bölüm 36

9.8K 804 151
                                    

60 yorum sınır

🌟💦

"Hamilesiniz beyefendi, sizi kadın doğuma yönlendiriyorum hemen. Gerekli tetkikler yapılsın, bebeğin durumunu öğrenelim. Kusura bakmayın pek erkek hamileliğine denk gelmiyoruz. " Başını salladı Zeytin. O da her gün doğum yapmıyordu zaten.

Hazan annesi ise sevinçten ağlıyordu, bugünleri de gördüğü için mutluydu. Oğlu baba olacaktı, güzel Zeytin'in bebeği olacaktı.

"Anne ağlama, bak bende ağlarım sonra." Hemen gözyaşlarını sildi kadın. "Aman yavrum sakın ha, ağlamak yok. Hep gülecek o güzel yüzün." Kocaman gülümseyip sarıldı annesine.

Onlar hastanede gerekli işlemlerden geçerken Asaf'ın görevlendirdiği koruma telaşla Asafı aradı. "Ağam, eşiniz ve anneniz hastaneye geldiler. Bir kaç saattir hala çıkarmadılar. "

Ayağa kalktı Asaf, ne demek bir kaç saattir hastanedeler? "Merkezdeki hastane mi? Niye bu zamana kadar haber etmedin Feyyaz, ölmek mi istiyorsun Feyyaz?"

"Efendim hemen çıkarlar diye düşündüm. "

"Sen düşünme Feyyaz. " telefonu kapatıp yola koyuldu hemen. Ne annesinde ne de eşinde bir sorun olmasını istemiyordu.

Bu en çok korktuğu şeydi.

Hızla hastaneye vardı, içeriye girdiğinde ilk iş danışmayı bulmak oldu. Asaf Allah'tan tanınan biriydi ağalığı dolayısıyla. "Annem ve eşim gelmiş hastaneye, hangi birimdeler?"

"Eşiniz? İsmi nedir?" İllegal yollarla bile olsa kimlikte eşi olarak görünmesini sağlamıştı. "Zeytin, Zeytin Karaylı." Soyismi ne çok yakışmıştı eşine ama. İçi gitti söylerken bile.

"Kadın doğuma gözüküyor. "

"Kadın doğum mu? Ulan, lan yoksa hamile mi?" Kendi kendine konuşuyordu.

"Sağ olun." Diyerek kadın doğum birimine ilerledi. Kesin hamileydi, ulan eğer hamileyse 3 gün 3 gece şenlik yapardı köyde.

İçi içine sığmayarak bakındım etrafa. İleride annesini görünce hızla yanına gitti. "Ana siz niye burdasınız?" Hazan hanım panikle oğluna döndü.

"Ay oğlum ödüm koptu. Zeytin bir çıksın söyler sana. Hem nereden öğrendin burada olduğumuzu bakim?"

"Öğrenirim ben. " Başka da bir şey demeden beklemeye başladılar Zeytin'i.

Zeytin ise tüm testleri tamamlanmış doktorun diyeceklerini bekliyordu. "2.5 aylık olmuş bebeğiniz, bir ay sonra cinsiyet için de gelirsiniz zaten. Bakın bebeğe güzel bakmışsınız ama doğum için yeterli değil. Ek iğneler ve ilaçlar almanız gerekiyor. Hamilelik sizin için epey zor ve yorucu olacak bilmenizi istiyorum."

"Tamam doktor hanım, ben her şeye dikkat edeceğim. Kaybetmem değil mi bebeğimi?"

Gülümsedi doktor." Sanmıyorum, sağlıklı gözüküyor. Bu şekilde bakarsanız çok güzel olur." Heyecanla doğruldu Zeytin." Teşekkürler. "

"Ben teşekkür ederim, bundan sonra istersen doktorun olabilirim. "

"Şey aslında çok iyi olur ama önce kocamla konuşmam gerekiyor. " yine gülümsedi doktor, çok hoş bir kadındı.

"Buralarda hiç iki erkeğin evliliğini duymamıştım. Kiminle evlendiniz sorması ayıp?"

"Şey, Asaf Karaylı ile evlendim. " İşte buna epey şaşırdı kadın. Asafin çok yakışıklı ve kimseye bakmayan biri olduğunu biliyordu.

"Allah mutlu mesut etsin."

"Amin. Her şey için teşekkürler, ben kalkayım. " Zeytin kalkarak son kez selam verdi ve dışarıya çıktı.

Kapıda onu bekleyen annesini ve Asaf'ı görünce kalakaldı. "Asaf ne işin var ki burada?"

"Senin için geldim güzelim. Konuşmamız lazımmış gibi duruyor. " Dedi kadın doğum tabelasını göstererek. " Şey önce kafeteryaya inelim mi?"

"Olur güzelim. "

Üçü birlikte kafeteryaya inmiş ,sıcak çay almışlardı kendilerine. Zeytin cebindeki hamilelik testini alıp Asaf'ın önüne koydu.

Asaf eline kağıdı hemen alarak testi okudu ve Allah diyerek fırladı yerinden. İlk işi Zeytin'e sarılmak olmuş etrafında döndürmüştü oğlanı. "Kurban olurum lan sana, senin her bir zerren için ayrı ayrı ölürüm. "

Hazan hanım da gülümsedi.

Zeytin utangaçça sarıldı eşine. "Ana ben baba oluyorum be, Allahım sana şükürler olsun rabbim. Bundan sonra kıpırdamayacaksın, hatta hemen eve gidiyoruz yatacaksın yatağa kalkmayacaksın. "

"Delirme Asaf ya, sakin ol."

"Ben bitmişim sen delirme diyorsun. Ana 3 gün 3 gece şenlik yapılsın, memlekette herkes duysun."

Herkes bilsin.

🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum 🤗

Sonraki bölüm Ferhat ve emirden bahsedeceğim

Belki smut olur

Perişan bi periçocuk [bxintersex]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin