29. Titkos szerelem

417 58 8
                                    

Zayn a saját cigarettájából kínált meg. Kivettem egy szálat, majd ő is, és tüzet adtam neki.

– Nos, miről akarsz beszélni? – fújta ki a füstöt, és várakozóan nézett rám.

Nem akartam mellébeszélni, úgyhogy egyenesen neki szegeztem a kérdést.

– Mióta vagy szerelmes Niall-be?


Louis


– Mi? Nem – köhécselt Zayn, és idegesen ledobta magát az egyik székre.

– Oké, ha nem akarsz beszélni róla, nem kell – dőltem neki az egyik oszlopnak.

Zayn a könyökére támaszkodva megdörzsölte a szemét, majd rám emelte a tekintetét.

– Ez bonyolult – mondta.

– Van időm – vontam meg a vállam.

Zayn pár pillanatig hezitált, és feszülten szívta a cigarettáját.

– Elmondom, de senkinek egy szót se! Még Harrynek sem! – figyelmeztetett.

– Miért nem?

– Mert már vége, és nem kell tudnia – felelte Zayn ingerülten.

– Rendben. Tartani fogom a szám – löktem el magam az oszloptól, és leültem vele szemben.

– Nem is tudom, hol kezdjem – fészkelődött Zayn. – Szóval, mi Harryvel barátok voltunk, de nem járhattam hozzájuk, mert az apja és Gloria is utált, amiért meleg vagyok. Harryvel sem voltak kibékülve, de ugye ő Desmond fia volt, és azon kívül, hogy állandóan csesztették, nem tehettek vele semmit. Viszont, engem nem láttak szívesen – húzta el a száját. – Harry által Niall-t is megismertem, és azt hiszem, rögtön akkor beleszerettem, mikor elkunyerálta a szendvicsem – nevetett fel az emléken. – De persze ez csak amolyan plátói szerelem volt, mert Niall lányokkal randizgatott. Aztán magam sem tudom hogyan, de egyre többet találkozgattunk, és beszélgettünk kettesben. Egy idő után kezdtem azt érezni, mintha Niall is érdeklődőbb lenne. Úgy értem, hogy másképpen nézett rám, vagy nem tudom – túrt bele a hajába Zany zavarában, és folytatta. – A lényeg, hogy egy buliban összeszedtem a bátorságom, és a mosdóban megcsókoltam. Azt hittem, pofon fog majd vágni, vagy soha többé nem áll szóba velem, de Niall visszacsókolt.

Zayn halványan elmosolyodott, és újra rágyújtott.

– Ez nagyon romantikusnak hangzik – biztattam a folytatásra.

– Mert az is volt – pirult el a fekete fiú. – Nem részletezném tovább, de lényeg, hogy elég közel kerültünk egymáshoz, és titokban járni kezdtünk. Én voltam Niall-nek az első, és azt hiszem, az egyetlen is. Mármint fiú – tette hozzá. – Még Harry sem tudott róla, mert Niall senkinek sem merte elmondani. Gloria óriási balhét csapott volna, Desmond pedig a saját fia helyett mindig is Niall-t részesítette a kegyeiben. Harry is tudta, hogy az apja Niall-ben látta a jövőt, de őt ez egyáltalán nem zavarta.

– Niall is ezt akarta? – kérdeztem közbe.

– Nem, dehogy – rázta a fejét Zayn. – Niall-t sem érdekelte ez az egész, de így rajta sokkal nagyobb volt a nyomás. Mindenkinek csalódást okozott volna. Én eleve be sem léphettem a házba...

– Ez mekkora szar – csattantam fel.

– Igen, az volt – értett egyet velem Zayn. – Éppen ezért, muszáj volt nekem véget vetnem a dolognak, mert beláttam, nekünk nem lesz jövőnk.

Beépített szerelem - Larry Stylinson ff - 18+ - ideiglenesen visszatéveWhere stories live. Discover now