❤🌾"Bugün..iş.. yapacağız..Hazan...annemle.. beraber.." Her lafından sonra dudaklarına bir öpücük konduruyordu Asaf. Kucağına almış duvarda sıkıştırmıştı oğlanı.
Yazık sesi de çıkmıyordu.
"Yorma kendini güzelim. Onca insan yapsın, niye hepsine para veriyorum? "
"Ama ben senin için yapmak istiyorum. " Asaf'ın gözleri ışıldadı. "Bak sen böyle konuşursan ben kontrolümü kaybederim."
Yanakları allandı Zeytin'in. "Sende fena bir adamsın, ağzımı açsam kontrolümü kaybederim diyorsun. "
"Kaybetmiyor muyum Allah aşkına?"Kıkırdadı Zeytin "kafayı yemişsin sen." Boynundan öptü Asaf "yedim tabii, hem kafayı hem seni."
Omzuna minik bir yumruk darbesi aldı. "Güzelim öyle sert vurulur mu? Gazi olacaktım az kalsın."
"Dalga geçme ya, napim gücüm yok." Dudaklarına hızlıca bir öpücük daha kondurdu. "Gücünü yerim senin. "
Onlar yiyişedursun Ferhat da Emir'le uğraşıyordu. Ferhat annesiyle konuşmuş taşınmışlardı dün gece fakat Emir rahat durmamış parke üzerinde sevişmişlerdi.
Şimdi de Ferhat zorla yerdeki menileri sildiriyordu. "Çocuklarım.." Ferhat Emir'e sen adam olmazsın bakışını atmıştı.
"Ne var yavrum, insan çocukları için üzülemez mi?"
"Üzüleceksen boşa gitmeyecek birini bulup çocuk yap."Ayağa kalkıp sevgilisinin üzerine üzerine yürüdü Emir. "Bir milyar spermim olsa 1 çocuk bile yapmam sen varken. Hepsi boşa gidebilir. "
"Bu dediğin romantik bir laf değildi yalnız.""Gayet romantik, sen anlamazsın. " Gülümsedi Ferhat. "Yaa öyle mi? Asaf abim bile çok daha romantik. " Emir elindeki bezi yere atarak Ferhat'ı kendisine çekti, ardından yere oturdu. "Benim güzelim ilgi mi istiyormuş? Verelim bakalım bolca ilgi."
Her bir noktasını ısırıp öpmeye başladı Emir. Ferhat ise sevgilisini itiyor, ondan kurtulmaya çalışıyordu. "Ya uzaklaşsana, yılışma sürekli. Hem ben sana beni sev mi dedim ya?"
"Sevmeyeyim mi yani? Öyle olsun Ferhat bey, beyimiz dedik evimize direk yaptık. Muameleye bak. " triplenesi tuttu Emir'in.
"Ya öyle değil, sözlü olarak güzel şeyler demiyorsun. Hep dokunuyorsun. "
"Ulan böyle düşünmen daha da kötü ya. Güzelim, ben seni çok seviyorum. Hep dibimde ol istiyorum, hep öpmek Hep sarılmak istiyorum. Seninle oynayacak olsam neden aileme söyleyeyim ki? Getirirdim seni burada saklardım. "
"Haklısın. " Ellerini sevgilisinin boynuna sardı Ferhat. Sevgilisine biraz ilgi gösterse iyi olurdu.
🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤
H
azan annesi ve Zeytin yaprak sarması yapıyorlardı, Zeytin bu yemeği ilk defa yapıyordu, Asaf afiyetle yiyebilsin diye güzelce yapmaya çalışıyordu.
"Kurşun falan döktürelim sana yavrum."
"Neden?"
"Ee nazar değecek, maşallah bu kadar marifetli olunur mu? Benim oğlan seni hiç haketmiyor. " Utandı Zeytin.
"Ben bir şey yapmadım ki, siz nasıl anlatırsanız öyle yapıyorum." Hazan hanım yine de okuyup üflemişti oğlana. Akşama doğru yorgunluk çökmüş Hazan annesine uyuyacağım demişti Zeytin.
"Ana benimki nerde?"
"Yoruldu yavrum, uyumaya gitti. "
"Nasıl? Zeytin gündüz uyumaz ki? Bir sey mi oldu?"
Hazan hanım da panik olmuştu. "Bilmiyorum ki oğlum. Sen git bir bak."
"Tamam ana." Asaf hemen odaya çıktı, odaya girdiğinde Zeytin'in gerçekten de uyuduğunu gördü.
Arkasından kendisi de kıyafetlerini çıkartıp yattı, sevgilisine sıkıca sarılıp karnını ovdu istemsiz. Ensesini öptü.
"Sana aşığım. "
🌾💦❤💦🌾💦❤🌾💦❤🌾
Biraz hızlı gideceğiz, bebek olması lazım aa
Bölüm nasıldı??
Kısaydı farkındayım ama ders de çalışmam lazım
Sizi seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perişan bi periçocuk [bxintersex]
Fiksi UmumBi kapısı çalındığında karşılaştı beylerbeyiyle, bir de kaybettiğinde... 05.09.2022📌