-17-

507 29 7
                                    

Pár percig néma csendben voltunk, és mivel én kínomban nem tudtam mit kezdeni, ezért a könyvet kezdtem el nézegetni.

Aztán hirtelen Ricsi törte meg a kínos csendet:

(!Ez a rész szó szerint eredeti SzJG-ből/SzJG Kalauz 2.0-ból lesz idézve, kivéve a *-ozott részek, mert azt én írom bele!-írói.szerk.)

,,– Miért őt választottad?

– Brontët? – kérdeztem vissza, felmutatva a kezemben tartott Üvöltő szeleket.

– Neem – rázta meg a raszta tincseit. – Neményit.

– Mi? Mi az, hogy választottam? És ki helyett? – csodálkoztam.

– Cortez – szólt halkan.

– Nem értem.

– Tudod, hogy miről beszélek! – nézett mélyen a szemembe.

– Nem, Ricsi, nem tudom. Azt tudom... – túrtam idegesen a hajamba – ...hogy hetek óta *nagyon* tudomást sem vesztek rólam, *csak ha a házi kell*, holott nem csináltam semmit. Dave-vel összevesztem, oké, de veled például nem! Erre te is levegőnek nézel, holott azt hittem, barátok vagyunk.

Úgy látszik, tényleg elvesztette a jelentőségét ez a szó...

– Ren, nekem nincs veled semmi bajom! – *szólt rám komolyan.* – De Neményit nem bírom elviselni.

– Miért kéne elviselned? – tártam szét a karom.

*Kezdem elveszíteni a fonalat tényleg...*

– Mert ha együtt jártok, akkor el kell.

– *És mi van, ha azt mondom, már nem járunk?!* – szaladt ki a számon hirtelen.

– Mi van?

– Jól hallottad... – erősítettem meg *végül, halk és bizonytalan választ adva*, és álltam a tekintetét.

– Szakítottatok? – csodálkozott."

(Egy ideig ennyi:D)

Én meg elgondolkodtam a válaszon.

Megosszam Ricsivel, aki egészen idáig magasról tojt rám?

Végül úgy döntöttem, hogy megosztom vele...

– Igen... – suttogtam, majd ismét lehajtottam a fejem.

– Basszus, Ren! Sajnálom... – rázta meg a fejét, majd átkarolva a vállam magához húzott. – De... Olyan boldogoknak tűntetek. Igaz, te nem mindig, de mi így szeretünk – lökött meg játékosan mosolyogva, mire felnevettem, de aztán elkomolyodtunk. – Mi történt?

– Igazából... Azt sem tudom, szerettem-e őt úgy, mint... Szóval őt – legyintettem, mert úgyis tudtam, hogy tudja, kire gondolok. – Ez csak részéről volt öröm, mert... Ő tényleg szeret. – Jól esett végre valakinek tényleg elmondani, mit érzek.

Még ha ez a valaki Ricsi is volt...

(Na, itt az a helyzet, hogy csak a párbeszédek lesznek idézve, a gondolatjel utáni dolgokat már nagyjából magamtól fogom írni. Elnézést mindenkitől!)

,,– Miért nem mondtad el neki? – kérdezte enyhe idegességgel a hangjában.

– Kinek? – kérdeztem nagy sóhajjal.

– Corteznek – mondta halkan.

– Miért mondtam volna?! – csattantam fel, nem törődve azzal, hogy a könyvtárosnő mogorván pillantgat felénk.

– Mert... – akadt meg, de végül nagy levegőt véve folytatta. – Mert azt hiszi, hogy *még mindig* Neményivel jársz.

– Nem érdekel, mit hisz. – vágtam rá idegesen. – Legalább azóta nem szórakozik velem! Vagy bocs, elrontottam a hobbiját?!

– Ren, Cortez... – kezdte, de közbevágtam:

– Hagyjál Cortezzel! Amióta ismerem, csak kiszúr velem! Folyamatosan hülyének néz, meguntam. Ne vigyen el motorozni, ne fogja meg a kezem, ne rajzoljon nekem, ne küldjön nekem dalt, és legfőképpen ne csókoljon meg, miközben a suli előtt várja a barátnője! - üvöltöttem."

Ricsi pár pillanatig pislogás nélkül meredt rám, majd halkan elnevette magát.

– Oké, ez mind jogos. De ha azt mondom, hogy már nem várhatja a suli előtt a barátnője, mivel nincs is neki? – kérdezte öntelt fejjel, mire leesett az állam.

–  Mi? – kérdeztem suttogva, teljesen lesokkolódva.

– Jól hallottad – vigyorgott, majd ismét témát váltott, nem foglalkozva a bénultságommal. – Na de. Ren, ha nem szeretted Neményit, miért voltál vele?

Ettől a kérdéstől féltem...

– Én csak... Boldognak akartam látni, mielőtt... Mielőtt... – kerestem a szavakat, majd eszembe jutott, hogy Ricsi valószínűleg azt hiszi Cortez miatt, hogy én megyek el, így kiböktem, ami elsőként eszembe jutott. – Mielőtt elválnak egymástól útjaink.

Most Ricsin volt a sor, hogy ledöbbenjen, majd szépen lassan kirajzolódott valami leírhatatlan az arckifejezéséből.

– Basszus Ren! Tényleg... Tényleg te mész el a suliból... – mondta ki halkan, mégis kétségbeesetten.

– Lehet. – vontam meg a vállam, majd feltápászkodtam, jelezve, hogy indulnék, mire Ricsi elkapta a karom.

– Ren! Nem! Ne! Ne csináld ezt! Velem, velünk, velük, vagy a francba is már, Cortezzel, vagy Neményivel! – szólt rám ingerülten a raszta.

– Miért is? Nem mindegy Corteznek, hogy elmegyek-e, vagy sem? Szakított Vikivel ide, vagy oda, attól még ugyanúgy keresztül néz rajtam, nem? – tettem fel a kérdést. – Arnold meg... Túléli – nyeltem egy nagyot, ugyanis a torkomban hatalmas gombóc keletkezett a téma miatt.

Ricsi pár pillanatig fürkészett, aztán nagyot sóhajtott.

,, Nem, Ren. Ez nem erről szól már. Döntsd el, hogy mit szeretnél velük, mert mindketten szeretnek, és mindketten rád várnak mondta az arcomba kíméletlenül.

Szeretnek? Tö-többes számban beszélsz..? lepődtem meg, a gyomrom pedig éreztem, hogy összezsugorodott."

Cortez... Cortez szeret?

Nem, nem, ez képtelenség, hisz...

De várj, ezt Ricsi mondta, a legjobb haverja...

Ó, te jó ég, akkor most tényleg szeret?!

Most én néztem fel a rasztára kétségbeesetten.

– Francba... Elszóltam magam... – nevetett fel idegesen, látva az arcom, majd egy szó nélkül elrohant, otthagyva engem a zavaros gondolataimmal.

Szeret...

Na, erre ki számított?🤭 Ricsi lebuktatta Cortezt, de vajon Reni mit lép? És Cortez, ha megtudja?😨 Szerdán kiderül😘🫶🏻
Találkozunk szerdán 18.00-kor, addig is legyetek jók... Ha tudtok.🤭🫶🏻Tiktok: @llauraesharrypotter_

Még mindig... ~Szent Johanna gimi fanfiction~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant