bölüm 16

14.3K 954 257
                                    


💜🌿

"Yesene şunu oğlum, anam sardı. Koskoca adam sana sarma mı yapacaktı bir de." Emir Ferhat'a sarma yedirmeye çalışıyordu.

"Şuan iş yerindeyim, yiyemem. Çok teşekkürler. " Utançla eğdi başını Ferhat. Ona göre Emir bey çok iyi bir adamdı. Komikti, iyi bir kalbi vardı ve yakışıklıydı.

Neden hala bekardı anlayamıyordu Ferhat. Onun bulamayıp kendisinin bulmasına şaşırıyordu bazen. "La atıver şunu ağzına. Ölümü gör lan yemezsen. "

"Efendim, yapmayın lütfen."

"Ye sende o zaman. Sen benim ölmemi istiyorsun. Anladım ben. "

"Tamam verin yiyeyim." Dayanamamıştı Emir beye. Elini uzatmıştı kaba ama Emir Ferhat'ın eline vurarak elini çekmesini sağladı.

"Ben yedireceğim. " müsade etti Ferhat. Zaten hep kendi bildiğini yapıyordu Emir. Kimseyi dinlemiyordu. Ferhat ağzını açtı ve Emir'in kendisine sarma yedirmesine izin verdi.

Arada dolmuş ağzını kapatıp yiyen ve yanakları şişmiş adamı bebek sever gibi sevmişti Emir. Kardeşi gibi görüyordu Ferhat'ı. Ondandı bu davranışları.

Evde yürüyüş yapıyordu Zeytin ama tedirgindi. Evdeki hizmetliden tutun evine hanımına kadar herkes onu izliyordu. Hazan hanım beğenmişti oğlanı ama hala kendi oğluna nasıl eş olacaktı düşünüyordu kara kara.

Zişan ise nefretle bakıyordu, bu oğlanın fazlalığı vardı ama yine de Asaf ağanın göz bebeği olmuştu. Öldürmek istiyordu oğlanı.  Ama yapacaktı, hiç beklenmedik bir anda öldürecekti. Yıllarca beklemişti Asafı. Bu orospuya kaptırmam dedi içinden Zişan.

Zeytin'in ise hiçbir şeyden haberi yok bir şekilde yürüyüşüne devam ederken kasıklarına ağrı girdi bir anda. Günü gelmişti,biliyordu. Ama burada kime nasıl söyleyecekti.

Her tarafın kan olmasını da istemezdi. Başını eğerek Hazan hanımın yanına gitti. "Şey evde şey var mı efendim?"

"Ne var mı yavrum?"

"Şey işte, ped." Yüzüne kıpkırmızı olmuştu bunu söylerken. Hazan hanım afallasa da durumu belli etmedi. Hamile kalabildiyse adet de olabiliyordu pek tabii diye geçirdi içinden.

"Evde yok yavrum, malum ben annelikten kesildim artık ama getirtirim hemen. "

"Şey tamam şuanlık bir şey yok. Akşam sıkıntılı olabilir sadece." Mahcup hissediyordu. Üç gündür ona bebek gibi bakıyorlardı. Her şeyi ayaklarına getiriyorlardı ve Hazan hanım hep güleryüzle karşılıyordu onu.

"Hemen hallederim yavrum ben hemen. Sen geç yukarıya yat, dinlen. Zaten çok şey yaşadın, vücudun yorgun. "

"Tamam, sağ olun. Ben bir de bir şey sormak istiyorum. Ben ne zaman evime gideceğim? Kimse bir şey demiyor."

"Yavrum Asaf demedi mi sana? Sen buraya evin damadı olarak geldin. Asaf'ın eşi olarak. Herkes biliyor memlekette. Gitmeyeceksin buradan, burası senin evin yavrum." Ağzı açıldı Zeytin'in, Asaf'ın eşi mı? Bu ne demekdi şimdi?

"Ben Asaf'ın eşi değilim. "

"Ben bilmem oğlum. Asaf'la konuş. Hadi şimdi dinlen."

"Peki."

Zeytin kafasındaki düşüncelerle odasına çıkıp yattı. Biraz dinlense iyi olurdu. Vücudu yorulmuştu gerçekten.

Hazan hanım da Zeytin odasına gider gitmez oğlunu aramıştı. 3. çalışta açtı Asaf.
"Zeytin'e bir şey mi oldu?"

"İyiyim oğlum, sen nasılsın?"

"Of ana ya, iyiyim. Bende arayınca Zeytin'e bir şey oldu sandım. "

"Oldu oğlum."

Ayağa kalktı Asaf. "Ne oldu?"

"Madem eşim de eşim diyorsun, git eşine ped al. Gece olsun, gündüz olsun. Bir de hepsi en küçük olandan olsun. Bi damla çocuk, ne ele gelir ne avuca. "

"Kafam çorba oldu ana ya. Niye ped alıyorum anlamadım ben."

"Niye gerizekalı mısın sen?"

"Haşlaman bittiyse nedenini söyle anne. "

"Neden olacak a salak oğlum. Çocuk adet olmuş, hem ağrısı var ağrı kesici al hem de ped al. Çocuğu da utandırma, kuş gibi bir şey. "

"Tamam anne, tamam. Alıp hemen geliyorum. " işini bitirmeden hemen çıktı odasından, muhasebecisi kadındı, yan odaya yanına gidip özel günlerinde ne istediklerini sordu. Kadın utansa da  genel olarak nelere ihtiyacı olur anlattı.

Asaf ise oyalanmadan her şeyi alıp eve geldi.

Güzeli acı çekerken o öylece duramazdı.

🌟🌟🌟💦💦🌟🌟🌟

Özür dileyerek yazıyorum bunu

Hani eski kafalar ya, o nedenle regl yazmıyorum adet yazıyorum. Yani neden böyle sacmaladi yazar demeyin

Bölüm nasıldı

Sizi seviyorum 💜

Biliyorum, Özlediniz ♡♡

Perişan bi periçocuk [bxintersex]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin