💜🌿
Kenarda duran yığınla abur cubura baktı Zeytin. Asaf iki gündür dünyayı almıştı ona. Alma dese bile alıyordu, öyle ki Zeytin'e bile sormuyordu.
Adetinin 3. gününde anca kendisine gelebilmişti. Giyinip aşağıya indi. "Ay gelini- damadım geldi hanımlar. "
Hazan hanım hemen güzel oğlanın yanına gelmişti. Sessizce "Oğlum bunlar bizim akrabalar. Kendi kızları Asaf'a yamamaya çalıştılar bunlar. Sen bana ayak uydur emi. Hadi güzel yavrum."
Ne olduğunu anlayamazken Hazan hanımı kırmamak için başını sallamıştı Zeytin.
"Kara kuru bir şeymiş. Yazık oldu Asaf'a. "Kahkaha attı Hazan hanım "kara kuru mu? Gece de aydan daha fazla parlıyor bu oğlan. Bembeyaz, şu yüzün güzelliğine bak. Senin kızın 40 gün kırklansa böyle güzel olamaz. "
"Ee koynuna alıyor mu bari Asaf. İnsan buna elini süremez gerçi. Adamla kadın bir mi canım?"
Gözlerini devirdi Hazan hanım. Bu güzel oğlan affetse kulu köpeği olurdu oğlu da bunlar nerden bilecekti. Cahil karılar.
"3 gündür adet görüyor Zeytinimiz, valla oğlan ne edeceğini şaşırdı. Oda adana sıcağı gibi, bir sürü yiyecek de almış. Başından da ayrılmıyor, bu sabah işe zor gönderdim."
Yalan değildi. Bu sabah kalayım mi diye 5 kez odasına girip sormuştu Zeytin'e. Utançla başını eğdi, yine yanakları allandı.
"Ee bebek de düşürmüş. Sahip çıkacak aklı yok ki işte, zaten ufacık bir şey. Karnında çocuk mu durur bunun?"
"Bana bak kadın seni cümle aleme rezil ederim. Senin kızının karnındaki çocuğun babası hala belli değil. Kendisi bile bilmiyor. Bu oğlan eğer bebek düşürdüyse nedeni benim aptal oğlumdur. Sizin gibi insanların lafına bakıp sahip çıkmadı da bu hale geldi. Haydin gidin evinize, bir daha da gelmeyin. Uğursuz karılar. "
Hepsini kovmuştu evden Hazan hanım. Güzelim damadını üzmüşlerdi işte. Ah ah şehirden attıracaktı o aşufteleri.
Hemen Zeytin'in yanına oturdu. "Oğlum, üzülme yavrum. Dünya imtihan dünyasıdır, senin imtihanın da bebeğinmiş. Kendini suçlama, hem bak Asaf'ın da imtihanı sensin. Elinde avucunda. Çektir ona, vur kır, bağır. Başımızın üstünde yerin var senin."
"Beni kimse sizin kadar korumadı. Kimse sizin kadar annelik de yapmadı." Diyip ağlayarak sarıldı Hazan hanıma. "Oyy perioğlum benim. Kaynanan kurban olsun sana. Ağlama, akşam Asaf'a derim valla kapında yatar. Gerçi yatsın köpek. "
Burnunu çekti Zeytin. Çok şanslıyım diye geçirdi içinden. Böyle bir kadın onu oğlundan öte görüyordu. Anne diyecekti ona. Asafla birlikte olmasa bile anne diyecekti.
Anne şefkati kimde bulunursa anneliği o hak ederdi. Olay doğurmak değildi.
Geriye çekildi Zeytin, Hazan hanım da çocuğun göz yaşlarını sildi. "Hadi kalk bakalım, yemek yapabiliyor musun sen?"
"Yaparım ama ben kulübede kaldım. Öyle tavuk ve et yemeği yapamadım hiç. Anlamam o tür seylerden. "
"Ben sana anlatırım yavrum. Gel hadi, kayınpederine yemek yapalım."
"Olur."
Onlar mutfağa gitmişlerken Asaf sevkiyatları kontrol ediyordu. Ferhat ve Emir de yanındaydı.
"Biz burada kadın çalıştırmıyoruz Emir. " Asaf listeleri kontrol ederken konuştu.
"Ee abicim."
"Karı kızı başka yerde ara."
"Ben aradığımı buldum ,ondan rahatim kardeşim. Sen dert etme."
Şaşkınlıkla baktı Ferhat Emir'e. Bulmuş muydu?
"Buldun mu?""Tabii ya, gözlerimin içinde. Bak."
"Ne ? Anlamıyorum ki seni abi ben."
"Gerizekalı." Homurdandı Emir.
Asaf Emir'in kafasına vurup içeriyi işaret etti. Homurdana homurdana Asaf'ın arkasından ilerledi Emir. "Ne vuruyon la?"
"Kes, bana bak bu aralar Ferhat'ın peşinden ayrılmıyorsun. O çocuk saf ve nişanlı. Aklını bulandırma, he dersen ki benim niyetim daha da ilerisi ve ben sahip çıkarım, eyvallah. Biz de yardım ederiz ama niyetin takılmaksa sikini kopartırım senin."
"Aga bir sakin olsan ya sen. Ciddiyim, çok hoşuma gidiyor. Vallahi ne bileyim gözüme çok güzel geliyor. Ama dediğin gibi nişanlı. Önce nişanı attırmak lazım. "
"Lan çocuk seni seviyor mu ki?"
"Sever aga, zor sanki."
Severdi, yani, galiba severdi.
"Kolay mı amına koyayım. "
🌿🌟🌿🌟🌿🌟🌿🌟🌿
Bölüm nasıldı
Sizi seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perişan bi periçocuk [bxintersex]
Ficción GeneralBi kapısı çalındığında karşılaştı beylerbeyiyle, bir de kaybettiğinde... 05.09.2022📌