💫🌿Asaf tüm ilçede hayvanlar kesip ziyafet vermişti. Duyan duymayana duyurmuş zeytinin babasına kadar varmıştı iş.
Başta hiçbiri inanmak istemedi bu duruma, ilk iş kulübeyi yoklamak oldu. Ortada ne kulübe kalmıştı ne Zeytin. Hepsi yok olmuştu, işte tam olarak o zaman inandılar.
Zeytin'in artık en zengin aşiretin ağasının eşi olması hiçbirinin hoşuna gitmedi, zamanında sahip çıkmamıştı hiçbiri. Eğer oğlanın yanında olmuş olsalardı böyle olmazdı, şimdi onlar da o zenginlikten nasiplerini alırlardı.
Onlar kendi kendilerini yerken, bir taraftan da Zişan delirmişti. Oğlanın hamile kalması, hem de Asaf'tan, onu resmen delirtti.
Ateş olsa cürmü kadar yer yakacağını bildiği için hiçbir şey yapamıyordu aynı zamanda. Yine de kendi kendine hinlikler düşünmeye devam etti.
Ferhat ve Emir de haberi alır almaz konağa gelmişlerdi, hatta bir kaç günlüğüne burada kalıp 4'lü vakit geçireceklerdi.
"Sen şimdi Asaf abimden uzak da durursun he." Utandı Zeytin, utanacak ne varsa?
"Ya tabii duracağım, bebek de bebek diye başımın etini yedi. Görsün bakalım bebeği. " Gülüştüler "valla ben bilmem Zeytin, sende pek memnun gibisin halinden."
"Çok mutluyum, güzel bir yuvam var. Benim seven bir eşim var, Hazan annem var, daha ne olsun?"
"Haklısın valla, bir de bize bak. Herkesten kaçtık gittik başka bir ilçeye, yaşayıp gidiyoruz, bebeğimiz de olmayacak hiç." İç çekti Ferhat, Emir'in Asaf'ın baba olacağını öğrendiği andaki yüzü geldi aklına. Epey sevinmiş olsa da gülüşü buruk bir hal almıştı.
Fark etmişti Ferhat, eğer ileride Emir ben baba olmak istiyorum derse, sessiz sedasız ayrılacaktı ondan. Emir baba olmayı çok hak ediyordu.
Ferhat'ın yüzündeki gülümsemeden fark etti Zeytin bir şeyler olduğunu. Ferhat'ı herkesten çok sevdiğinden mutsuz olmasını asla istemiyordu.
"Ferhat abi anasız babasız çok çocuk var. Edindenize bir tane, hem yavrunun karnı doyar hem babaları olur. Hem de siz evlat sahibi olursunuz. Olmaz mı?"
Olur muydu?
"Olur mu ki?" İstemsiz heyecanlandı Ferhat, şehir merkezinde kimsesiz çocuklar için ev vardı ama evlat olarak verirler miydi?
"Neden olmasın ki abi, söyle Asaf'a onun açamayacağı kapı yok, her şeyi yapar sizin için." Kocaman gülümsedi aynı zamanda Zeytin. Ferhat'ın parlayan göz bebeklerini gördü.
"Sen bir tanesin be, Asaf abi boşuna yanıp kül olmamış sana." Hemen sarıldı Zeytin'e Ferhat.
İkili uzun uzun konuşmaya daldı.
"Baba oluyon he?" Gözlerinin içine varana kadar gülümsedi Asaf. Bu kelime içini gıdıklıyordu.
Baba olmak.
"Tabii oğlum, yakışmaz mı?" Sırtını patpatladı Emir. "En çok sana yakışır kardeşim. "
"Ee siz de ne var ne yok?" Aklına güzel sevgilisi gelince iç çekti Emir.
"Ne olsun, yaşayıp gidiyoruz. İkimiz de çalışıyoruz, çok özlüyorum oğlum ya allahtan Zeytin çalışmıyor kafayı yerdin."
Düşündü de, cidden kafayı yerdi.
"Valla kardeşim ne diyeyim haklısın ama zaten paranız yok mu?"
"Var, var ama anlamıyor ki keçi, aynı senin gibi inadım inat diyor. "Güldü Asaf. Körle yatan şaşı kalkardı canım.
"Ee olur o kadar. İçimi karartma lan, yok mu güzel bir şeyler?"
"Yani Ferhat'ın olduğu her şey güzel oğlum, bir de betimleme mi yapayım? Sadece baba olmak isterdim, Ferhat'tan bir bebeğim olsun. Çok şanslısın lan, ben Ferhat'ın hamile kalabilmesi için her şeyimi verirdim." Arkadaşına garip garip baktı Asaf.
"Ulan oğlum evlat edinin. Bir sürü sokakta aç çocuk var, hem kimsesizler evi de var. Alın bir çocuk doyurun karnını bakın mis gibi. Babalık sadece çocuğu yapmak değil amına koyayım, önemli olan bakmak. "
Düşündü Emir, bu çok iyi bir fikirdi. Heyecanlandı birden ." Ferhat da ister mi ki?"
"Niye istemesin? " şimdi daha çok heyecanlandı. "Ben bir konuşayım o zaman."
"Hadi gidelim de konuş o zaman, zaten özledim Zeytinimi." Eve geldiler acelece, Emir hemen sormak ve duruma göre evlat edinmek istiyordu.
¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎
"Evlat edinelim mi?"
"Kimsesiz bir çocuğumuz olsun mu?"
Aynı anda konuştular.
🌿💫🌟🌿💫🌟🌿💫🌟🌿💫🌟🌿💫🌟
Bölüm nasıldı??
Sizi seviyorum ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perişan bi periçocuk [bxintersex]
Fiksi UmumBi kapısı çalındığında karşılaştı beylerbeyiyle, bir de kaybettiğinde... 05.09.2022📌