Mabel matiz _ fırtınadayım
"Gözümün gördüğü göğsümün bildiğiyle bir değil. "
💜🌿
Yemekler yenilip çaylar içildikten sonra uzun uzun sohbet etmişti ev ahalisi. Bunu bir süredir yapmadıkları için konuşacak konu da birikmiş, geç saate kadar birlikte vakit geçirmelerine sebep olmuştu bu durum.
Gece 1'e gelirken uykusu olan Zeytin esnemeye başladı. "Güzelimin uykusu geldi, biz odamıza gidiyoruz artık." Durumu fark eden Asaf hemen eşinin beline elini sararak omzuna yasladı.
Zeytin de başını omza koyarak iyice sindi Asaf'a.
"Hadi git çabuk oğlum, güzel yavrumun uykusu gelmiş baya. Ne diye oturduysak bu saate kadar!" Hazan hanım güzel yavrusunun uykulu haline dayanamayıp hayıflandı.
Behram ağa "Asaf yarın şu işi halledelim seninle."
"Tamam baba hallederiz." Diyerek gözleri kapanmak üzere olan Zeytin'i kucağına aldı. "Ne işi ağam?" Hazan hanımın haberi de yoktu?!
Asaf ve Zeytin odalarına varmışken Behram ağa da Hazan hanıma döndü. "Peri dağında bir yer çevreleyecekmiş bu senin oğlun. Zeytin burada rahat değilmiş, en yakın zamanda ev yaptırıp taşınacaklar. "
Hazan hanım oğlunun Zeytin'e olan aşkını takdir etse de Zeytin'den ayrılacağı düşüncesi onu biraz üzdü.
"Ama bebek doğsaydı bi, hem Zeytin bir damla oğlan nasıl bakacak kendisi gibi bi bebeğe?"
Güldü Behram ağa.
"Ayrılmak istemiyorum demiyorsun da bebeği mi bahane ediyorsun hanım? Hem gül gibi bakar bebeğine, sen endişe etme hiç."
Mecbur kabullenecekti Hazan hanım. Oğlunun ondan ayrı bir ailesi vardı sonuçta. Ayrı yaşamak en doğal haklarıydı.
♧
Odaya girdikten sonra Asaf yavaşça eşini yatağa yatırdı, ardından dolaba ilerleyerek pijamalarını çıkardı hemen. Oğlana giydirecekti ve beraber mis gibi bir uyku çekeceklerdi.
Planı böyleydi.
Dolaptan istediklerini çıkardığında ardını döndü ve yatakta oturan Zeytin'e garipçe baktı. "Güzelim sen uyumuyor muydun?"
Aslında en başından beri uykuluyum gibi taklit yapan Zeytin gülümsedi kocaman. Sonra utançla başını öne eğip parmaklarıyla oynama başladı.
"Sen dedin ya bu gece seni yiyeceğim diye.." utandığı için devamını getiremedi.
Ağzı aralanan Asaf eşinin yaptığına şokla tepki bile veremedi. Zeytin ne zamandır böyleydi, neden böyleydi?
"Güzelim iyi yapmışsın da, sana yalvarsam yapmazdın bunu. Şimdi neden böyle oldu ki?" Saf bir merakla sordu sorusunu.
"Şey ben seni az, çok az özledim de.." az derken minik parmaklarıyla azı göstermesiyle Asaf dayanamayıp elindekileri dolaba atarak yatağa ilerledi.
"Demek azıcık ha? Ne kadar az mesela biraz daha göstersene?" Zeytin minik ellerini havalandırarak azı aynı şekilde yine göstermesiyle Asaf eli tutarak parmaklarını tek tek öptü oğlanın.
"Senin her bir zerrene kurban versinler beni." Son sözler bunlar olurken Asaf minik eşinin güzel ve dolgun dudaklarına atıldı sakince. Bu gece ona göre her şey yavaş ve sakin ilerleyecekti.
Bebek için.
Zeytin ise özlemiş olduğu dudaklara kavuştuğu için çok mutlu olarak kollarını kocasının boynuna doladı sıkıca. Sakin ilerleyen öpücükle bile inanılmaz derecede mayıştı.
Asaf güzelinin dudaklarına olan özlemini bir nebze dindirdikten sonra sırasıyla yanaklarına ve boynuna yöneldi. Oraları da uzunca bir süre talan ettikten sonra duyduğu bir kaç inlemeyle oğlanı soymaya başladı.
Bir yandan da kendisi soyunuyordu.
Tüm bunları yaparken güzel dudakları öpmeyi de ihmal etmiyordu.
İkisi de çırılçıplak kaldıklarında Asaf sevgilisini kucağına alarak yatağa oturdu. Zevkten nefes nefese kalmış bir şekilde "madem beraber olacağız, bebeğimiz olduğu için sen kucağımda olup hareket edeceksin güzelim tamam mı?"
"Ama ben nasıl yapacağım ki?" Utanç tüm bedenini sardı. "Yaparsın güzelim, ben seni yönlendireceğim. Üzerine çıkarsam baskıyla bir şey olabilir çünkü. "
Bu Zeytin'e de mantıklı gelmişti ve kocasına güvenerek tamam diyip onun tüm dediklerini aynen yaptı.
Keyifli geçirdikleri bu gece, onlar için paha biçilemez bir lütuftu.
Onlar birbirleri için yaratılmışlardı.
Ve hep öyle kalacaklardı.
🌿💜💫🌿💜💫🌿💜💫🌿💜💫
Come back beybisular
Ama eskisi kadar bölüm atamam, anlayın beni de.
Bölüm nasıldı
Sizi seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perişan bi periçocuk [bxintersex]
Ficción GeneralBi kapısı çalındığında karşılaştı beylerbeyiyle, bir de kaybettiğinde... 05.09.2022📌