– Bocs, de én a szexre esküszöm. Az elmúlt két nap alatt legalább öt évet fiatalodtam – vigyorgott rá Louis gonoszan.
– Lou! – szóltam rá.
– Most mi van? – háborgott. – Oké, befogtam – adta fel mégis, mikor a mérges tekintetemmel találkozott.
Egyszerűen képtelen lettem volna haragudni rá. Louis a szemtelensége ellenére is vicces volt, és imádtam az állandó csipkelődését, még akkor is, ha velem csinálta. Lehet elcsépelt ilyet mondani, de ő tényleg fényt hozott az életembe, és én máris fülig szerelmes voltam belé. Ezt már akkor tudtam, mikor először megcsókolt. Louis abban a pillanatban elrabolta a szívem.
Louis
Kissé nehezteltem Harryre, amiért reggel Andrew miatt úgy tett, mintha semmi közünk nem lenne egymáshoz. Ráadásul nem is volt mellettem, amikor felébredtem, úgyhogy belülről fortyogtam, mint egy hisztis kiskamasz. Ezt tovább fokozta a tudat, hogy egyáltalán nem lenne szabad ilyesmit éreznem, de már képtelen lettem volna hideg fejjel végigcsinálni ezt az egészet. Sőt! Szinte egészen biztos voltam benne, hogy vége. Nem fogom tudni megtenni. Hiába gondoltam a családomra, és minden rossz dologra, ami korábban megállíthatatlanná tett, most mindez teljesen háttérbe szorult. Nem állhattam bosszút egy olyan valakin, akinek semmi köze nem volt az egészhez. Még azt sem jelenthettem ki teljes meggyőződéssel, hogy Harry megérdemelné a börtönt, hiszen nem volt választási lehetősége. Ha mélyen belegondoltam, én is ugyanezt tettem volna a helyében, és nem kockáztatom magam, vagy mások életét. Harrynek valahogy ki kellene szállnia ebből az egészből, és nekem máris egy új cél lebegett a szemem előtt: Ki fogom menekíteni innen!
A rossz kedvem menten elpárolgott a gondolatra, és akkor különösen, amikor a göndör indulás előtt a kezem után nyúlt, és a fülembe súgott.
– Kikísérlek, mert hiányzik a csókod.
Megborzongtam a hangjára, és megszorítottam a kezét, ezzel jelezve az elégedettségem felé. Kint, Zayn kocsija mögött ott állt egy fekete, csillivilli Range Rover, és két megtermett fickó szobrozott mellette.
– Úgy látom, valaki nagyon meg akart lepni – lökte meg a vállam Zayn.
– Mi? Ezzel fogok járni? – lépkedtem le a lépcsőn a kocsi felé.
Harry követett.
– Az enyém. Szeretném, ha te használnád, mivel én úgysem tudom – szabadkozott szerényen.
Cuki volt, hogy meg akart lepni vele.
– Zayn-t meg fogja ölni az irigység – vigyorogtam a fekete fiúra, aki ott állt mellettünk.
– Nem fogja – rázta a fejét Harry. – Bármikor tud venni magának egy ilyet, ha akar. Nos, tetszik? – nézett rám a csillogó smaragdjaival.
Odaléptem hozzá, és átöleltem a derekát.
– Legalább olyan gyönyörű, mint te vagy – húztam magamhoz, és végre megkaphattam a mai első csókomat.
Harry ajkai annyira finomak voltak, és puhák, most is elég nehezen tudtam elszakadni tőlük. Amikor szétváltunk, Harry furcsán nézett rám, és nem értettem az okát.
– Jó, én megyek, mert elkések. Hívj, ha bármi gond lenne – intett felénk Zayn, és beszállt a kocsijába.
Visszafordultam Harryhez, aki már a homlokát ráncolta.
ESTÁS LEYENDO
Beépített szerelem - Larry Stylinson ff - 18+ - ideiglenesen visszatéve
FanficLouis Tomlinsont beszervezi az FBI, hogy épüljön be a Styles bűnbandába, és segítsen őket lebuktatni. Louis örömmel vállalja a küldetést, hiszen hosszú ideje csak a bosszú élteti. Igen ám, de ami ott várja, arra egyáltalán nincs felkészülve.