Egész órán így ültünk Karolával pedig számtalanszor megpróbálta letenni a lábát a földre. Voltak osztálytársaink akik hátra fordultak és leplezetlenül megnéztek minket de úgy láttam ez egyáltalán nem érdekelte Karolát. A telefonját nyomkodta és néha néha felpillantott az osztályfőnökre. Én is a fiúkkal üzengettem egész órán. Azt beszéltük meg, hogy segítenek nekem előkészíteni a vacsorához szükséges dolgokat. Egész különleges ötletem támadt miközben azon gondolkodtam, hogy melyik étterembe menjünk és azonnal nekiálltam a szervezésnek.
- Erik - szakított ki a gondolataimból Karola hangja. - Most már mehetek? - néz rám kedves mosolyával.
- Persze - engedem el a lábát, hogy le tudja tenni a földre. - Este hétkor - mutatok rá majd felállok és az ajtóban rám váró fiúkhoz megyek.
- Szerintem nagyon fog neki örülni - indulunk meg a szekrények felé.
- Remélem mert ez az első, hogy valakinek kitaláltam ilyesmit.
- Imádni fogja - karoltak át a fiúk.
Miközben rakodunk a szekrényünkbe az edző kiált nekünk a folyosó másik végéről.
- Jövő héttől edzések!!
A fiúkkal összenézünk és keserű arcot vágunk. Kissé lusták lettünk a nyáron.
- Szuper - dünnyögi Ricsi. - Jövő héten meghalunk.
- Nézd a jó oldalát - mondja Dávid.
- Mi lenne az? - kérdezem miközben azon gondolkodom teljesen elment-e az esze.
- Még nem tudom de majd szólok ha kitaláltam - mosolyog ránk. Akkor még nem bolondult meg.
- Na menjünk - lök rajtunk egyet Ricsi.
Kifelé menet mindenki integet nekünk és szép napot kíván. Ez nem meglepő mégis olya furának érzem most. A két barátomtól kicsit lemaradva lépek ki az épületből és megyek utánuk a kocsihoz. Ma Ricsi hozott minket ezért ő is visz haza. A kocsiban hangosan hallgatjuk a zenét és próbálunk énekelni.
- Hazaértem! - kiáltom el magam miután belépek az ajtón.
- A konyhában vagyok! - szól vissza anya. - Milyen napod volt? - kérdezi mikor belépek.
- Egész jó. Ma viszem Karolát arra a vacsorára amit mondtam - avatom be.
- Ez fantasztikus. Nagyon szép kislány - mosolyog rám boldogan. - Szerintem aranyosak lennétek együtt.
- Anyaaa. Baráti vacsora. Mi csak barátok vagyunk - emelem ki a barátok szót.
- Persze persze tudom én - legyint majd visszafordul a konyhapult felé én pedig elindulok fel a szobámba. Még hogy aranyosak lennénk.
A szobámban gyorsan ledobáltam a dolgaim és elmentem fürdeni. Dávid és Ricsi megígérte, hogy elintézi a helyszínt így azzal nem kell foglalkoznom. Már csak a kaja hiányzik igazából.
Erik West: Édes vagy sós?
Karola Collins: Mi? Nem értem.
Erik West: Édeset vagy sósat ennél?
Karola Collins: Édeset.
Erik West: Rendben megbeszéltük.
Karola Collins: Hogy öltözzek?
Erik West: Kényelmesen.
Ezután gyorsan lementem és nekiálltam palacsintát készíteni. Anya amint rájött mire készülök egyből a segítségemre sietett, hogy minél hamarabb meg legyek. Sütés közben sokat szórakoztunk és elmeséltem neki, hogy miért megyünk erre a vacsorára.
- Kész is vagyunk - vigyorodik el anya. - Én majd becsomagolom te menj öltözni mert nemsokára hét lesz - mutat az órára.
- Megyek köszönöm - adok puszit az arcára.
Mivel ez egy baráti vacsi és igazából semmi különleges nem lesz ezért zöld melegítőt vettem fel fehér cipővel.
A hajamba csak beletúrtam nem nagyon foglalkoztam vele. Kerestem egy sálat amivel majd beköthetem a szemét, hogy meglepetés legyen pontosan hova is megyünk.
- Becsomagoltam a kaját - hallom anya hangját lentről.
- Megyek - lépek ki a szobám ajtaján.
Bemegyek a konyhába.
- Fiam minden jól áll neked de nem gondolod, hogy alul öltöztél egy vacsorához? - érdeklődik finoman.
- Nem. Csak baráti vacsi és ugye nem is étterembe viszem.
- Rendben én csak kérdeztem - teszi fel a kezeit.
- Köszi mindent - fogom meg a kaját és sétálok ki vele.
Gyorsan beteszem az autóba utána átsétálok a szomszédba és becsengetek. Alex nyit ajtót.
- Hali - köszönt. - Már jön - mutat maga mögé ahol Karola érkezik.
Ő is úgy gondolta ahogy én és melegítőt vett fel aminek szintén zöld a színe. Fehér cipő van rajta. Laza sminket visel amit a vörös rúzs dob fel. A haja szét van engedve és göndören omlik a vállára.
Gyönyörűen néz ki. És akaratlanul is össze öltözött velem...
Sziasztook!
Itt a kövi rész. Remélem tetszett. Írás hibákért elnézést kérek.❤
ESTÁS LEYENDO
Újra a térképen
Novela JuvenilKarola Collins folyton költözik a családjával az apukája munkája miatt. 18 éves korában végre hazamegy a bátyjával és megpróbálja ott folytatni az életét ahol abbahagyta. Ebben akadályozza őt az iskola úgynevezett királya Erik West aki nem is ismeri...