karabeyz_p0nda
Gece_kara_
Keskeyibirak ithafennn❤💜🌾
Çırılçıplak vücudu gözünün önünde üstünde zıplıyordu Emir'in. Güzel sevgilisinin başı arkada düşmüş, zevkten ağzı aralanmıştı ama zıplatmayı devam etti.
"Ahh evet sevgilim. Çok iyi çok iyi." Emir zevkten delirecekti, Ferhat'ın içinde olmak zaten mükemmelken bir de üstünde olması ekstra olarak kafa yedirticiydi.
Üstelik tamamını alamıyordu içine, dardı. Öyle ki bu darlık bile Emir'i mahvetmişti. En mahrem yerlerinde bile Emir vardı artık. Enlerinin hepsi Emir'deydi.
Sevgilisinin yorulduğunu yavaşlayan hareketlerden anlayan Emir avuçlarıyla kalçasını kavrayıp üzerinde zıplamasına yardım etmeye başladı. O sırada da dikleşmiş meme ucu Emir'in gözüne çok güzel bir şeymiş gibi geldi, ve uzanarak önce öptü. Ardından diliyle sağ göğüs ucunu ağzına aldı.
Ferhat ise titreyerek ensesini tuttu sevgilisinin, hem çok yorulmuştu hem de bu zevkin hiç bitmemesini diliyordu.
"Emir, uyan!. Emir hadi uyansana." Israrla uyanmıyordu sevgilisi, yanağına hafifçe bir tokat attı içi acısa da, o giyinene kadar uyumuştu. Çok yorgun olmalı diye geçirdi içinden.
"Ahhh.." Yanağını tutarak uyandı Emir, hemen etrafına ve giyinik olan Ferhat'a baktı. "Ee sen giyiniksin?"
"Çıplak mı olmam lazımdı?"
"Eve- hayır hayır, kafa gitti. Off elimi yüzümü yıkayayım ben bir." Diye kalktı yerinden.
Ferhat ise sevgilisini süzdükten sonra şişkinliği fark etmişti, saniyeler içinde kızardı. Yoksa rüyasında beni mi gördü diye geçirdi içinden. Ee tabii adamın kucağından inmezsek böyle olur diye de geçirdi içinden.
Hemen odadan çıkıp annesinin yanına gitti." Anne surat asma ama ,seviyor Emir beni. Sende gördün ama sevmiyor mu?"
"Bende gördüm oğlum ama insan yine de korkuyor, ya sana bir şey olursa?" Annesi haklı olarak endişeliydi. Bu işin sonu nereye gidecekti böyle? Bilinmezdi.
"Olmaz anne, bak yanımdan ayrılmıyor. O varken kimse bana bir şey yapamaz." Emindi Ferhat, hayatında Emir varsa kimse ona dokunmazdı.
"Peki oğlum. Baban geldi, birazdan çıkarız. Hadi çagır biricik sevdalını da gidelim artık."
"Tamam anne." Yanağını öpüp tekrar odaya gitti Ferhat. Babası da mutfağa girdi ardından, "Emir ağa burada hanım?"
"Anlattım ya sana, seviyor ikisi de işte, ne kadar engelleyebileceğim ki ben. Bilmiyorum artık, inşallah oğlum üzülmez."
"Bu kadar önyargılı olma, herkes Behram ağa mı sanki." Karısı endişeyle baktı kapıya.
"İsmini anma şunun bey, boşver. "
"Öyle de onun yüzünden böylesin, kimseye güvenmiyorsun. Oğlun bir gün mutlaka bu evden gidecekti, bırak sevdiğiyle olsun, gitsin."
"Ben bir ağa bana sahip çıkmadığı için dünya kadar dayak yedim, o 3 gün 3 gece düğün yaptı ben 3 gün 3 gece öldüresiye dövüldüm. Beni sana getirdiklerinde vücudumu sen biliyorsun bey, şimdi söyle bana ben nasıl korkmam?"
Eşini anlıyordu anlamasına ama yinede bir şansı hak ediyordu herkes Turan beye göre. Eşinin bu eve geldiği ilk zamanları hatırladı, her tarafı yara bere içindeydi. İmam nikahı kıyılırken ağzını açıp ettim bile diyememişti acıdan.
"Tamam hanım, haklısın. Yalnız, bir gün herkes öğrenecek Ferhat'ın asıl babasının kim olduğunu. O zaman ne olacak?"
"Öğrenmeyecek kimse, olmayacak öyle bir şey."
"Hatun, bu çocuk Asaf'ın yanında çalışıyor. Nasıl öğrenmeyecek?" Turan bey bir gün her şeyin açığa çıkacağına inanıyordu. Bu devran böyle dönmezdi.
"Ne Asaf tanıyor beni ne de onların karşısına çıktım hiç. Bundan sonra da öyle olacak. Neyse bey hadi hazırsan çıkalım artık. Azıcık oynayam da kurt dökem."
Her şeyi şimdilik rafa kaldırdı kadın.
Adam tüm rafları boşaltana dek...
😅❤🌾🌟❤😅🌟😅❤😅🌟
ZEYTININ BABASI NEY LA NXKSMKSKS
ALEMSINIZ SISTERLAR
BOLUM NASILDI??
SIZI SEVİYORUM 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perişan bi periçocuk [bxintersex]
Ficção GeralBi kapısı çalındığında karşılaştı beylerbeyiyle, bir de kaybettiğinde... 05.09.2022📌