💜🌾
"Niye bu kadar güzel oldu ya ana?! Ben demedim mi sana çok özenle giydirme diye. Tamam çuval giyse bile çok güzel ama şimdi baya önplanda olmuş." Sitem etti anasına Asaf.
"Sus bakim, güzel olacak tabii ki de. Sende ayrılmayacaksın yanından, eh ayrılırsan da kapan olur mutlaka. Sen bilirsin yani oğlum. " Hazan hanım her defasında oğlunu çıldırtmayı başarıyordu.
"Bakanı keklik gibi indiririm aşağıya. Ona göre!" Asaf şimdiden sinirlenmişti. Gecenin sonunda sinir hastası olup çıkmam inşallah diye de geçirdi içinden. "Aman sende ne fenasın, git bak çocuğa. Öyle telefondan bakmakla olmaz."
Hazan hanım oğlu gelir gelmez göstermişti çektiği fotoğrafı, biraz sinir olsun da ileride ipler güzel damadı Zeytin'de olsun diye.
"Tamam ben bir bakayım." Hızla odaya ilerledi Asaf, tüm gün zaten Zeytin'i göremediği için moralsizdi, umuyordu ki güzel oğlan azıcık yanaşıp iki koklamaya izin versin.
Kapıyı bile tıklatlamadan girdi içeriye hemen. Bir an önce o boyna burnunu sürterek o ,mis kokuyu solumalıydı.
"Ya ki- hii sen mi geldin?""Hii ben geldim yavru ceylan. Sen neden bu kadar güzel oldun? Ben delireyim diye mi?" Suratı düştü Zeytin'in.
"Çıkartayım o zaman, sen kızma lütfen."
"Yavrum, benim perioğlanım, ben sana şunu yapma desem bile yap tamam mı? Sen özgürsün, ben senin kölenim. Bu evde de sadece senin sözün geçer. O nedenle, bir daha böyle benim buyruğum altına girersen bozuşuruz tamam mı?" Konuşurken Zeytin'e sarılır pozisyonda yaklaşmış, belini kavramıştı.
Çok hoşuna gitti bu sözler Zeytin'in. O ,hiç böyle haklara sahip olmamıştı. Haliyle ne yapacağını da bilmiyordu. Ama mutluydu, Asaf ona sonsuz ilgi ve sevgiyle bakıyor, onu hiç yalnız bırakmıyordu.
"Tamam ama ben nasıl yapacağımı bilmiyorum ki?"
"Hazan hatunu dinle az ama az dinle tamam mı? Biz evlenince yatağına alma falan der şimdi, sen al. Dinleme onu o konularda. "
Güldü Zeytin "Tamam ben Hazan annem ne derse onu yaparım artık."
"Yav güzelim öyle mi dedim ben şimdi?"
"Ben öyle yapmak istiyorum ama.." yanağı okşadı Asaf, sevgilisinin. İmamla çekişme yaşamasalar basmıştı nikahı ama adam baya çetin çıkmış, kıymam da kıymam diyip diretmişti ve eğer Emir yetişmeyeseydi adamı oracıkta boğacaktı.
"Yap o zaman, ne istersen onu yap. Peki şuan canın bana sarılmak, ne bileyim öpmek falan istiyor mu? Çekinme söyle. "
Zeytin ileride zaten yuva kuracağı adama yaklaşmaktan zarar gelmeyeceğini düşünüyordu. O nedenle cesurca kollarını Asaf'ın boynuna doladı.
"Vay amına koyayım." Asaf hiç beklemeden yapıştı güzel ve dolgun dudaklara. Belinden de sıkıca tutarak kucağına çekti Zeytin'i. Tam şuracıkta birlikte olmak istedi Asaf ama uygun olmazdı, tamam Asaf için gayet uygundu ama Zeytin için değildi işte.
Sakin ve yavaş ama bir o kadar da tutkulu olan öpüşmeyi nefessiz kalan Zeytin bitirdi. "Aşağıya inmemiz lazım.!"
"Boşver aşağısını, biraz da boynunu koklayayım ben." Diyip çocuğun boynuna yöneldi Asaf. Hem kokluyor hem de minik öpücükler bırakıyordu.
"Asaf köpek misin ama ya hadi bırak." Utanmadan cilve de yapıyor ha diye de geçirdi içinden Asaf. Yiyecekti şimdi burada o olacaktı.
"Evet, köpeğinim ben senin. Hav hav." Kafasını geriye atıp kahkaha attı Zeytin. Millet koskoca ağanın şu durumunu görse ne ağalığı kalırdı ne de koskocamanlığı.
Onlar minik minik cilveleşirken Hazan hanım aşağıya seslerini duyabiliyordu. Tabii Behram ağa da. "Bu yaşımdan sonra bi bunları duymadığım kalmıştı. O da oldu. Koskoca ağanın ufacık çocuğa yaptığı muameleye bak."
"Sende böyle olsaydın ne güzel bir evliligimiz olurdu. Ama nerde? Anca ağalık da ağalık, yere batsın ağalığınız sizin. Sakın oğlana laf çarpıtma, tam bulmuş gönlüne göre birini, çok şükür ki mutlu huzurlu. Gölge düşürme mutluluğuna. "
"Tamam tamam, demiyorum bir şey." Diyip odasına ilerledi Behram ağa, karısını sevmemişti ki hiç oğlu gibi ilgi alaka verebilsin. Onun gönlü bambaşka birinde kalmış, bir daha da görmek nasip olmamıştı.
Çok yakınında olsa bile...
🌾💜🌾💜🌾💜🌾💜
Çok büyük spoiler verdim, bulabilene ithaf bölüm yazacağım ..
Bölüm nasıldı??
Bol bol yorum istiyorummmm..
Sizi seviyorum 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perişan bi periçocuk [bxintersex]
Tiểu Thuyết ChungBi kapısı çalındığında karşılaştı beylerbeyiyle, bir de kaybettiğinde... 05.09.2022📌