hıçkıra senin için ağlayacağımı bilsem de yaptım. Gücüm buna el verdi.

Söz ver bana Tuna, ben gittikten sonra düşünmeyeceksin. Geleceğine yön verip, hatalarından ders çıkararak başarılı bir insan olacaksın.

Nereye gittiğimi sorma, yıllar geçse de içinde ki sancı dinmeyip aklını başına toplarsan ailemin evine gidebilirsin. Adresimi onlar söyleyecektir, yeter ki eski sen karşıma çıkmasın.

Söz ver.

Seni duyamasam da bunu yerine getirdiğini biliyorum, beni son kez affet.

Affet.

Beni affet.

Ben seni çoktan affettim.

Sadece şunu anladım; aşk yıkımmış ve bir o kadar da hayattan ders çıkarıp tecrübe edinmekmiş.

İlkim oldun, ilkin olmayı hak etmedim.

Beni iyi hatırla, saçlarımı benden önce hatırla.

Bil ki onlar seni ömürleri boyunca unutmayacaklar.

Kalbim, kalbine esir.

Benim için her halinle iyi kal, Ali.

03.49

Bir milat sona erdi.

Bir defter açılmamak üzere kapandı.

İki hayat ise,

Yerle bir oldu.

Gülen.

Vedalar asla bir bitiş değil, başlangıcın son cümlesidir.
ruhumteslimatta "son kez hoşçakal"

©Bu kitap tamamen hayal ürünüdür.

Güneş Sarısı | texting ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin