TANITIM

15.4K 475 46
                                    

🌺

Acı...

Çok büyük bir acı hissetmeye başlamıştım. Önce bileklerim, ardından bacaklarım ve kollarım acıyla titremeye başladı. Öldüresiye kötü hissettiren, canımı yakmaktan zevk alan biriymiş gibi git gide, saniyeler geçtikçe acısı artan bir ağrı.

Oturmak için yerleşmek üzere olduğum sandalyeme oturamayıp yere yığıldım. Güçsüzce yere yığılan bedenim acı içinde deli gibi titriyordu, elimi sanki acımı dindirmek ister gibi sıkıyordum. Tırnaklarımı avcuma geçirirken o acıyı hissedemiyordum bile

Ağzımdan acıyla iniltiler dökülmeye başladı. Sanki bedenime bıçaklar durmaksızın batırılıp çekiliyor gibi hissediyordum. Dayanılacak gibi değildi. Buna ne kadar dayanılır onu bile düşünemiyordum.

Gözlerimi sıkıca yumdum. Kalbime bir ağırlık çöküyordu sanki. O ağırlık kalbimi bastırıp içimden çıkaracak kadar acıtıyordu. Kaburgalarım sanki teker teker kırılıyordu. Bedenimin her zerresinde git gide yükselen ağrıları, acıları hissediyordum.

Diğer yandan telefonun çalma sesi kulağıma yankılanıyordu. Acıyla titreyen ayağımı makyaj masamın ayağına vurmamla benim için çok özel olan o manolya kokulu parfümüm yanıma devrilip kırıldı. 

Parfümün şişesinden dışarı sızan manolya kokuları etrafı sarıyordu. Ruhumu bedenimden söküyorlar gibiydi ve sanki bu işlem de çok acılı, öldüresiye acılı bir şeymiş gibi ağzımdan büyük bir inilti döküldü. Canım çok yanıyordu ve bu acı çok kötüydü.

Susan telefonumun tekrar çalmasıyla kulağıma telefonumun melodisi tekrar yankılanmaya başladı. Çevremi iyice saran manolya kokuları burnuma kadar giriyordu. Şu an tek güzel olan şeydi.

Acı bedenimi iyice sarmıştı bile. Bıçaklar tekrar bedenimden çekilip, farklı yerlere durmaksızın saplanıyordu. Kalbim söküp atılmak istercesine ağırlaştırılıyordu. Gözlerimi karartmaya çalışan bir güç vardı. bacaklarım ve kollarım dayanamadığım acıyla tir tir titriyordu.

Ağırlık artık sadece kalbime değil göz kapaklarıma da işliyordu. Birileri kulağıma sanki 'Uyu' diye fısıldıyordu. Kulağıma gelen telefonun melodisi ise sanki 'Uyuma' diye bas bas bağırıyordu. Bu iki ses zihnimde bağıra bağıra kavga ediyordu.

Şimdi ne olacaktı? Hastalığa yenik düşüp ölecek miydim? 

Selamlar, bu konuyu da uzun süredir yazmak istiyordum. Hem bol bol güleceğiniz, hem bol bol ağlayacağınız bir kitap olacak. Sadece siz değil bende yazarken ağlayacağım. Umarım yeni kitabım hoşunuza gider. 

Bu sefer diğer kitaplarıma göre daha farklı bir konu işlemek istedim. Sanırım aralarında en hüznün bulunduğu kitap olacak gibi. Neyse umarım beğenirsiniz, umarım kitap değerini görür 🤍

Instagram hesabım: dilek.wt

SON MANOLYA KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin