bölüm 34

10.4K 756 51
                                    


💜💫

"Bebeğim hani bugün piknik yapacaktık? Hani hala uyuyorsun? " Asaf her şeyi sabahın köründe kalkıp hazırlamıştı. Şimdi ise dün gece itibari ile eşi olan Zeytin'e baktı. Sonunda nikah kıyılmıştı fakat Asaf zeytine dokunamamış avcunu yaşamıştı deyimi yerindeyse.

Esneyerek uyandı Zeytin, çok uykusu vardı. "Tamam tamam uyandım."

Asaf dayanamayıp yatakta Zeytin'in üzerine çıkıp her yerini öpmeye başlamıştı. Zeytin ise neşeli kıkırtılar bırakıyordu etrafa. "Ulan çok güzelsin be." Zeytin de Asaf'ın dudaklarına minik bir öpücük kondurup yataktan kaçmıştı.

"Ulan!"

Dudaklarını tuttu yeni yetme çocuklar gibi Asaf, bu oğlan ona çocukluğunu yaşatıyordu resmen. Zeytin kendisinde olan tuhaflığın farkındaydı ama hamile olsa hep uykusu olmazdı ki? Ne olduğunu anlamıyordu.

Elini yüzünü yıkadı, bunu akşam Asaf'la konuşmalıydı. Eğer bir şey varsa birlikte öğrenirlerdi gerekirse de birlikte savaşırlardı, sonuçta artık zeytin evliydi.

Hem de Asaf'la !

Elini yüzünü yıkayıp havluya kuruladıktan sonra üstüne güzel bir şeyler giydi. Kocasını daha da bekletmek istemiyordu.

O sırada Asaf güzel eşini bekliyor her şeyi arabaya koyduğundan emin olmak için bakınıyordu. Ayak seslerini duyunca arkasına döndü.

"Bu ne güzellik beyefendi? Size çirkin olun diye tembih etmedim mi dün gece ben?"
Gerçekten de yapmıştı bunu Asaf, dün gece Zeytin'i kucağına almış, ne yapması gerektiğini anlatmıştı tek tek.

Absürt ne varsa sıralamıştı üstelik.

"Ya saçmalama Asaf ama. Hadi gidelim, gölü seyretmek istiyorum, özledim." Gülüşerek ve birbirleriyle uğraşarak arabaya bindiler.

Tüm yolculuk boyunca bol bol sohbet etmişlerdi. Asaf zeytine bolca bulaşmış, bolca aşık olduğunu dile getirmişti.

Zeytin mutluydu, Asaf'ın eşi olmaktan çok memnundu üstelik. Şu saatten sonra onsuz yapamazdı zaten, onsuzluk göstermesindi Allah.

Göle geldiklerinde arabayı durdurdu Asaf, Zeytin ise arabadan hemen inip göle doğru koştu.

"La sakin ol yavrum, göl kaçmıyor ya. Sakince yürüsene." Şuncacık çocuğa lafını geçiremiyordu Asaf.

Arabanın bagajından yiyecekleri almaya gitti ardından. Zeytin ise yere oturmuş gölü izliyordu. Bunca zaman ormanda yaşadığı için alışmıştı ormanla iç içe olmaya, şimdi bir evde yaşamak onun için tuhaftı.

Zeytin doğayı izlerken, Asaf her şeyi hallediyordu. Zaten Asaf varken güzel eşi elini sıcak sudan soğuk suya değdiremezdi.

"Güzelim yere öyle oturma." Elindeki örtüyü verdi eşine "şunu ser altına, hasta olma sakın."

Gülümseyerek baktı kocasına Zeytin "Ama sen böyle yaparsan ben de çocuk gibi nazlanırım sana."

"Ya istersen hiç inme kucağımdan, şikayet edeni vursunlar. " kıkırdadı Zeytin. Kalkıp kocasına öptü, ardından örtüyü serip oturdu tekrar.

Öpücüğün etkisinde kalan Asaf ise Zeytin'in hemen arkasına oturup kucağına çekti eşini. Boynunu, ensesini ve yanaklarını öpmeye başladı delicesine.

Zeytin ise çığlıklar atıyor arada gıdıklandığı için gülüyordu. "Ya ama Asaf her yerimi ısırdın. Of ya iz olacak şimdi. Ah Asaf ah."

"Ah Zeytin'im Ah. Bana ne yaptığını bak utanmaz arlanmaz."

💜💫💜💫💜💫💜💫💜💫💜💫💜💫

"Yahu tavuğa hiçbir şey yapmadan pişirsen bile mis gibi yemek oluyor. Be diye kendimizi yorup fırına koymak için içine patates soğan biber domates doğruyoruz ki?"

Ferhat sevgilisine bıkkınlıkla baktı.

"Yerken kendinden geçiyorsun ama."

"Yavrum ben seninle ilgili her şeyi yerken kendimden geçiyorum. " Arsız arsız sırıttı Emir.

"Pislik yapma, tüm yemeği yemişsin zaten, açım ben." Ferhat yeni iş bulmuş orada bir haftadır çalışıyordu.

"Ee ben seni doyurayım o zaman."

"İstemem canım, yemeğimi yaptım ben bugün. " Emir ofladı, yeni kızgınlığa girmiş hayvan gibi çiftleşmek istiyordu Ferhat'la.

"Of Ferhat ya, özledim ben seni. Sen çalışmasan, akşam kucağımda çalışırsın. He ne dersin?"

Güldü Ferhat, arkasını dönerek sevgilisinin boynuna kollarını doladı. Sağlam bir öpücük kondurdu dudaklarına.

"Bu gece elinde idare et aşkım."

Neşeyle arkasına dönerek işine devam etti Ferhat.  Şokla kalakalan Emir kendisine gelince "bizim evlenmemiz şart. Cidden bak, sen benim için yaratılmışsın Ferhat. "

"He aynen aşkım. "

Aklını aldım salağın diye geçirdi içinden Ferhat.

..

💫💜🌟💫💜🌟💫💜🌟💫💜🌟

Bölüm nasıldıı

Keşke ferhatta hamile kalabilse :/

Sizi seviyorum ❤

Perişan bi periçocuk [bxintersex]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin