အပိုင်း(၁)

21.9K 1K 103
                                    

Zawgyi

"dr. အဆင္​ေျပမယ္ဆို ကူညီ​ေပးပါ"

"အတိအက်​ေတာ့ က်​ေတာ္က​​ေျပာျပေပးလို႔မရ​ေပမဲ့ တျခားဖက္ကလည္း ၿပီးျပည့္စုံတာမ်ိဳးနဲ႔ဆို ခင္ဗ်ားမွာ႐ွိတဲ့ ​ေဟာ္မုန္းကလည္း လက္ခံႏိုင္တာမ်ိဳးဆို ကိုယ္ဝန္​ေဆာင္ဖို႔ဆိုတာလြယ္ကူပါတယ္"

"အခက္အခဲမ႐ွိ​ေအာင္လာက္​ေဆာင္​ေပးပါ dr."

"​စိတ္ခ်ပါ...​ေယာက်္ား​ေလးအမ်ားစုကကိုယ္ဝန္​ေဆာင္ဖို႔မလြယ္ကူၾက​ေပမဲ့ အမ်ားစုကလည္း ဖြဲ႕စည္းပုံခႏၶာကိုယ္နဲ႔ ​​ေဟာ္မုန္းထြက္တဲ့ glandsကလည္းလူ႕အသားအ​ေရ ကိုယ္ခႏၶာကို​ေျပာင္းလဲၾကပါတယ္။စိတ္မပူပါနဲ႔ ခင္ဗ်ားကကိုယ္ပိုင္​ေသြးသားလိုခ်င္ရင္​ေတာ့ က်​ေတာ္႕​ေျပာတဲ့စည္းကမ္း​ေတြလိုက္နာပါ။ၿပီး​ေတာ့ စနစ္တက်​ေနထိုင္ဖို႔လည္း လိုတယ္​။ တျခားတစ္ဖက္ကျပည့္စုံ​​ေနၿပီး ကိုယ္က perfect မျဖစ္ႏိုင္ပဲ ဥပမာ 75 % ​ေလာက္ပဲ ကိုယ့္​ေဟာ္မုန္းနဲ႔ကိုက္ညီ​​ေနရင္​ေတာ့လည္း နစ္နာစရာ​ေပါ့ အနည္းဆုံး​ေတာ့ 90% ​ေလာက္ျဖစ္​ေနမွ သူ႕ရဲ႕​ေဟာ္မုန္း glands နဲ႔ကိုက္ညီသြားၿပီဆိုရင္ ကိုယ္ဝန္​ေဆာင္ဖို႔က အဆင္​ေျပ​ေနမွာ​ေလ"

"က်​ေတာ္ နားလည္ပါၿပီ dr."

"ဒါနဲ႔ ခင္ဗ်ားကဘာလို႔မ်ိဳး​ဒီအ​ေတြးနဲ႔ ကိုယ့္​ေသြးသားကိုလိုခ်င္ရတာလဲနားမလည္ႏိုင္ပါလား"

သက္ျပင္းကိုျဖည္းညႇင္းစြာခ်လိုက္ရင္း dr ျဖစ္သူကိုၾကည့္လိုက္၏။

"လြန္ခဲ့​​ေသာ တပတ္က သူငယ္ခ်င္းတစ္​ေယာက္ရဲ႕ဂုဏ္ျပဳပြဲမွာ
က်​ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းကအိမ္​ေထာင္က်ၿပီးသားၿပီဆို​ေတာ့ သူတို႔ႏွစ္​ေယာက္မွာက​ေလး႐ွိ​ေနၿပီလို႔​ေျပာတာ က်​ေတာ္အရမ္းထူးဆန္းမိတယ္ ဘာ​ေၾကာင့္လဲဆို က်​ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းယူထားတာ ​ေယာက်္ား​ေလး​ေလ အရမ္းအံ့ၾသမိသြားတယ္"

"ဒါနဲ႔ပဲ အခုလိုဆုံးျဖတ္လိုက္တာ​ေပါ့...."

"ပထမက​ေတာ့ အိမ္​ေထာင္ျပဳမယ္လို႔ရည္႐ြယ္ထား​ေပမဲ့လည္း က်​ေတာ္႕စိတ္ကဒီအခ်ိန္မွာ ဘယ္လို​ေျပာရမလဲ dr. ​​စိတ္​ေစာလြန္း​ေနတာနဲ႔ ၿပီ​ေတာ့ က်​ေတာ္​ေနတဲ့အိမ္မွာ ဘယ္သူမွာမ႐ွိ​ေတာ့ရယ္ ... တစ္​ေယာက္တည္းသမားျဖစ္တာလည္းပါမွာ​ေပါ့"

U Have My BabyWhere stories live. Discover now